Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
SRowars

Vypadlá podtlak. hadička? (=> ztráta výkonu a nefunkční posilovač brzd)

    Doporučené příspěvky

    Dobrý den,

     

    nevíte, prosím, od čeho by mohla bejt tato hadička? (viz obr. č. 1 a 2). Napadá mě, že možná od zásobníku podtlaku, kterej tam nemám (viz ilustrační obr. 3).

     

    Jinak se mi začal se mi snižovat výkon při vyšších převod. stupních ve větších rychlostech + občas při brzdění přestane fungovat brzd. posilovač. Po vyp. a zap. motoru, tušim funguje.

    Co se týká výkonu:
    vzduch. filtr, sací potrubí/netěsnost ok, snímač množství nasávanýho vzduchu (váha vzduchu) přeměřený, kolem EGRu nětěsnost oleje, turbo tušim ve vyšších otáčkách popískává (+ tušim nětěsnost oleje, pokud to není z vrchu z okolí EGRu), škrt. klapka a komprese nekontrolovaný, starty bezproblémový. Hrubej čistič/sací koš podávacího paliv. čerpadla čistej, paliv. hadice nekontrolovány.

    U brzd. posilovače:
    tušim, že po vypnutí motoru, když se našlape brzd. pedál, zůstane tvrdej a po nastartování se nepropadne, možná až cca za 10 sekund + tušim občas zazní zasyčení. Vakuová hadice ("kolínko") mezi brzd. posilovačem a podtlak. čerpadlem (vývěvou) kontrolovaná.

     

    Jedná se o Octavii I, 1.9 TDI, 66 kW, r. v. 2000.

     

    Děkuju Vám za odpovědi!

    1.jpg

    2.jpg

    3.jpg

    Editováno na SRowars

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    patří do krabice kde je vzduchový filtr, ze strany od motoru

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    • Podobný obsah

      • Od pafka666
        Ahoj, mám takový problém mám Fábii II r.v. 2009 sedl jsem do ní po 14cti dnech a zdá se mi že mám dost tuhé řízení, předtím to šlo fakt prstíkem teďka točím volantem docela na sílu. Na pojistku v interiéru na servo jsem se díval, měla by být vpořádku a v motorovém prostoru ji nemám. Diagnostika nic nehlásí, nevíte co s tím? ta jízda v tom autě je dost otravná s takovým řízením.
      • Od Hurikan88
        veškeré info pouze od: http://forum.skodahome.cz/user/2276-mustafa/
         
        Úpravy Škody Octavie RS od APR
        Octavia RS je i po motorové stránce velice schopné auto. Motor je z výroby až extrémně podladěný, takže chiptuning je téměř "must have". Už jen se základní úpravou řídící jednotky na fázi APR Stage 1 se dá dostat na 316 koní a 516 Nm viz graf, která se dá ještě vylepšit na úpravu Stage 2, která je kalibrovaná pro použití APR prvního dílu výfuku. Pro ty, kteří nechtějí tak extrémní zvýšení výkonu je zde i umírněnější varianta na 295 koní a 457 Nm, která je více šetrná ke spojce a dalším komponentům. Zároveň má citelnější výkonovou špičku posazenou do vyšších otáček, která může vyhovovat více. Zákazník si může vybrat jak mezi výkonnější a umírněnější variantou, tak u každé varianty má možnost volby specifikace paliva, na kterou bude chip optimalizován.

        V každém chipu je zakomponovaná kalibrační strategie "Torque Management", která upravuje dávkování točivého momentu na přední kola tak, aby motor podával jen takový výkon, který je auto schopné přenést na vozovku. Díky tomu nebudete zbytečně pálit pneumatiky, jako v případě úprav od konkurence. Více o chování chipu napoví video pod grafy.

        Více o úpravě APR stage 1 v odkaze: http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-stage-1-316hp-516nm-chiptuning-skoda-octavia-3-rs-2-0-tsi-5298.html
        APR Stage 1
        Graf pro silnější variantu:

        Graf pro umírněnější variantu:

        APR Stage 2
        Graf úpravy APR Stage 2 s APR prvním dílem výfuku a APR karbonovým sáním:

        Rozdíl výkonů mezi úpravami APR Stage 1 a 2

        * grafy ukazují naladění na 98 oktanový benzín. Pro více informací klikněte na produkt

        Úprava od APR stála také za nejsilnější Škodou Octavia III RS v ČR. Více o tomto autě zjistíte kliknutím na graf:


        Všechny tyto úpravy prošly důkladným testováním tak, aby se docílilo nejlepšího naladění. Zákazníci mají plnou podporu od APR. V případě, že se díky novým kalibračním postupům objeví nové možnosti ve zlepšení chipu, popřípadě se po zkušenostech z provozu objeví nějaké neduhy, vydá APR novou inovovanou verzi této úpravy, kterou budou moci zákazníci využít samozřejmě zdarma.

        U APR máte možnost v případě pozdějších dalších úprav, jako je dosazení APR výfukého systému, upgradu vaší APR Stage 1 na Stage 2 zdarma. Tím ušetříte peníze za další doladění a vždy tak budete moci využít maximální potenciál přidaných komponent.
        * Pro zákazníky s výfukovým systémem od jiné značky bude upgrade na Stage 2 za příplatek.

        Momentálně se pracuje na tom, aby úprava mohla obsahovat i pokročilé EMCS funkce, možnost přepínání softwaru a napojení na APR Mobile dongle pro diagnostiku automobilu. Prozatím bude nahrána jen jedna mapa bez dalších funkcí a jakmile bude k dispozici novější verze s naprogramovaným EMCS, tak bude mít zákazník možnost upgradu zdarma.

        Torque Management




        29.7.2014 - Uvedení APR Stage 1 úpravy V1.0
        Vydána úprava pro 2,0 TSI 220/230hp

        12.1.2015 - Aktualizace V1.2
        Vydána aktualizace chipu:
        - vyhlazení chipu v nižších otáčkách. Příjemnější chod, dřívější náběh turbodmychadla
        - protažení výkonové špičky. Výkon drží více až k omezovači.
        - u DSG zlepšení přechodů při přeřazení, obecně hladší řazení.
        - odstraněna neduha u jedné série aut, kde výkon klesal kolem hranice 6tis ot

        23.2.2015 Uvedení APR Stage 2 úpravy
        - kalibrovaná pro použití APR prvního dílu výfuku
         
        Značení APR úprav:
        APR Stage 1 - úprava kalibrovaná pro sériové auto bez větších úprav
        APR Stage 2 - úprava kalibrovaná pro auto osazené kompletním výfukovým systémem
        APR Stage 3 - kompletní úprava zahrnující větší turbodmychadlo s na míru kalibrovanou úpravou řídící jednotky

        Hardwarové doplňky:
        APR přichází i s řadou hardwarových produktů, které jsou potřeba v případě dalšího zvyšování výkonu.

        APR Karbonové sání:
        Toto odcloněné sání s přímým přívodem chladného vzduchu zpoza přední masky zaručí reálné zvýšení výkonu, snížení prodlevy turbodmychadla a protažení výkonové špičky do vyšších otáček. Běžný nárůst výkonu u APR Stage 1 na RSu je cca 10 koní v maximu výkonu a více jak 17hp kolem 6600 ot.


        Více o APR karbonovém sání v odkaze:
        http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/sportovni-filtry-a-sani/apr-karbonove-sani-2-0-tsi-skoda-octavia-rs-vw-golf-7-r-gti-performance-s3-5333.html

        APR Turbo Muffler Delete
        APR představilo díl, který odstraňuje tlumič hluku a pulzů, který je namontovaný na turbodmychadle. Ideální díl, pokud chcete své auto více vnímat.


        Více o APR Turbo Muffler delete v odkaze:
        http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavia-iii-13/motor/apr-turbo-muffler-delete-5406.html
         
        APR Downpipe výfukový systém
        Výměnou seriového prvního dílu výfuku za precizní APR díl vyrobený přesným odlitím nerezové slitiny je perfektní způsob jak dále zlepšit výkon a přidat sofistikované vrčení ke zvuku výfuku. Ideální naladění je dosaženo odvedením výfukových plynů maximální rychlostí skrze nízko turbulentní, litý první díl výfuku. Navrženo a zkompletováno přímo u APR za použití těch nejkvalitnějších materiálů a užitím vrcholných světových technik pro dosažení nesrovnatelné kvality a spolehlivosti.


        Více o APR Downpipe výfukovým systému v odkaze:
        V přípravě..


        Možné problémy spojené s úpravou:
        1) VW použilo nové IHI turbodmychadlo s elektronicky ovládanou regulací obtoku. Ta při zaseknutí může způsobit i destrukci turbodmychadla. Toto se stává jak na sériových, tak samozřejmě i upravených autech. APR neručí za případné potíže s tímto dílem, který je již z výroby takto poruchový. Nicméně APR se snaží udělat jejich úpravu řídící jednotky pro VW servis maximálně neviditelnou. Díky tomu byli zákazníci zatím 100% úspěšní a ve 3 případech (z cca 30ti upravených aut) jim byla uznána reklamace a dostali nové turbodmychadlo nejnovější revize.

        2) U jedněch z prvních vyrobených aut (revize softwaru S0007) se kolem 6ti tis otáček mohl u některých aut objevit prudší pokles výkonu. Verzí chipu V1.2 odstraněno.

        Vše najdete na http://www.H-H-S.cz
      • Od Zapekanka
        Zdravím pánove,
         
        Potrebujem Vašu pomoc znovu
         
        Viete mi niekto poradiť kde najdem kondenzačný odtok klimatizacie? Namiesto toho aby mi to kvapkalo pod auto tak mi to kvapká k spolujazdcovi na nohy... potrebujem tú hadičku alebo odtok skontrolovať resp. prešprajcnúť nejákym drátom aby sa to vyčistilo.
         
        Ďakujem za pomoc.
      • Od miklisek
        Aktuálně řeším problém s nastavením řízení u svého RAPIDa. Po výměně tlumičů na začátku prosince 2016 bojuju pořád s volantem nakřivo. Po 3 kontrolních geometriích - 1x AS, 2x BestDrive (naštěstí jsem platil jen jednu kontrolní v BestDrive) výsledek takový, že geo je v cajku. Problém ale pořád přetrvává. Po prolezení diskuzí na internetu jsem nakonec zjistil, proč se mi všichni mechanici a technici tvrdí, že je volant rovně a přitom, když jedu, je natočený doleva. Ono se to totiž projevuje až v rychlostech nad 75km/hod! Do 75km/hod je volant rovně, nad 75km/hod se pootočí doleva.
        Dle rad v internetových diskuzích jsem vyzkoušel jet rychlostí cca 100km/hod, vyřadil jsem a vypnul motor, pootočil volantem mírně 1x vlevo a vpravo (upuštění tlaku v řízení). Následně při přímé jízdě byl volant v rovině. Zkouška provedena na letišti – rovný betonový povrch bez spádu, bezvětrno.
        Při výměně tlumičů ale nebyly v rozporu s pokyny v DP pro RAPIDa demontovány kulové čepy na řídících tyčích z těhlice, matice jsou zrezlé, na rozdíl od nových matic rejdového čepu nebo šroubu a matice svěrného náboje tlumičové jednotky. Zde je možný vliv na díly řízení během demontáže tlumičové jednotky.
        Řeším to už s AS, samozřejmě se s tím nesetkali, ale řekli mi, že to budou konzultovat se Škodovkou. Nemáte někdo podobnou zkušenost?
      • Od Frenky14
        Zdravím, prosim o vysvětlení. Dnes jsem sundal kryt motoru a hadička mezi zaním a víčkem oleje byla silně potrhaná, olej potečený okolo a hadička pod tím odpojená.
         
        - Chtěl bych vás poprosit o vysvětlení funkcí těchto dvou otvorů?
         
        * Poznámka: momentálně mi svítí oranžová kontrolka motoru, a motor se nezahřije na 90°C ani po 100 Km - pohybuje se při venkovní teplotě okolo 0°C na cca. 60°C - jestli to nemá nějakou souvislost. Děkuji


    ×