Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
Thomas Bet

Po startu chviličku škube

    Doporučené příspěvky

    Po každém  startu auto při jízdě vzdy chvilku škube.  Ale když nastartuji a nechám ho běžet  cca tak 2 minuty tak se rozjedu a neškube. (1.3 MPI 50 kw 2001 )  Čím to prosím je ? 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Asi vyhříváním lambda sondy.

    Nefunguje jak má.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    V 5/25/2018 na 20:11, Tonda-B napsal:

    Asi vyhříváním lambda sondy.

    Nefunguje jak má.

    Nemůže to byt palivovym filtrem nebo plynovym lankem ?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Palivovým filtrem nebo plynovým lankem asi blbost, spíše bych se zaměřil na tu lambdu nebo tam máš jiný svíčky a nebo je v háji teplotní čidlo ( s tím čidlem to byl kdysi můj případ na jednobodu )

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    V 28. 5. 2018 na 16:23, Thomas Bet napsal:

    Nemůže to byt palivovym filtrem nebo plynovym lankem ?

    Co si o tom myslím jsem ti napsal.

    Tak to nebudu opakovat.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Muzou to delat i spatne nastaveny ventilovy vule.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    • Podobný obsah

      • Od Iliketea
        Dobrý den,
        Mám S1 2.0tdi 103kw
        Před nedávnem sem měnil celou spojku a zárověn  sem nechal vyměnit termostat(teplota se houpala).
        Auto už teplotu drží, pokud tedy nejedu dálniční rychlosti, nad 120km/h se začne přehřívat, když sjedu během dvou minut jdeteplota do normálu.(To jsem zjistil až dnes)
        Ale tak po dvou dnech, co jsem vše měnil a ještě sem nevéděl že se auto přehřívá jsem zapl i topení, a vůbec netopí, chrlí to furt jen studený vzduch. Hadice jsou horké.
        V servisu mi řekli, že by to mohlo být servomotorkem který naklápí klapku regulace topení.
        Ale nemůže to mít vše nějakou spojitost? Nějaká přicvaklá hadice nebo něco? Špatné zapojení? Po čem bych měl jít?
        Zkoušel sem to odvzdušnit(i když to v servisu už dělali). Ale přesto čas od času slyším "bublinly" a vidím je i v expanzce. Chladící kapalina se neztrácí.
         
        Zažili ste něco podobnýho? 
         
        Děkuji za rady
         
         
      • Od Pawouk
        Graf z měření 1.0 TSI 81 kW / 200 Nm z jednoho testu SM:

      • Od MRoom
        Jelikož jsem tu nic podobného nenašel, přidávám tip na jednoduché a levné řešení instalace těsnění motorového prostoru. A hlavně funkční, zvláště v zimních plýskanicích a břečkách soli. Jde o samolepící těsnění typu "pralinka" 12x10 mm, já koupil 3 metry za nějakých 109 Kč, potřeba je méně, je to i s rezervou. Nejdříve jsem uvažoval o lepeni na kapotu, ale tam se to neosvědčilo, těsnění by muselo být dost masivní. Důležité je dobře odmastit před samotným lepením a pak nalepit po hraně přední masky a světel.
         
        Jinak nemám problém s omýváním wapkou ani v myčce. Mám to již několik měsíců a viditelně klesla prašnost v motoru a hlavně se nedostane na motor voda se solí stříkající od aut, takže sdílím něco, co mám ověřené a funguje. Třeba to bude pro někoho inspirace.






      • Od Tadeáš Březský
        Ahoj, mám problém s chodem motoru. Na diagnostice ukazuje chybu na prvním válci    2 teplotních čidel g82 a g154. Motor vynechává a poblafuje do výfuku a hodně se klepe, zároveň je slyšet cvakání/bouchani. Jsou vyměněné svíčky a cívky. Nevíte někdo co by to mohlo být. Zda tyto čidla mají opravdu vliv. 
      • Od Marek_Ko
        Cau chlapy,
         
        byl jsem vyhozenej z emisi na stk kvuli kontrolce motoru v budikach ktera se nerosviti po otoceni klicku. Auto je z podvodneho autobazaru a na ridici jednotce byly tri chyby proto si myslim ze to nekde odpojili. Rozebral jsem budiky ale nenapada me kde by mohl byt problem. Napada nekoho kde by to mohlo byt odpojene? 1.6 74kw 99´
    ×