kozlustechnykus Posted July 2, 2018 Share Posted July 2, 2018 Ahoj, jak jde tahle kombinace dohromady? Pokud mozno jeste ve spojeni s DSG? LPG by tam slo az po zaruce a od nejake solidni firmy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martab Posted July 3, 2018 Share Posted July 3, 2018 Obecně přímovstřikované motory nejsou moc vhodné pro instalaci LPG, jedna 1.2 TSI zde na fóru na LPG je: Ale o přestavbě 1.0 TSI nevím, ani v severních sousedů zatím 1.0 TSI nenabízejí ve verzi na LPG (1.2 TSI dříve nabízeli): http://www.skoda-auto.pl/oferta/auto-z-lpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kozlustechnykus Posted July 4, 2018 Author Share Posted July 4, 2018 Diky za odpověd. Nakonec se to asi vyresi rok starou 1,4 TDI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martab Posted July 4, 2018 Share Posted July 4, 2018 Tak to nevím jestli je uplně nejlepší volba, ale když to vyhovuje, proč ne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted July 4, 2018 Share Posted July 4, 2018 Tady žádné debaty o TDI! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man.kar Posted February 8, 2020 Share Posted February 8, 2020 (edited) http://www.lpg-blog.cz/prestaba-motoru-tsi-lpg/ Proběhly testy motorů TSI ,FSI ,TFSI,GDI a další na LPG . Systém Alex IDEA Direct Injection . http://www.autogas-alex.cz/alex-idea-primy-vstrik-lpg/ Ochlazování vstřikovačů řeší současné vstřikování malého množství benzínu 0,2l/100 km ,má zabraňovat jejich zničení žárem při provozu na LPG. Snaha je přímovstřikové motory technicky upravit tak aby zvládly bezproblémové spalování LPG. Příklad: https://www.prestavbanalpg.cz/test-skoda-roomster-tsi-lpg-idea-direct-injection-alex/ Edited February 8, 2020 by man.kar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soliter Posted July 22, 2020 Share Posted July 22, 2020 roky provozu škoda rapid 1,0 TSI 81 kw s nájezdem 75 000 km, průměrná spotřeba plynu di 5,8 LPG/100 km, maximální dojezd na nádrž 1012 km, Dynamika provozu identická jako na benzín, poruchy O. ( zástavba autogaz plus Strakonice ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luci Honzi Posted December 4, 2021 Share Posted December 4, 2021 Dobrý den,mohu se zeptat na cenu za přestavbu na LPG u Rapidu 1.0tsi 81 kW? Děkuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shmaic Posted January 10, 2023 Share Posted January 10, 2023 Hlásím přestavbu v 85 000 km, po dolazení to jede dobře. Landi Renzo Omegas, zástavba v Šenově u Havířova. Spotřeba v normálním až svižném modu 6l LPG + dovstřik cca 1,5l Verva100 Znatelný pokles výkonu bez turba, jakmile se vrtulka točí, jede to identicky jako na benzín. Zkusím průběžně hlásit stav. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
one-z Posted January 10, 2023 Share Posted January 10, 2023 @shmaic za kolik si jezdil benzinu, pokud možno ve stejném jízdním režimu, díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shmaic Posted January 10, 2023 Share Posted January 10, 2023 5/100 benzín => 6l/100 lpg + 1.5l/100 benzín Benzín pak ještě přepočítám, zatím jsem toho najel málo. Hlavně už jsem upravil jízdní styl.. budu šetřit na pokuty :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bitttpower Posted January 10, 2023 Share Posted January 10, 2023 Tak přeji ať ti dělá přestavba jen radost.Ja mám tedy Prins na 1.2 Tsi a bohužel zklamání.Těch cca 1,5 l benzínu už by mnělo dobře "ochladit" benzínove vstřiky.Jsem hodně zvědavy na tve postřehy z Landi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted January 10, 2023 Share Posted January 10, 2023 no pomalu také dozrávám k této variantě, vzhledem k takřka nulové nabídce "snadno (rozuměj atmosféra-nepřímovstřik)" předělatelných aut a nejlépe zůstat u ŠA, takže mě také začínají zajímat praktické zkušenosti a z provozu. Zkušenosti @bitttpower znám, takže jsem hladový po jiných postřezích s jinými systémy versus nájezd apod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shmaic Posted January 10, 2023 Share Posted January 10, 2023 Budu průběžně informovat. Ještě abychom si rozuměli-ten privstrik benzínu mám vypočtený i s využitím benzínu k zahřátí pred přepnutím na plyn, takze reálné to bude nižší číslo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shmaic Posted January 10, 2023 Share Posted January 10, 2023 @bitttpower co jsi přesně měl za problém se vstřiky? Vyřešil jsi to nějak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martab Posted January 10, 2023 Share Posted January 10, 2023 @shmaic vše je zde: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panet Posted January 10, 2023 Share Posted January 10, 2023 (edited) před 6 hodinami, shmaic napsal: 5/100 benzín => 6l/100 lpg + 1.5l/100 benzín Benzín pak ještě přepočítám, zatím jsem toho najel málo. Hlavně už jsem upravil jízdní styl.. budu šetřit na pokuty :) No dobře, ale to je jako 4,5 l (když si za cenu 6 litrů LPG představím 3 litry benalu) benzínu místo 5 l, to už musí být fakt nájezd, aby se to vyplatilo. Edit: Teď čtu, že to bude možná méně než 1,5 litru, ale i kdyby to bylo o půl litru míň, pořád mi to připadá, jako poměrně malá úspora. Edited January 10, 2023 by panet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bitttpower Posted January 10, 2023 Share Posted January 10, 2023 (edited) před 4 hodinami, shmaic napsal: @bitttpower co jsi přesně měl za problém se vstřiky? Vyřešil jsi to nějak? Problém je u toho Prinse ten že to dle mne dáva malý přívstřik benzínu aby to "uchladilo" benzínove vstřiky. Mne to vycházi na cca 0,36 l benzínu na 100km ,přivstřikuje to samozřejmně dle zátěže těch 0,36 l benzínu je průměr.Ja už jsem jednou měnil zničene benzínove vstřiky a nedávno opět rozsvíceni checku a opět přidřene benzínove vstřiky.Problem je ten že tam nejde nastavit větši přivstřik benzínu-je to zamkle v jednotce.Nevím jak to ma Landi,zdali je tam možnost nastavování přivstřiku benzínu. Edited January 10, 2023 by bitttpower Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shmaic Posted January 16, 2023 Share Posted January 16, 2023 Tak upřesňuji, benzínu to žere pod 1 litr včetně rozjezdu a zahřátí motoru. Teploty oleje na dálnici oproti provozu na benzín jsou cca o 5 stupňů vyšší. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
15degren Posted January 16, 2023 Share Posted January 16, 2023 (edited) Někde tu na forum byl článek od odborníka na LPG, kde tvrdil že od TSI přestaveb se distancuje, protože nemá ekonomicky smysl. Aby se vstřikovače neutavili, je třeba mít průměrnou spotřebu benzínu 1,5-2l/100 při spotřebě ještě k tomu 5-6l plynu, tj. jako by se jezdilo na 4,5-5l bezínu na 100km, to jest úspora kolem 1-1,5l benzínu na 100 a to je prostě nerentabilní. Bylo by třeba aby se TSI motory dělali továrně od VW, aby se prostě nechal motor nastavit tak aby jezdil pouze na plyn a přežil to. Stejně jako jsou nastavené TGI motory. Edited January 16, 2023 by 15degren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bitttpower Posted January 16, 2023 Share Posted January 16, 2023 (edited) před 6 hodinami, shmaic napsal: Tak upřesňuji, benzínu to žere pod 1 litr včetně rozjezdu a zahřátí motoru. Teploty oleje na dálnici oproti provozu na benzín jsou cca o 5 stupňů vyšší. Tak to není moc,otázka je jestli to takto bude stačit na ochlazování benzinových vstřiku.Mne u Prinse tvrdili že to mají spočítané a ted už vím že to bohužel není pravda. Edited January 16, 2023 by bitttpower Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancelot Posted January 16, 2023 Share Posted January 16, 2023 Je u LPG nějaká větší úspora při vyšší zátěži, např. při dálničních přesunech v rychlostech 140-160 km/h? Protože jinak mi přijde, že TSI ať už litr nebo 1.2 umí jezdit při klidné jízdě za srandu, bez nějakého většího snažení. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shmaic Posted January 17, 2023 Share Posted January 17, 2023 před 16 hodinami, 15degren napsal: Někde tu na forum byl článek od odborníka na LPG, kde tvrdil že od TSI přestaveb se distancuje, protože nemá ekonomicky smysl. Aby se vstřikovače neutavili, je třeba mít průměrnou spotřebu benzínu 1,5-2l/100 při spotřebě ještě k tomu 5-6l plynu, tj. jako by se jezdilo na 4,5-5l bezínu na 100km, to jest úspora kolem 1-1,5l benzínu na 100 a to je prostě nerentabilní. Bylo by třeba aby se TSI motory dělali továrně od VW, aby se prostě nechal motor nastavit tak aby jezdil pouze na plyn a přežil to. Stejně jako jsou nastavené TGI motory. Je třeba vyčkat do března:-) V říjnu u nás byl benzín za 45 a plyn stále za 16. před 15 hodinami, bitttpower napsal: Tak to není moc,otázka je jestli to takto bude stačit na ochlazování benzinových vstřiku.Mne u Prinse tvrdili že to mají spočítané a ted už vím že to bohužel není pravda. IMO záleží na stylu jízdy, vím, jaké rozdíly teplot to dokáže udělat na benzín. No mám nahnáno, nebudu kecat:D před 8 hodinami, Lancelot napsal: Je u LPG nějaká větší úspora při vyšší zátěži, např. při dálničních přesunech v rychlostech 140-160 km/h? Protože jinak mi přijde, že TSI ať už litr nebo 1.2 umí jezdit při klidné jízdě za srandu, bez nějakého většího snažení. Na dálnici 150 kmh na benzín nenaložené auto 7.5l/100, věřím, že tady se ta úspora projeví, opět otázka, co na to teplota motoru a s ní spojené vstřikovače.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted January 17, 2023 Share Posted January 17, 2023 a má někdo najeto výrazně více na plyn s TSi? Myslím v řádech 40t km a více a nemyslím teď @bitttpower, tam vím že ten nájezd je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shmaic Posted January 17, 2023 Share Posted January 17, 2023 před 11 hodinami, Lancelot napsal: Je u LPG nějaká větší úspora při vyšší zátěži, např. při dálničních přesunech v rychlostech 140-160 km/h? Protože jinak mi přijde, že TSI ať už litr nebo 1.2 umí jezdit při klidné jízdě za srandu, bez nějakého většího snažení. Dnes jsem, mluvil s člověkem znalým systému Landi Renzo. Systém nedávkuje benzín podle rychlosti, ale podle zátěže motoru. Takže i při 150 to může být nízké množství benzínu, ale jakmile je to 150 do kopce, množství benzínu se úměrně zvýší. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.