Přejít na obsah

2.0 TDI 125kW kouří a tarokuje


Suchman

Doporučené příspěvky

Mám S2 2014 2.0 TDI DSG 4x4 125kW + chip, najeto 150 000km

Vše fungovalo normálně do doby kdy motor začal výrazně černě kouřit při zátěži tak od cca 3500ot. Kontrolovali mi hadice za turbem, vše ok. Na diagnostice žádná závada, DPF se samozřejmě více zanáší, auto černý jak bota.

Po cca 14 dnech se přidalo, že při konstantní jízdě motor přidává a ubírá v intervalu cca 1-3s v rozmezí cca 50-100ot/min.

Kdo mi poradí čím by to mohlo být, popřípadě co ještě kontrolovat??

Nechám v pondělí preventivně udělat kontrolu vstřiků. Co dál?

 

 

20180523_185330.thumb.jpg.f185fa5f8259440f0f04b39105903b86.jpg 20180530_083420.thumb.jpg.8c54eea5c91fbd8a30f41e5e67eb748b.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty ale naše rady nechceš slyšet, ty hledáš závadu, ale neuděláš pro to to základní co ti radíme, tj. Přehrát origo SW...protože nemáme věštecké koule, tak nic moc lepšího ti nepovime...stejně může být KO snímač na dpf, který ukazuje že je ok, ale není, kolega měl takhle na A4 pricpany nějaký trubičky na dpf. Dpf čisté, diagnostika nic a přitom to nejelo, ale to je opravdu vaření z vody...já a @HANZTD jsme ti radu dali...pak můžeš postupovat dál...(já bych jinak ještě řekl, že to bude netěsnost na trubkách od turba, úplně stejně mi to dělal Passat, byla tam trhlina asi 1cm...hledal jsem ji celé odpoledne...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, hledám závadu, která nebyla u origo softu ani u chipu, ale znenadání začlo kouřit... což je moc nafty nebo málo vzduchu. A teď co to způsobuje?

Málo vzduchu? Uniká tlak za turbem? Demontovaný hadice za turbem až po IC a nikde ani památky po úniku. Turbo bez vůle, oleje atd...

Kapající vstřik? Nechám otestovat, hodnoty na prvním válci už nejsou zrovna košer, i když limit je 2mg ne?

Čidla? I když nehlásí chybu dají se měřit... ale musím znát hodnoty, bohužel jsem jen jsem jen elektrikář a ne mechanik a musí mě někdo nakopnout.

 

Kdo v Brně je dostatečně zdatný aby to zvládl a nečekalo se na opravu nebo provedení 14 dní?

Zaplatím zlatem, mám servisu 2 auta a dodávka mi přijde až za měsíc a na firmě už není čím jezdit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

regulace - žádaná hodnota tlaku je shodná s aktuální, už jsem porovnával

Filtr je novej, od servisu s olejem cca 3000km

Sání před turbem... nevim, kouknu, ale tam moc věcí není.

 

Koukal jsem na olej a je až po tu horní rysku, nevím jak moc to plní v autorizáku (nenapadlo mě se podívat), ale kouknu jestli nepřibývá, to pak potvrdí ty vstřiky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na egr sa vie "originálne" zaseknut klapka... 
Dá sa prečistiť striekanim a na určitú dobu spojazdniť. No asi by som rovno riešil nový egr. 
Na čištění kašlu, to už dám rovnou nový. Proč ale diag vypisuje hodnoty otevření opačně?

Odesláno z mého KIW-L21 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dík všem za rady. U mě vyřešeno. S hodnotama egr je to jak píše imo17. U mě to byl špatný čip. Od bývalého majitele jsem se dozvěděl, že se to čipovalo tak, že on seděl za volantem, jeho známý s compem vedle, a hráli si s mapama. Zajel jsem do autorizáku udělat dieselgate a je klid.

Odesláno z mého KIW-L21 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...