Jump to content
pavel.pavel

Cukání/škubání při akceleraci

Recommended Posts

Zdravím. Prosím o radu. Superb II, TDi, 103 kW, 2010. Při každé pozvolné akceleraci mi auto cuká/škube v rozmezí od cca 1700-2200 ot./min. Nejvíc při zařazeném 4. rychl.stupni, pak i při 5. a 6. Při 1., 2. a 3. rychl.stupni skoro vůbec nebo je to hůře rozpoznatelné. 
Při prudší akceleraci to nedělá vůbec. Auto nekouří. Řídící jednotka nic nehlásí.
Vyměnil jsem vstřiky, které vykazovaly špatné hodnoty, ale problém zůstal.
Setkali jste se s tím někdo?? Děkuji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto se rozvibruje  při plné akceleraci na 5,6 stupen nad 1500 ot. Diagnostika čistá...Udržovano, servisovano...Dělá to delší dobu, naftou to není...Kola zkoušeny, vnitřní klouby, spojka, vše Ok. Napadá něco někoho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne to robi to iste. Ale iba sem tam. Mozno raz za 2-3 mesiace. A to len za studena a zvecsa co som si vsimol to robila len 4ka okolo 1400 ot. Auto 3-4 krat cukne a potom ide v klude dalej.

Skusal som to "nasimulovat" vselilen ako.... no nic. Neviem co si mam o tom mysliet. Lebo jedine co mam v aute na hrane je zotrvak. Ale ten s tym asi nebude mat nic spolocne. Ale cez leto ho idem menit tak uvidim co to povie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tohle neškube, dělá to pořád,,,, rozvibruje to motor, volant, nekomfortní pocit v autě. Po ubrání plynu, částečná zátěž, je vše Ok. Hodnoty vstřikovačů při volnoběhu  Ok. Parametry čidel, tlaku paliva, vzduchu,,,Ok. Náprava tuhá, nic volné...

Edited by DIAGNOSTIK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne to par krat zasklbe s autom. Skoro ako by motor vynechaval alebo co. Podobny pocit som mal ked mi vynachaval pionier :) . Ale sklbne to jemne par krat a zase je kludny. Ale raz sa mi stalo ze po nastartovani som mal pocit asi 2 sekundy sa nevedeli dohodnut valce ze co a ako a ktory kam... ale to mohlo byt aj tym zotrvacnikom. Ale daval som kontrolovat cez diag a nic... zaujimave

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den,

 

Koupil jsem ojetého Superba II s 125kw TDI a dělal to samé, co píše pán z prvního příspěvku. Cukal motor mezi 1700-2200 otáčkami při mírné akceleraci. 

Nakonec asi po 5tis km se rozsvítila kontrolka motoru a v servisu mi řekli, že to je Eager ventil (nevím, jestli to jméno píšu správně), který prý rozhoduje, kam jdou výfuk. plyny. Oprava stála 18tis, ale auto přestalo cukat, tak snad to už bude dobré.

Všichni předtím radili vyčistit a seřídit (popř vyměnit) vstřiky, ale zdá se, že by to bývala byla špatná investice.

 

Tak snad to někomu pomůže. Hezký den,

 

Pavel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, takže se jedná EGR ventil nebo trysku? Dělá mi to taky a nerad bych vyhodil takovou částku :( Příznaky přesně jak píšete...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...