Přejít na obsah

MR 2019 - KAROQ


Catexcavator

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

V nejnovějším tištěném čísle časopisu Svět motorů je krásný test a porovnání motoru 1.0 TSi s filtrem a bez filtru pevných částic.

Test je udělán jak v reálném provozu, tak na válcové zkušebně a to pro 70kW a 84 kW motor. Test potvrdil, že motory s filtrem mají bohužel horší vlastnosti a dokonce i nepatrně vyšší spotřebu. Rozdíl je patrný u všech sledovaných hodnot a u motoru s nižším výkonem je výraznější.  Největší rozdíl je pak v dynamice při zrychlení z 0-160. Motory s filtrem mají až o 2 sekundy hoří čas. Je to bohužel daň za ekologičtější motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

V konfigurátoru se objevil paket " Progresivní řízení (+ adaptivní podvozek DCC, LED hlavní světlomety s funkcí adaptivního svícení, s LED mlhovými světlomety s přisvěcováním při odbočování (CORNER)) ".

 

Když pominu DCC, nebylo náhodou progresivní řízení ve výčtu změn pro MR 2019? Stále se něco mění, chvíli jsou nějaké věci v základu, pak zase za příplatek. Fakt zmatek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...