Jump to content
Sign in to follow this  
martim

porucha motoru ,netáhne

Recommended Posts

Dobrý den chtěl bych se zeptat, mám škoda superb 1.8 tsi kod motoru CDAA rv.2011najeto 170xxxkm. Auto mi netáhne tak jak by mělo a píše to poruchy :  Dřívější nastavení předstihu vačkové hřídele (řada válcu 1) a rozvod tlaku paliva (tlak moc vysoký) auto špatně startuje, docela dlouho točí než chytne !!! rozvody jsou vyměněné+nastavovač vačky aji s ventilem. nemuže mi někdo poradit? v servisu si stím už nevý rady a já potřebuju auto. Děkuji za info

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty delší starty můžou dělat výřivé klapky (senzor), ale kdy jsi dělal ty rozvody, protože vysokotlaké čerpadlo hodí vačka a to tlakuje palivo tak jestli nemáš blbě udělané rozvody,

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 56 minutami, Hanys.cz napsal:

Ano začalo to dělat po rozvodech +se tam dělala hlava a písty a po poskládání to děla toto , před tím žádný problém akorát to žralo na 2000km 2l oleje , jinak rozvody a vše znovu překontrolované a vše se zda Ok . Po změření tlaku oleje to ukazuje při teplem oleji 1.2bar na volnobeh ale při jízdě to sice jide nahoru ale ve stejných otáčkách když je tam 3bar tak to spadne až na 1.6 bar 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No upřímně by to měli opravit asi tam kde to dělali nebo vrátit peníze, protože to byla oprava tak za 50 že

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 7 hodinami, martim napsal:

rozvody jsou vyměněné+nastavovač vačky aji s ventilem. nemuže mi někdo poradit? v servisu si stím už nevý rady a já potřebuju auto.

Kolik CDAA už dělali, to bylo jejich první, že? K tomu nastavovači, že ho měnili, to je info od nich nebo si to myslíš sám? Je to samozřejmě na reklamaci, a pokud si s tím umělci neví rady, tak to musí nechat na svý náklady spravit u někoho, kdo ví, když se do toho pustili a neví ....

před 4 hodinami, martim napsal:

jinak rozvody a vše znovu překontrolované a vše se zda Ok . Po změření tlaku oleje to ukazuje při teplem oleji 1.2bar na volnobeh ale při jízdě to sice jide nahoru ale ve stejných otáčkách když je tam 3bar tak to spadne až na 1.6 bar 

Takže po kontrole už je vše OK? Asi ne, že? A pokud ano, tak to špatně složili a po kontrole nepřiznali ...

S tím tlakem oleje je to OK, na volnoběh hodnota OK, ale to další líp popiš, z toho cos napsal nejsem moudrej :o

Správně má až do cca 3000-3500otáček držet tlak kolem 2bar, při jejich překročení se olejové čerpadlo přepne a začne tlačit cca 3,5bar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...