Přejít na obsah

Cukání/škubání při akceleraci


pavel.pavel

Doporučené příspěvky

Zdravím. Prosím o radu. Superb II, TDi, 103 kW, 2010. Při každé pozvolné akceleraci mi auto cuká/škube v rozmezí od cca 1700-2200 ot./min. Nejvíc při zařazeném 4. rychl.stupni, pak i při 5. a 6. Při 1., 2. a 3. rychl.stupni skoro vůbec nebo je to hůře rozpoznatelné. 
Při prudší akceleraci to nedělá vůbec. Auto nekouří. Řídící jednotka nic nehlásí.
Vyměnil jsem vstřiky, které vykazovaly špatné hodnoty, ale problém zůstal.
Setkali jste se s tím někdo?? Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Mne to robi to iste. Ale iba sem tam. Mozno raz za 2-3 mesiace. A to len za studena a zvecsa co som si vsimol to robila len 4ka okolo 1400 ot. Auto 3-4 krat cukne a potom ide v klude dalej.

Skusal som to "nasimulovat" vselilen ako.... no nic. Neviem co si mam o tom mysliet. Lebo jedine co mam v aute na hrane je zotrvak. Ale ten s tym asi nebude mat nic spolocne. Ale cez leto ho idem menit tak uvidim co to povie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle neškube, dělá to pořád,,,, rozvibruje to motor, volant, nekomfortní pocit v autě. Po ubrání plynu, částečná zátěž, je vše Ok. Hodnoty vstřikovačů při volnoběhu  Ok. Parametry čidel, tlaku paliva, vzduchu,,,Ok. Náprava tuhá, nic volné...

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne to par krat zasklbe s autom. Skoro ako by motor vynechaval alebo co. Podobny pocit som mal ked mi vynachaval pionier :) . Ale sklbne to jemne par krat a zase je kludny. Ale raz sa mi stalo ze po nastartovani som mal pocit asi 2 sekundy sa nevedeli dohodnut valce ze co a ako a ktory kam... ale to mohlo byt aj tym zotrvacnikom. Ale daval som kontrolovat cez diag a nic... zaujimave

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Dobrý den,

 

Koupil jsem ojetého Superba II s 125kw TDI a dělal to samé, co píše pán z prvního příspěvku. Cukal motor mezi 1700-2200 otáčkami při mírné akceleraci. 

Nakonec asi po 5tis km se rozsvítila kontrolka motoru a v servisu mi řekli, že to je Eager ventil (nevím, jestli to jméno píšu správně), který prý rozhoduje, kam jdou výfuk. plyny. Oprava stála 18tis, ale auto přestalo cukat, tak snad to už bude dobré.

Všichni předtím radili vyčistit a seřídit (popř vyměnit) vstřiky, ale zdá se, že by to bývala byla špatná investice.

 

Tak snad to někomu pomůže. Hezký den,

 

Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 7 měsíců později...

Zdravím všechny,

 

mám Superba, 2.0 TDI, kW, CFGB, rok výroby/ 04/2012, aktuálně najeto 220tis. km, vstřiky jsou původní a 1. z nich vykazuje hodnoty na hraně.

 

Po studených/mrazivých startech jdou při akceleraci cítit vibrace, dělá to jen krátce po startu, jakmile se motor maličko zahřeje, tak vibrace ustanou.

 

Může být na vině 1. vstřik, který už má nejlepší léta za sebou nebo to může být EGR o kterém psali kolegové výše?

 

 

Díky za názory, Mila

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj chlapi,

 

jak teda, vyřešili jste to novým, popř. vyčištěním EGRu?

Taky mám problém se škubanim motoru. Je to při  stále rychlosti,motor jakoby zaškube a jede dál.  Dělá to v pravidelných intervalech a je jedno, jestli je motor zahřátý nebo studený.  Žádná kontrolka ani chyba na vagu. 
Motor CBBB 2.0TDI, 125kw,R.v.2010.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...