bojler Posted October 23, 2018 Share Posted October 23, 2018 Souhlas. Navíc jsem ukázkovým příkladem toho, že rozměr pneu není jediným parametrem. Je tady víc lidí, kteří mají s podvozkem problémy a jen pneu za to evidentně nemůžou. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bednář Posted October 23, 2018 Share Posted October 23, 2018 Navic kazdy to vnima jinak. To co nekomu prijde jako extra tvrdej podvozek, muze nekomu prijit jako super pohodlny. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bady555 Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 a co hluky od podvozku pri nerovnostiach? teraz mam zimne 17tky a letne mam pripravene 18tky, uz tie 17tky su celkom komfortne ale pri urcitych nerovnostiach mi pride ten podvozok dost hlucny, bojim sa ze v lete to bude horsie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted February 22, 2019 Share Posted February 22, 2019 Mas rezervu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wittmann Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 před 19 hodinami, bady555 napsal: a co hluky od podvozku pri nerovnostiach? teraz mam zimne 17tky a letne mam pripravene 18tky, uz tie 17tky su celkom komfortne ale pri urcitych nerovnostiach mi pride ten podvozok dost hlucny, bojim sa ze v lete to bude horsie horší to bude 100%, je to vlastnost, která je nepřímo úměrná snižování profilu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 To přece není pravda. Nezáleží jen na velikosti profilu, ale i na šířce, typu pneu atd. atd. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wittmann Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 šíře, typ, případně huštění apod. je proti výšce profilu okrajový faktor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janci47 Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 To rozhodne nie. Nedá sa to takto zjednodušiť. Čím širšia pneumatika, tým väčšia styčná plocha pneumatiky s asfaltom, tým väčší válivý odpor a teda aj hlučnosť od podvozka a podbehov. Pri zlej vozovke je však výška profilu pneumatiky dôležitá, vzduch v pneumatike absorbuje a tlmí nárazy. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bady555 Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 (edited) nemam rezervu, len tu sadu,preco? + mam sportovy podvozok, nie DCC ale znizeny od vyroby, neviem ci aj ten nebude mat na to vplyv, mam uz aj nove zadne tlmice, povodny ZP riadne buchal ale stale mi to pride hlucnejsie ako ked som predtym mal S2 facelift Edited February 24, 2019 by bady555 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 U Octavie byl rozdíl v hlučnosti daný tím, jestli auto mělo rezervu nebo ne. V minulosti se to tady řešilo. Cca rok po náběhu výroby dostal Superb navíc poměrně rozsáhlé opatření co se tlumení týče (Ambition a výš). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bady555 Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 cize ked nemalo rezervu bolo hlucnejsie??? nebolo tam nic na tlmenie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 Ano, polystyren vyplnujici muldu pro rezervu netlumil dle mnohych tak dobre, jako pneumatika s diskem. Resilo se, ze obrovsky zavazadlovy prostor funguje jako ozvucnice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McMatej Posted February 26, 2019 Share Posted February 26, 2019 (edited) V 23. 2. 2019 na 16:41, janci47 napsal: Čím širšia pneumatika, tým väčšia styčná plocha pneumatiky s asfaltom Tak to v žádném případě. Širší pneumatika má širší ale užší (kratší) stykovou plochu. Velikost (plocha) stykové plochy je u všech stejně zatížených a nahuštěných pneumatik přibližně stejná. Jde je velmi jednoduše změřit a při tom se o tom vedou nekonečné a mylné diskuze. Edited February 26, 2019 by McMatej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bady555 Posted February 26, 2019 Share Posted February 26, 2019 před 19 hodinami, bojler napsal: Ano, polystyren vyplnujici muldu pro rezervu netlumil dle mnohych tak dobre, jako pneumatika s diskem. Resilo se, ze obrovsky zavazadlovy prostor funguje jako ozvucnice. tak mi to aj pripada, niektore nerovnosti vobec nic a ine rana riadna, nieze klepe ze je nieco vybite ale ozyva sa to, zalezi na nerovnosti a rychlosti akou ju prejdes, hlavne v meste je to strasne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1 Posted March 16, 2019 Share Posted March 16, 2019 Zdravim, tento rok mam v plane kupit S3 ale zatial som sa nerozhodol aky rozmer kolies zoberem - tie 19"ky sa mi velmi pacia. Ma ich niekto? ma to velky vplyv na komfort? Dakujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik1971 Posted March 16, 2019 Share Posted March 16, 2019 Vacsina tu ma auto na 19tkach,s dcc podvozkom stale uplne vpohode. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plzeňáček Posted March 16, 2019 Share Posted March 16, 2019 Presne tak, 19 uplne v poho, ale protoze to je hodne individualni pocit, urcite se s tim svez u prodejce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxalera Posted March 19, 2019 Share Posted March 19, 2019 tesim sa na leto. dorazili mi uz funglace 8.5x20" - mne sa zda ze DCC aj v sportovom rezime je dost plavajuce na zimnych 18-kach. tak skusim pritvrdit, predsa to musi v zakrutach poriadne sediet. :-) pneu 245/35. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxalera Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Tak mam tie 20" obute na aute. Nejaky extremny rozdiel medzi zimnymi 18" nevidim. Su o cosi hlucnejsie, pravdepodobne bude mierne vyssia spotreba (vacsia stycna plocha). Zakruty su ale bezpecnejsie daju sa prejst rychlejsie, aj ked stale to naklana viac ako by som chcel. Po vyletnej jazde mozem povedat, ze sedia ako prilepene na ceste. A o to ide. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stenly Posted April 17, 2019 Share Posted April 17, 2019 Mam S3 combi... zimu jazdim na 235/45 R18 ... minule leto som mal origo R19 235/40 a rozdiel som necítil...... podvozok mam tuhy (nemam DCC) od výroby športový teda -1.5cm ..... tento rok som na leto nahodil R20 245/35 a stale je to krasne komfortne.... absolutne ziaden rozdiel medzi r19 necitim..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eiben Posted April 17, 2019 Share Posted April 17, 2019 Tak to asi jezdis jen po rovnem asfaltu. Ja prehodil zimni 17" na letni 18" (taktez bez DCC) a ted toho lituji, ze sem je kupoval. Auto ztratilo veskery komfort kazda nerovnost cesty se prenasi do kabiny a volantu. Pneu predek zadek nafouknute na 2.2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin18 Posted April 17, 2019 Share Posted April 17, 2019 Jak pise eiben, na spatnych cestach je to znat. Stridam na jednom aute 17 a 18 a na druhem s dcc drzim jen 19; 17 a 19 je rozdil nebe a dudy. Ta guma zkratka neco odfiltruje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eiben Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 U Fabie nebo Rapida by se to dalo akceptovat, ale ne u auta ktere se blizi k milionu korun. Od takoveho auta ocekavam komfort. Ale jinak je to pekne auto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bednář Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 a v jakém profilu máš obě sady? rozměr? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eiben Posted April 18, 2019 Share Posted April 18, 2019 Tak jak je předepsáno 235/45/18 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.