Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    Doporučené příspěvky

    Zdravím Vás, mám dva dotazy. První z nich je, jaký plnící tlak by měl být v turbu u motoru 1.9 TDI PD 77kw (BLS). Druhá věc je ta, že jsem dával novou spojku (SACHS) 20 tis. km. zpět. Teď se mi stalo, že začala klouzat (na pětku - plnej plyn odspoda), ale né tak, že by se urvala a šlo to do otáček, ale prostě prokluzuje lehce ->při přidání plynu se zvýší rychleji než rychlost :D, jestli mi rozumíte a potom to prostě kolísá (klouže). V autu je chip na 96kw a něco kolem 300Nm. Díky za odpovědi.kol117

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tady mas moje mereni stare par let. Je to motor BJB, ale to je asi celkem jedno. Chip tam mam taky a to na 117 kW, 329 Nm. Treba ti to nejak pomuze.

     

    tlak_turba_3_stupen.thumb.png.48b48828f82d6b78047fd42e7eaec4e2.pngtlak_turba_4_stupen.thumb.png.dae50b2617122677c7bfa6e2b770d7f0.png

    Editováno na LucasCZE

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ono se to bezne asi bere tak, ze pokud turbo tlaci 1 bar, tak to znamena, ze k atmosferickemu tlaku prida 1 bar. Takze vysledny absolutni tlak budou 2 bary.

     

    Takze u mojich grafu z toho plyne, ze mi turbo tlaci 1,5 baru a vysledny tlak je 2,5 baru. Atmosfericky motor by mel cca 1 bar (pokud nebudeme resit nejake naporove sani).

    Editováno na LucasCZE

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    • Podobný obsah

      • Od LukášTDI10
        Zdravím, už jsem to sem psal ale nikdo neodpověděl začala mi klouzt spojka, je měněná a má najeto asi 20tis.km. Na 4ku a 5ku při plném plynu to začne klouzat (né že by se to urvalo a šlo to za roh.. ale jen to tak jakoby kolísá a proluzuje). Spojka je sachs a auto má chip na 96kw a cca 300Nm. Díky za pomoc
      • Od denisdenis
        ZAMLUVENO !
        Škoda Superb III ( Superb 3 ) kombi 2.0 TDi 110kw = 150koní, DSG - automat, rok 4/2017 limitovaná edice "Style + Business paket" najeto pouze 18.800 km !!! V plné záruce, COC list + 2 klíče! Budete 1.majitel v CZ. Top Výbava: led světla přední/zadní, 3 zonová digi-klima, dotyková barevná navi vč. handsfree, multifunkční volant, plně elektrická př. sedadla - řidičovo s pamětí pro 3 uživatele, vyhřívané sedačky, vyhřívané čelní sklo, self-parking (auto dokáže samo zaparkovat), parkovací senzory přední/zadní, bezklíčové odemykáni i start, samo-sklopná zp. zrcátka, 10x airbag, ACC - adaptivní tempomat, lane assist, side assist, front assist, el. okna a zrcátka s vyhříváním, kožený paket (loketní opěrka, řadička, volant), palubní počítač barevný, 17´originál Alu, dešťový senzor, světelný senzor, hlídání tlaku v pneu, mlhovky, sound systém Canton. Jedná se o "NOVÉ AUTO" absolutně bez poškození v plné záruce výrobce. Pořizovací cena přes 1,0mil nyní 570tis+DPH.
         
        Možno Vaše současné auto protiúčtem + doplatek.
        Auto předám na převozním "zeleném čísle".
        Kupující bude platit jen 800Kč za vydání SPZ (i toto mohu zařídit na základě plné moci)
         
        Na fóru nejsem denně preferujte prosím tel. 733 151 535 nebo email denisdenis@email.cz
      • Od Lukox
        Zdravím Vás, nenašiel som v týchto témach o “piskani” turba iba komplet repas. Ked dam auto nad 1500 otáčok tak pri stiahnutom okne je počuť taký jemný piskot ked sa na to nesústredím tak to nepočuť vobec. Čítal som aj na ostatných fórach ze to je “predchádzanie smrti” turba. No niekde udávali ze takýto jemný zvuk je normálny. Stretol sa uz s tym niekto? 80k km. 
        Dakujem pekne.
      • Od denisdenis
        Škoda Octavia II kombi (Octavia 2) 2.0 TDi, bezproblémový 8V motor BMM 103kw = 140koní, 6Q manuál, rok 2/2007 limitovaná edice "Elegance + RS paket" najeto 207.000 km ORIGINÁL - původní servisní knížka, Německý STK protokol a 2 klíče! Budete 1.majitel v CZ - dovoz Německo. Top Výbava: digi-klima dvouzonová, vyhřívané sedačky, RS paket (sportovní volant, sedadla, podvozek) parkovací senzory, 10x airbag, tempomat, el. okna a zrcátka s vyhříváním, kožený paket (ruční brzda, řadička, volant), ABS, ASR, ESP, palubní počítač velký - barevný, 16´originál Alu, radio CD Stream s MP3, dešťový senzor, světelný senzor, hlídání tlaku v pneu, mlhovky, dvojitá podlaha kufru atd. Jedná se o velmi zachovalé a udržované auto, absolutně bez koroze, nádherný interiér. Nyní po servise - nový olej a filtry ! Zánovní letní pneu. Při 149tkm v 2/2015 nové rozvody.
         
        V ceně je nová STK a Emise na 2 roky. Auto předám na převozním "zeleném čísle".
        Kupující bude platit jen 800Kč za vydání SPZ (i toto mohu zařídit na základě plné moci)
         
        Na fóru nejsem denně preferujte prosím tel. 733 151 535 nebo email denisdenis@email.cz
      • Od gabormen
        Dobrý den, 
         
        mám takový problém, že mi spojka zabírá kousek od podlahy. Po našlápnutí pedálu jde cca 2 cm hodně lehce a až potom cítím nějaký odpor v pedálu. Samotný chod pedálu je dobrý. Zajímavé na tom je, že před půl rokem vyměněný v autorizovaném servisu spojkový válec pod pedálem i na převodovce. Nyní nová spojková sada vč. dvouhmotového setrváku a pořád zabírá hodně dole. Je to nepříjemný a rád bych to vyřešil. Ale už mně nenapadá co vyměnit. 
         
        Záruka skončila, rok 2012, 180 000 km
        Díky za odpovědi. 
    ×