Přejít na obsah

1.6 MPI 74Kw 2000 - praskani pri pridani plynu


Dalibor Wind

Doporučené příspěvky

Zdravím, nechtěl jsem zakládat nové téma, ale nikde jsem to tu nemohl najít.
Auto mi začalo cukat při akceleraci. Vyměnil jsem svíčky, kabely a zapalovací modul. Dělalo to pořád, tak jsem si sehnal diagnostiku a napojil to.
Chyby 00635 00525 a 00524 první dvě byla lambda sonda a to třetí senzor klepání motoru. Auto mi pak nějakou dobu stálo, ale vyměnil jsem ten Knock sensor a lambdu před kat. taky.
Vymazal jsem chyby, potom nastartoval, vypnul motor, napojil, chyby tam byly pořád, tak jsem to jel projet i tak a nedalo se to srovnat, auto jelo pěkně, skoro necukalo, ale cítil jsem vibrace např. ve volantu.
Ale hlavně jsem jistil, že pod autem to praská, když přidávám plyn. Jsem student, a tak to moc nechci dávat do servisu, když nemám skoro žádný příjem. Byl by tu někdo kdo má už s tímto zkušenost? Za odpovědi děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem řekl, při akceleraci to jakože tak praskne, možná to dělá i při řazení. Zvuk jde někde buď od motoru nebo od přední nápravy. Jinak auto akceleruje, předtím(před výměnou lambdy) když jsem přidával plyn tak to jen poskakovalo/cukalo a nechtělo to přidat a pak se to najednou chytlo a tak dokola. Jinak při zatáčení to nedělá. A nevím jestli říct spíš plechový nebo kovový... asi spíš plechový, to vážně nedokážu říct. No a vlastně při té akceleraci to ještě pořád trochu vibruje, ale nedá se to s tím, jak to dělalo předtím srovnat, to jsou fakt jen vibrace a ne cukání.
Senzor se má utáhnout na 20Nm, bohužel jsem mohl sehnat jen momentový klíč, který má nejmenší 28Nm, tak jsem to utáhl na něj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Senzor klepání umístěný v bloku zážehového motoru měří jeho hluk, vyvolávaný průběhem spalování. Signalizuje vznik detonačního spalování, charakterizovaného prudkým růstem tlaku, které při delším působení může poškodit motor. Čidlo je spojeno s elektronickou řídicí jednotkou motoru, která omezí předstih zážehu a zabrání vzniku klepání, proto je tam 20 Nm a proto motor vibruje/klepe.

Výkyvný momentový klíč stojí 300Kč (0 až 200 nebo 300Nm)

 

00668 - Palubní napětí: svorka 30 

Špatná baterie/dobíjení/...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...