Přejít na obsah

Zvýšení výkonu / chiptuning motoru 2.0 TDI 110kW


Doporučené příspěvky

Zdravím, chtěl bych se Vás zeptat na zkušenosti s chipem 2.0TDI 110kW (ne Rs). Má otázka je celkem jednoduchá, stačí pouze chiptuning od Tdifun(pokud ještě dělá úpravy, protože jeho stránky vypadají celkem neaktualizovaně a email se mi od něj vrátil zpět jako nedoručený). Nebo je potřeba  (pokud budou vůbec pasovat, má někdo za sebou?) i vyměnit vstřiky za silnější z O3 Rs 135kw, + turbo-popřípadě jaké značení? Výsledek aspoň 135kW nechci ten motor úplně zničit. Motor CKFC,převodovka manuální, aktuálně najeto 70000km. Bylo by super, kdyby sem napsali zkušenosti členové, co již chip nějakou dobu mají a jak se vůz chová (pokud možno po pravdě :D), popřípadě jestli se vraceli zpět na původní mapu, či co už díky tomu museli měnit a hlavně, kolik s tím už mají najeto. Většinou všude čtu, jak mají čerstvě Chip a jak je to super ale už nikdo nenapíše, jak na tom je auto po třeba 50kkm...Předem díky za odpovědi, pokud jsem měl lépe hledat, tak se omlouvám. 

Editováno: , autor: Ivan Iwanovič
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdo neporadí? Ani s tím, zdali je vůbec možné vyměnit fyzicky ks za ks turbo a vstřiky z O3 Rs 2.0Tdi 135kW na 03 2.0Tdi 110kW? To je opravdu záživnější řešit syčení od výfuku nebo zda zvýší výkon brakování airboxu? Btw nezvýší, jo a všechny sportovní filtry jsou jen placebo. 

Editováno: , autor: Ivan Iwanovič
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravím, po chipu 2.0tdi 110kW na odbrzděných 134,9kW 389,1Nm, se mi při překročení rychlosti cca 210km/h rozbliká kontrolka žhavení a na diagnostice vyběhne závada snímač 1 teploty výfukových plynů. (auto nepadne do nouzáku a kontorlka žhavení po chvilce zmizí, a po opětovném nastartování je závada pryč do doby překročení rychlosti cca 210km/h) Snímač jsem dal nový a závada se tím nevyřešila, opět po překročení rychlosti cca 210km/h se rozsvítila stejná závada. Před chipem se závada neprojevovala, nyní byl vrácen originál software a závada se již neprojevuje. Nemáte někdo podobnou zkušenost, případně jaký výkon jde na tento motor dát bez závad?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
před 10 hodinami, boldizar6b napsal:

Ja mam chipnute na 139kw 432nm a ide vyborne, priebeh vykonu pekny, taha super

graf boldy.jpg

Máš manual a nebo dsg a kolik najeto?Zkoušel jsi maximální rychlost a bylo vše  bez závad? Jinak dělal mi to motrpower, což  je profík, musela se udělat korekce o 1kw výkon dolu a asi 12Nm dolu a teď  je to bez závad.  Až  budu doma hodím sem grafy. Je to zvláštní, spoustu O3 chipoval i na výší výkon a bylo to bez závad. Mám asi hold blbej kus. Před  úpravou  jsem měl  nějakých  112kw 323Nm najeto 156000km (diagnostika bez závad,  dpf v super stavu)

Editováno: , autor: marsiano
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

0III 110 kw upravena u partnera XTuning (známý) cca 3 týdny zpět, ale nedisponuje brzdou. Ten motor nejel už před, zle. Nyní to je ale docela něco jiného. Mám přímé srovnání s několika vozy.

 

O2 RS TDI = ujedu

O3 RS TDI = pomalu se vzdaluji

FORD EDGE 210 koni = rychleji se vzdaluji

Ford Mondeo 2018 150 koni = zmizim ?

 

Ve čtvrtek jedu k chlapcům do XTuningu k Jihlavě na brzdu, tak uvidíme. Nicmene, spotřeba je cca o 2 litry nahoře. Nejde se z tohoto nepotěšit. Nikde žádná díra, nic.

 

Zkouška maximalky nyní v zimě -> 235 km tachometr a odloupl se mi zadní sterac, navíc zimní pneu. Počkám s tímto na léto. Já jsem spokojen ?

 

Defenzivní jízda se dá pod 5l/100 km. 

 

Jen tak na okraj, dnes jízda z Budějovic domu do Prahy a celou cestu za RS6, odletěl až při napojeni na D1. ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Říkají to. Nicmene, režim sport si teď v celku užívám. Je to v celku fajn zábava za málo banánů. Spíše začínám pomalu pokukovat po 2 TDI RS s haldexem a combi a ten následně nechat upravit u XTuningu. Teď v zimě by ten zadek mohl přijít vhod. Najde se zde někdo s tímto motorem, pohonem a úpravou? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si kromě ceny benzínu (cca o Kč 0,85,- za litr dražší než nafta a někde dokonce za stejné peníze) spočti i placení v servisu.

Třeba 4x  Kč 8.000,- za repasi vstřiků, když nový benzínový je za 2.000,- a moc často neodchází.

Nebo  co stojí EGR, když na benzínu nebude.

Myslím, že co ušetříš u pumpy, to v servisu doplatíš a ještě připlatíš...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...