Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
martim

porucha motoru ,netáhne

    Doporučené příspěvky

    Dobrý den chtěl bych se zeptat, mám škoda superb 1.8 tsi kod motoru CDAA rv.2011najeto 170xxxkm. Auto mi netáhne tak jak by mělo a píše to poruchy :  Dřívější nastavení předstihu vačkové hřídele (řada válcu 1) a rozvod tlaku paliva (tlak moc vysoký) auto špatně startuje, docela dlouho točí než chytne !!! rozvody jsou vyměněné+nastavovač vačky aji s ventilem. nemuže mi někdo poradit? v servisu si stím už nevý rady a já potřebuju auto. Děkuji za info

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ty delší starty můžou dělat výřivé klapky (senzor), ale kdy jsi dělal ty rozvody, protože vysokotlaké čerpadlo hodí vačka a to tlakuje palivo tak jestli nemáš blbě udělané rozvody,

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    před 56 minutami, Hanys.cz napsal:

    Ano začalo to dělat po rozvodech +se tam dělala hlava a písty a po poskládání to děla toto , před tím žádný problém akorát to žralo na 2000km 2l oleje , jinak rozvody a vše znovu překontrolované a vše se zda Ok . Po změření tlaku oleje to ukazuje při teplem oleji 1.2bar na volnobeh ale při jízdě to sice jide nahoru ale ve stejných otáčkách když je tam 3bar tak to spadne až na 1.6 bar 

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    No upřímně by to měli opravit asi tam kde to dělali nebo vrátit peníze, protože to byla oprava tak za 50 že

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    před 7 hodinami, martim napsal:

    rozvody jsou vyměněné+nastavovač vačky aji s ventilem. nemuže mi někdo poradit? v servisu si stím už nevý rady a já potřebuju auto.

    Kolik CDAA už dělali, to bylo jejich první, že? K tomu nastavovači, že ho měnili, to je info od nich nebo si to myslíš sám? Je to samozřejmě na reklamaci, a pokud si s tím umělci neví rady, tak to musí nechat na svý náklady spravit u někoho, kdo ví, když se do toho pustili a neví ....

    před 4 hodinami, martim napsal:

    jinak rozvody a vše znovu překontrolované a vše se zda Ok . Po změření tlaku oleje to ukazuje při teplem oleji 1.2bar na volnobeh ale při jízdě to sice jide nahoru ale ve stejných otáčkách když je tam 3bar tak to spadne až na 1.6 bar 

    Takže po kontrole už je vše OK? Asi ne, že? A pokud ano, tak to špatně složili a po kontrole nepřiznali ...

    S tím tlakem oleje je to OK, na volnoběh hodnota OK, ale to další líp popiš, z toho cos napsal nejsem moudrej :o

    Správně má až do cca 3000-3500otáček držet tlak kolem 2bar, při jejich překročení se olejové čerpadlo přepne a začne tlačit cca 3,5bar.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×