Jump to content
Atrani

Vymetání pavučin z motoru

Recommended Posts

Jak moc vyháníte pavouky z motoru? Jde mi o to, zda je správně občas při zahřátém motoru točit až do červeného pole 1.čku pak 2.ku....atd a tak jet jak dlouhou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Většinou jezdím krátké trasy a kvůli karbonovým usazeninám by se měl motor při takovém používání občas protáhnout více, aby vyšší teplota napomohla lepšímu spálení těchto, samozřejmě společně s VIFem třeba. Ale nějak se nikdo v mém okolí nemůže shodnout na správném postupu - proto se ptám. Někdo tvrdí - do kopce a "ať ten motor klidně vyletí z auta ven", někdo zase tady to postupné vytáčení od nejnižších RS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oni se neshodnou, protože žádný ověřený "správný" postup snad ani neexistuje. Já jezdím krátké trasy, ale nějak vypalování neřeším, prostě jezdím běžně, když pak na okrsce potkám traktor, tak při předjíždění tam nechám 2rs a vytočím to na 90km/h, když najíždím na dálnici, tak tam někdy dám 3rs a taky na 130, myslím že nemá nějak extra smysl trápit motor jízdou v červeném. Ale jak jsem už psal, 100% správný postup neexistuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně tak: vytáčet/nevytáčet - obojí má své výhody a nevýhody - co převažuje (a lišit se to bude dle motoru) prakticky nikdo neví. Nad problémem lze jen planě teoretizovat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...