Jump to content
VladaPech

2.0 TDi BMM PD - piliny na palivovém filtru

Recommended Posts

Dobrý den,

včera jsem opětovně po 30 tis. km měnil palivový filtr a k mému nemilému překvapení jsem na těle filtru objevil hliníové piliny. Identifikace, zda je to z palivového čerpadla v nádrži či z tandemového čerpadla je prakticky nemožná. Každopádně, příčina může být jak v "tandemu" tak i palivovém čerpadle dle mého. Má otázka je, zda je možné, že se piliny mohou dostat do samotných vstřikovačů? Resp. zda je za tandemovým čerpadlem ještě najaký filtr, který sekundárně filtruje naftu než jde do vstřiků. Pokud ne, předpokládám, že krom výměny obou čerpadel a vyčištění palivového systému musí jít na repasi ještě vstřikovače (?).

 

Děkuji za upřesnění.

 

Vláďa

 

(Pro jistotu přidávám il. foto typu filtru, auto má najeto necelých 170 tis km - první majitel)

541010a0c43b7.jpg

Edited by VladaPech

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokud to jezdí tak na to kašli, Piliny mi plavou po otevření víka od filtru pokaždé když to měním v malém množství, je to dobře vidět jak se blýskavěji na tom černém povrchu filtru (a to mám CRko), pořádně celou nádržku na filtr vytřu, nasadím nový filtr a nechám přes VAG zaplavit. Auto jezdí tak to s pilinami na filtru 150K km s nemá žádné problémy. Předpokládám že nějaké piliny tam u staršího vozu budou asi vždy, navíc ty piliny tam můžou být vytvořené potom co vytáhneš to výkonu z nádobky filtru, docela je to třeba páčit ven, neděláš to náhodou plochým šroubovákem ? Já být tebou tak to neřeším dokud to jezdí, pokud tam byly piliny z čerpadla, tak už ve vstřikovacím systému stejně budou.

Edited by 15degren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moc děkuji za reakci! Spolu s filtrem rovněž vždy čistím i nádobku ale nikdy jsem si oněch pilin popravdě nevšimnul. Udělám to tak jak říkáš - tedy jezdit a neřešit to...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakékoli opravy po pilinách v systému jsou drahé, proto je lepší do toho nehrabat když to jezdí

Share this post


Link to post
Share on other sites

Máš fotku kolik tam toho bylo? Něco málo tam být může, ale pokud tam toho bylo víc, tak začni šetřit.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, bohužel ne. Na samotném filtru bylo cca do 10 kousků. Když jsem se nicméně podíval do zbylé nafty v nádržce filtru, zdálo se mi, jakoby v ní bylo mnoho jemných třpytek...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdyby ti v naftě plavala taková koncetrace pilin tak by ti to auto nemohlo jezdit bez výrazných změn v chování o proti standartu. Když jsi vytíral nádobku od nafty a bordelu, tak by jsi ty piliny vyděl na tom hadru, popř. vem starý filtr, uřízní vrchní a spodní patu a rozlož ho. Pokud máš problém uvidíš celkem jasně piliny na celé délce rozloženého filtru.

Edited by 15degren

Share this post


Link to post
Share on other sites

to bude mít ještě původní barvu papíru a na té neuvidíš tam nic Dej na tom aspon 30K km než to budeš měnit on zčerná, když to nezačne víc zlobit. Jestli tam je poškození a lítají ti do toho piliny, tak už to stejně nespasíš.

Edited by 15degren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...