Přejít na obsah

MR 2019 - KAROQ


Catexcavator

Doporučené příspěvky

Tak si dovolím založení nového vlákna, jelikož jsem objednal auto které mělo být MR 2018, ale z důvodu nových emisních norem spadnu do MR 2019 a chtěl bych se dopátrat (myslím, že ne jenom já) co jiného a nového nám ŠA připravili ? 

Budu vděčný za každou informaci co se u Karoqu změní , ať výrobní úpravy a nebo volitelná výbava.

Třeba ještě změníme výbavu, nebo barvu!!!:palec:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo to ZDE, ale potom z neobjasněných důvodů uživatelem smazáno. Doptával jsem se tam proč, ale bez odpovědi (možná stačilo napsat, že se jednalo o interní informaci a že se v ŠA prosáklo, že to tu je zveřejněné, nebo cokoliv jiného).

 

Tak třeba se dotyčný vyjádří, anebo to sem dá někdo jiný s přístupem k těm informacím.

 

Co se pamatuju z toho dokumentu, tak se jedná o zařazení výbavy Active, přidání náhrady potahů sedadel za Alcantaru, nějaká změna v symbolu tlačítka na volantu, přibyl nějaký nový paket (Crew Protect Assist se zadními bočními airbagy) a ještě nějaké, spíš nevýznamné drobnosti.

 

Rozšířená nabídka fleetových barev zatím nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem vyčetl tady v tom plánu výroby, tak bude v nabídce i 1.5 TSI 4/4 a 2.0 TDI 4/2 . Na toho diesla s předním pohonem jsem původně chtěl počkat, ale už mám objednanou čtyřkolku . Už to tak nechám , ona se mi celkem hodí, protože tam kde bydlím když jsem v práci (800m.n) je to samá zatáčka a kopec ,sních taky celkem dlouho leží na cestách. Tak se těším, že se trochu vyblbnu.:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já Vario sedačky mám a nic praktického jsem na nich neshledal, ba naopak- jsou malé , nedá se na nich pohodlně ležet. Jo, jednou se hodilo ,že jsme jeli v šesti, tak jsem tu prostřední vyndal a cvaknul jí, ještě s jednou půjčenou , do kufru, ale pak jsem ještě musel vzít rakev, protože nebylo místo na tašky. (Peugeot 307SW).

Pro pětimístný auto je Vario k ničemu, jen vyhozené peníze.:doh

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karok MR2019 - nové prvky, bez záruky, může se měnit (a mění se)

 

- loketní opěrka pro klasická sedadla, standard od Ambition

- alternativa Alcantary k dispozici

- nově v nabídce základní stupeň Active (jen základní benzinový motor a základní naftový motor)

- k dispozici zadní boční airbagy a "crew protect assist", z toho pak plyne i nový paket safety

- progresivní řízení

- doplnění mezipodlahy/vario flexu o fixační elementy a led lampu

 

platí od 31KT

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

MR2019 pro UK trh.  
 

Quote

Engine Changes 

 

Engine line-up Fuel Type 

 

Engine 

 

Available 

 

Petrol 

 

1.0 TSI 115 PS manual 

 

From MY19* 

 

1.0 TSI 115 PS DSG 

 

From MY19* 

 

1.5 TSI 150 PS ACT manual 

 

From MY19** 

 

1.5 TSI 150 PS ACT DSG 

 

From MY19** 

 

1.5 TSI 150 PS ACT 4x4 DSG 

 

Week 48/18 (TBC) 

 

2.0 TSI 190 PS 4x4 DSG 

 

Week 48/18 (TBC) 

 

Diesel 

 

1.6 TDI 115 PS manual 

 

From MY19 

 

1.6 TDI 115 PS DSG 

 

From MY19 

 

2.0 TDI 150 PS manual 

 

From MY19 

 

2.0 TDI 150 PS 4x4 manual 

 

From MY19 

 

2.0 TDI 150 PS 4x4 DSG 

 

Week 48/18 (TBC) 

 

2.0 TSI 190 PS 4x4 DSG 

 

Week 48/18 (TBC) 

 

       

* SOP week 48/18 for SE, SE Technology & SE L (SE Nav Plus only from MY19). 

 

**No longer available on Edition. 

 

Engine changes 

 

OPF: all petrol engines of KAROQ will feature OPF (Otto-particle filter). 

 

AdBlue: 1.6 TDI engines on KAROQ will feature AdBlue as standard from MY19, along with 2.0 TDI engines which already include this feature.

 

 

 

Towing Capacity increase 

 

The towing capacity on 2.0 TDI 150 PS 4x4 and 2.0 TDI 150 PS 4x4 DSG increase from 2,000kg to 2,100kg. 

 

In addition to this, the 1.6 TDI 115PS manual engine will no longer be homologated to tow from week 31/18 onwards. All towing related options and aftersales accessories for this variant will be discontinued.

 

Specification and Option Changes 

 

Door opening adjustment 

 

All side doors will now have 3 positions instead of 2 (across all trims).

 

Fixed seats specification changes 

 

Across all trims where fixed seating is present a rear centre armrest will now be standard as well as remote rear backrest control in the boot area.

 

Dynamic Chassis Control 

 

Dynamic chassis control becomes optional in combination with 4x4 engines. This option includes drive mode select, hill hold control and off road functionality. 

 

Please be aware production is restricted on this option which is available on SE L and above for £990 RRP.

 

 

 

Exterior Paint colour changes 

 

EOP: Cappuccino Beige (4K4K) week 30/18 across the KAROQ range.

 

 

 

Progressive dynamic steering 

 

Progressive dynamic steering works in combination with rack-electric power steering (R-EPS) and dynamic chassis control (DCC). The progressive steering makes it easier to manoeuver in city traffic or when parking thanks to the larger angle of steering wheel rotation. 

 

Progressive dynamic steering becomes available on SE L, Edition, Scout and SportLine as part of a package with dynamic chassis control (DCC), drive mode select with off-road function (4x4 only), full LED headlights with AFS and cornering function. 

 

Ambient lighting with Driving Mode Selection 

 

New fuctionality to allow linkage between Drive Mode profiles and Ambient Lighting, 

 

E.g. Selecting 'Sport Mode‘ will see the Ambient lighting change.

 

Infotainment online 

 

Google Earth no longer be available from MY19 production. 

 

Functionality for existing models will continue until week 45/19. 

 

 

 

Multifunction steering wheel button changes 

 

Across all trims with multifunction steering wheel the phone button is being substituted with a view button.

 

 

 

Digital instrument display 

 

Digital instrument display will be introduced with 5 views available (Classic, Digital Infoprofile, Digital, Reduced and Sport) and an additional “Carbon look” view for SportLine trim. 

 

Available as an option only.

 

Modification of ice scraper 

 

Ice scraper now features additional tire tread measuring feature.


V priloze pdf i s ostatnimy auty, samozrejme presun veci z a do vybavy u nas bude jinak.

MY19 Changes .pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...