Přejít na obsah

Vymetání pavučin z motoru


Atrani

Doporučené příspěvky

Většinou jezdím krátké trasy a kvůli karbonovým usazeninám by se měl motor při takovém používání občas protáhnout více, aby vyšší teplota napomohla lepšímu spálení těchto, samozřejmě společně s VIFem třeba. Ale nějak se nikdo v mém okolí nemůže shodnout na správném postupu - proto se ptám. Někdo tvrdí - do kopce a "ať ten motor klidně vyletí z auta ven", někdo zase tady to postupné vytáčení od nejnižších RS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oni se neshodnou, protože žádný ověřený "správný" postup snad ani neexistuje. Já jezdím krátké trasy, ale nějak vypalování neřeším, prostě jezdím běžně, když pak na okrsce potkám traktor, tak při předjíždění tam nechám 2rs a vytočím to na 90km/h, když najíždím na dálnici, tak tam někdy dám 3rs a taky na 130, myslím že nemá nějak extra smysl trápit motor jízdou v červeném. Ale jak jsem už psal, 100% správný postup neexistuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...