Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    Doporučené příspěvky

    Zdravím Vás, mám dva dotazy. První z nich je, jaký plnící tlak by měl být v turbu u motoru 1.9 TDI PD 77kw (BLS). Druhá věc je ta, že jsem dával novou spojku (SACHS) 20 tis. km. zpět. Teď se mi stalo, že začala klouzat (na pětku - plnej plyn odspoda), ale né tak, že by se urvala a šlo to do otáček, ale prostě prokluzuje lehce ->při přidání plynu se zvýší rychleji než rychlost :D, jestli mi rozumíte a potom to prostě kolísá (klouže). V autu je chip na 96kw a něco kolem 300Nm. Díky za odpovědi.kol117

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tady mas moje mereni stare par let. Je to motor BJB, ale to je asi celkem jedno. Chip tam mam taky a to na 117 kW, 329 Nm. Treba ti to nejak pomuze.

     

    tlak_turba_3_stupen.thumb.png.48b48828f82d6b78047fd42e7eaec4e2.pngtlak_turba_4_stupen.thumb.png.dae50b2617122677c7bfa6e2b770d7f0.png

    Editováno na LucasCZE

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ono se to bezne asi bere tak, ze pokud turbo tlaci 1 bar, tak to znamena, ze k atmosferickemu tlaku prida 1 bar. Takze vysledny absolutni tlak budou 2 bary.

     

    Takze u mojich grafu z toho plyne, ze mi turbo tlaci 1,5 baru a vysledny tlak je 2,5 baru. Atmosfericky motor by mel cca 1 bar (pokud nebudeme resit nejake naporove sani).

    Editováno na LucasCZE

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    • Podobný obsah

      • Od josefvlach23@gmail.com
        Zdravím všechny co mají nebo měli problémy se spojkou. Na mém autě se vyskytl problém už při přebírání v autosalonu. Při rozjíždění  se projevovaly vibrace při pouštění spojky. Reklamoval jsem u prodejce hned nového auta s najetými cca 50ti km. Prodejce se bránil, ale nakonec bylo nařízeno ze Škodovky demontovat převodovku zkontrolovat spojku. Na výsledek se můžete podívat na přiložených fotkách. V záruce byl vyměněna lamela a přítlačný talíř. Problém byl vyřešen a spojka již funguje jak má. Jedná se o Octavii III r.v. 2018 provedení Trumf.



      • Od WHITE-CZ
        Byla na Fabii ATD rok 2001
      • Od petinox
        Zdravím, chcel by som poprosiť o radu s mojou O1, 2004, ALH, 213000km, olej 5W40.
         
        So začiatkom leta mi začalo auto hlásiť problém - "tlak oleja, vypnúť motor" sprevádzaný 3x pipnutim a červenou olejnickou. Najprv sporadicky, vždy po cca 20 km jazdy, zahriate auto. Naviac vždy len poobede, nikdy sa to nestalo ráno (autom sa jazdí do práce a z práce práve 20 km). Po vypnuti motoru a opätovnom naštartovaní (ihneď) bolo všetko ok. Auto skončilo v servise, kde sa vyčistila olejova vana, saci kôš, pretesnilo turbo.
         
        Po pár dňoch problém opäť, vyvrcholilo to tým, že hlaska vyskočila cca každých 200 metrov (vždy som vypol motor, znovu naštartoval atď). V servise sa meral tlak oleja - za studena pod 1bar, po zahriati klesol na nulu. Nasledovala výmena čerpadla a šálok, olej 10W40. Tlak oleja po výmene OK. 
         
        Dva týždne auto jazdilo bez problémov, dnes opäť rovnaký problém, auto v servise. Napojeny merac tlaku, 1bar za tepla, pri zošliapnuti plynu az 3 bary, ale hlaska stále vyskakovala (aj pri odmontovanom cidle tlaku, keď miesto neho bol merač).
         
        Má prosím niekto podobnú skúsenosť, prípadne nápad, kde by mohol byť problém? Vopred dakujem za pomoc!
      • Od denisdenis
        Škoda Roomster Scout 1.6 TDi r. 5/2012 motor TDi (diesel) 66kw = 90koní, najeto 110.000 km ORIGINÁL - původní servisní knížka + 2 klíče, 1.majitel v ČR. STK - platnost do 6/2019. Nový olej a filtry při 105tkm, nové letní gumy. Výbava: verze Scout, klima, 4x Airbag, el. okna a zrcátka s vyhříváním, radio s CD a MP3, mlhovky, denní svícení, ASR, sunset - zatmavené zadní okna. 2 sady kompletních kol (letní - zimní) Velmi pěkný stav, ekonomický motor tdi. Na fóru nejsem denně preferujte prosím tel. 733 151 535 nebo email denisdenis@email.cz
      • Od denisdenis
        ZAMLUVENO !
        Škoda Superb III ( Superb 3 ) kombi 2.0 TDi 110kw = 150koní, DSG - automat, rok 4/2017 limitovaná edice "Style + Business paket" najeto pouze 18.800 km !!! V plné záruce, COC list + 2 klíče! Budete 1.majitel v CZ. Top Výbava: led světla přední/zadní, 3 zonová digi-klima, dotyková barevná navi vč. handsfree, multifunkční volant, plně elektrická př. sedadla - řidičovo s pamětí pro 3 uživatele, vyhřívané sedačky, vyhřívané čelní sklo, self-parking (auto dokáže samo zaparkovat), parkovací senzory přední/zadní, bezklíčové odemykáni i start, samo-sklopná zp. zrcátka, 10x airbag, ACC - adaptivní tempomat, lane assist, side assist, front assist, el. okna a zrcátka s vyhříváním, kožený paket (loketní opěrka, řadička, volant), palubní počítač barevný, 17´originál Alu, dešťový senzor, světelný senzor, hlídání tlaku v pneu, mlhovky, sound systém Canton. Jedná se o "NOVÉ AUTO" absolutně bez poškození v plné záruce výrobce. Pořizovací cena přes 1,0mil nyní 570tis+DPH.
         
        Možno Vaše současné auto protiúčtem + doplatek.
        Auto předám na převozním "zeleném čísle".
        Kupující bude platit jen 800Kč za vydání SPZ (i toto mohu zařídit na základě plné moci)
         
        Na fóru nejsem denně preferujte prosím tel. 733 151 535 nebo email denisdenis@email.cz
    ×