Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
Thomas Bet

Po startu chviličku škube

    Doporučené příspěvky

    Po každém  startu auto při jízdě vzdy chvilku škube.  Ale když nastartuji a nechám ho běžet  cca tak 2 minuty tak se rozjedu a neškube. (1.3 MPI 50 kw 2001 )  Čím to prosím je ? 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Asi vyhříváním lambda sondy.

    Nefunguje jak má.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    V 5/25/2018 na 20:11, Tonda-B napsal:

    Asi vyhříváním lambda sondy.

    Nefunguje jak má.

    Nemůže to byt palivovym filtrem nebo plynovym lankem ?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Palivovým filtrem nebo plynovým lankem asi blbost, spíše bych se zaměřil na tu lambdu nebo tam máš jiný svíčky a nebo je v háji teplotní čidlo ( s tím čidlem to byl kdysi můj případ na jednobodu )

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    V 28. 5. 2018 na 16:23, Thomas Bet napsal:

    Nemůže to byt palivovym filtrem nebo plynovym lankem ?

    Co si o tom myslím jsem ti napsal.

    Tak to nebudu opakovat.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    • Podobný obsah

      • Od gego10
        Ahojte. Superb 2, 09, CR, 250tis. DSG. 125kW (chip), CBBB. Pri zohriatom motore kolísanie otáčok cca 1dielik na otáčkomeri. Na motore to nepočuť. Pri studenom motore ručička ako prilepená. Žiadny inýproblém som neregistroval. Možno iba slabé syčanie pri pridaní plynu. Otáčky kolíšu pri studenom motore keď sa má spustiť regenerácia DPF. Ale tu to kolísanie počujem aj na motore. Ale ako náhle sa motor zohreje a spustí sa regenerácia všetko je ok. DPF regeneruje pravidelne po 650 až 700 km. Ďakujem za rady. Ivan.
        20180527_114635.mp4
      • Od katka_vweos
        Ahoj, potřebuju poradit.
        2.0 TFSI, 147 kW, VW Eos
        Po delší plynulé cestě (400 km) se mi rozsvítila kontrolka motoru poprvé, auto jelo pořád stejně, žádné poznatky, že by se něco změnilo. Pak zhasla a po pár dnech se znovu rozsvítila. Tak jsme napíchli na diagnostiku, chyby smazali.
         
        Hodilo to tyto chyby:
        1) Řada válců 1, systém příliš chudý při volnoběž.otáčkách,
        2) Regulace volnoběhu - otáčky nad požad.hodnotou,
        3) Odvětrávací systém nádrže - průtok chybný.

        Pak opět naskočila kontrolka motoru během další jízdy. Při neutrálu mám teď většinou zvýšený otáčky na volnoběh 1000-1100... párkrát to vylezlo samo na 1600, 1800... (motor zahřátý, cca po 80 km jízdy). Otáčky většinou zpět spadnou na 800-850. Ale je to vážně otravný... :-/ Palivo tankuji kvalitní (100 Benzina, Shell) Tak mi tady nebo do zprávy, prosím poraďte co s tím, co by to mohlo být, jestli jste se s tím setkali a jak to vyřešit...



      • Od fukec
        Chci se zeptat, zda nemáte někdo zkušenost s následujícím problémem/projevem motoru 1.4 16v 63kw na Fabii 2.
         
        Po delší jízdě po dálnici jsem na semaforu ucítil lehké vibrace přenášející se do kabiny. Druhý den se to opakovalo, a proto jsem se po dojezdu podíval pod kapotu a sledoval, odkud to vychází. Všiml jsem si, že se motor občas zachvěje v uložení, což se přenáší i do výfuku, kde se to projevuje pobrukováním (vyfukuje více zplodin nebo snad dokonce nasává vzduch - neumím určit ani po přiložení dlaně). 
         
        Chvění nemá žádnou pozorovatelnou odezvu na otáčkoměru. Nejlépe se to projevuje na volnoběh (cca 800 otáček). Pokud přišlápnu plyn, pak problém přetrvává do 1200 otáček. Při vyšších otáčkách už problém nepozoruji. Vyšlápnutí spojky na jev nemá vliv (stejně tak zapnutí klimy). Zajímavé je, že pokud jsem jen nastartoval a nešlápl na plyn (u zahřátého motoru), k vibracím vůbec nedošlo (zkoušel jsem cca 5x). Výfuk nekouří, chladící kapalina neubývá, olejové víčko i olej je vizuálně OK. Motor táhne plynule, neztrácí výkon, spotřeba je v pořádku. Nemám dojem, že by se motor přidušoval a zvuk motoru je podle mě ok. Na rampě jsem dnes vlezl i pod auto a žádné netěsnosti jsem nenašel. Celkově se zatím nejedná o problém, který by provoz omezoval, ale na tyto věci jsem háklivý a chci vyloučit nějaký závažnější problém. Nájezd 123 000km, rozvody+pumpa, svíčky, náplně vyměněny ve 109 000km. Varianta špatného tankování už je taky méně pravděpodobná, protože nádrž byla vyjetá ze 3/4, pak dotankováno na prověřené pumpě a video jsem točil po najetí dalších 150 km.
         
        Do servisu na diagnostiku se samozřejmě chystám, ale rád bych získal i názor lidí, kteří tuší, o co by se mohlo jednat po shlédnutí videa. Chvění v uložení jde vidět v cca 0:12, 0:15, 0:23.
         
        Děkuji za případné tipy.
         
         
         
        20180402_184357.mp4
      • Od tomikutik
        Ahojte,
         
        pri studenych startoch sa mi od motora ozyva vyrazne cvakanie (pocut az dovnutra), postupne po par minutach sa strati. Nestretli ste sa s niecim takym? Viete poradit? Mam v sucasnosti najazdenych 189 000 km (pri 60 000 som menil v zaruke preventivne komplet rozvody)
         
        Dik moc.

        Tomas
      • Od Lukasino.
        Ahoj,
        prodám motor BXE 1.9TDi 77kW 105k, najeto skutečných 176tis.km - doložím.

        Typ BXE - možná náhrada za BKC a BJB co jsem se dočetl.

        Stále v pojízdném autě, možné vyzkoušet, projet, načíst diagnostikou, atd. Vyzkoušení je ale už na omezeně dlouhou dobu, cca do měsíce se potřebuji auta zbavit a motor půjde ven.

        Původně z Passatu B6 rok 2007 z Anglie.

        Cena za holý motor 15.000,-Kč

        Se vstřiky 20.000,-Kč

        Kompletní 23.000,-Kč

        Případně jakékoliv další díly z Passatu 3c5.

        Lukáš
        603 4sedmsedm 854

    ×