Jump to content
Catexcavator

MR 2019 - KAROQ

Recommended Posts

v konfiguratoru to  zvolit  lze právě.  tak netuším,  proč mě dealer řekl,  že mu to  kombinovat nelze.  :-/

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na konfigurator se nikdy nedalo 100% spolehnout. Nektere vazny v nem nejsou.

 

A v dnesnich dnech je to jeste horsi - neustale tam nahravaji a meni modelove roky.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, nevíte někdo kolik může táhnout Karoq 2.0 TDI předokolka nebržděný a bržděný přívěs? Zatím se mi to nepodařilo zjistit. Děkuji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Informace je v manualu k autu - stahnes napr ze stranky skody.

 

Pro dvojkolku tdi 2.0 110 je to 1800/1400 brzdeny a 730 ci 740 ci 750 kilo pro nebrzdeny.

 

konkretni hodnotu zjistis z technicaku nebo coc ke konkretnimu autu - asi se lisi od vybavy.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

V nejnovějším tištěném čísle časopisu Svět motorů je krásný test a porovnání motoru 1.0 TSi s filtrem a bez filtru pevných částic.

Test je udělán jak v reálném provozu, tak na válcové zkušebně a to pro 70kW a 84 kW motor. Test potvrdil, že motory s filtrem mají bohužel horší vlastnosti a dokonce i nepatrně vyšší spotřebu. Rozdíl je patrný u všech sledovaných hodnot a u motoru s nižším výkonem je výraznější.  Největší rozdíl je pak v dynamice při zrychlení z 0-160. Motory s filtrem mají až o 2 sekundy hoří čas. Je to bohužel daň za ekologičtější motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V konfigurátoru se objevil paket " Progresivní řízení (+ adaptivní podvozek DCC, LED hlavní světlomety s funkcí adaptivního svícení, s LED mlhovými světlomety s přisvěcováním při odbočování (CORNER)) ".

 

Když pominu DCC, nebylo náhodou progresivní řízení ve výčtu změn pro MR 2019? Stále se něco mění, chvíli jsou nějaké věci v základu, pak zase za příplatek. Fakt zmatek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemá někdo obdobný pocit jako já, že když je motor studený, při rozjezdu se jakoby dusí a auto skáče... než přidám více plynu? Mám najeto cca 1000 km, 1.5 TSI MAN MR2019 s filtrem. Už mi to říkal člověk co má Fabii 1.0, také s filtrem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nějaké řešení, neříkal? Pokud to bude přetrvávat tak se na to také poptám dealera, kdyby jsi něco zjistil písni to sem. Děkuji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

K nejakemu řešení se nehlásil. Uvidime, ještě tomu dám čas... . Není to až tak tragické a po chvíli to přestane úplně.

Edited by Tondula

Share this post


Link to post
Share on other sites

pro TONDULA: mrkni do sekce motor 1.5TSI, tam někdo založil vlákno na to cukání při studeném motoru, tak to budeme řešit tam...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...