Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
bedeker

Vysoka spotrb. oleja, GO hlavy valc. Nutna i vymena piest. kruzkou?

    Doporučené příspěvky

    Ahojte motorari. Prosba o radu. Octavia II, 1,6 MPI, rv. 2006, rocny najazd 6 tis km.

    Svieti kontrolka motora, chybova hlaska lamba sonda(P2626 OBD-II Trouble Code: O2 Sensor Pumping Current Trim Circuit/Open Bank 1 Sensor 1).

    Velmi vysoka spotreba oleja. Sviecky komplet mokre a velmi zanesene karbonom. Boli meneme pred 20 tis km.

    Cez zimu sa samozrejme stavalo, ze pri studenom starte, nepravidelny chod a svetlo modry dym po dobu 1 minuty, kym sa motor trochu zahrial.

    V jari sa obavil nepravidelnych chod motora pocas jazdy a velky pokles vykonu co sposobovali velmi zakarbonovane sviecky.

    Mal som to v servise, vo valcoch bolo vidiet olej

     

    Takze ma caka GO hlavy valcov.

     

    Otazka, je treba menit aj piestne kruzky? Rocne robim 6 tis km, a planujem mat oktu este cca 3 roky = 18-20tis km.

     

    Namerane tlaky vo valcoch:

    1 valec: 12,2 bar, mokra sviecka

    2 valec: 12,2 bar, sucha sviecka

    3 valec: 12,2 bar, mokra sviecka

    4 valec: 11,8 bar, mokra sviecka

     

    Dakujem vsetkym za radu.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Proč zakládáš duplicitní téma? To stejné, o vysoké spotřebě oleje, je v této sekci vyvěšeno. Napiš si to do něj. Zde to zamykám pro porušení pravidel fora.

    • Downvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Návštěvník
    Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.

    • Podobný obsah

      • Od zdenal600
        Ahoj mam O2FL 1.9 tdi 77kw BXE (chip). Aktualne najeto 180tis km. Pri 160tis km vymeneno nove original turbo Garrett. Stare jsem nechal v Turbocaru, kde mechanik rikal, je hodne zaolejovane,vule nejsou tak velike, muze byt problem i v motoru (pistni krouzky, propousti u ventilu) Neresil jsem to, asi chyba. Po namontovani noveho turba ujeto cca 5 tis km a nouzovy rezim. Mechanik zkontroloval vsechny souvisejici veci, hadice, blok magn. ventilu, cidlo tlaku,regulace turba jestli neni zatuhla..... vse ok..zbyva uz jen turbo. Sundal jsem vyfuk cast od turba a je tam dost speceneho oleje (viz priloha). Auto kdyz stoji dele na volnobeh(5min), tak pri rozjezdu trochu zakouri (modro sedy dym). Pri jizde nekouri.Spotreba oleje cca 1l na 8-10tis km. Otazka, co muze zpusobovat ten unik oleje a zapricinit to zaolejovani turba ve vyfukove casti?? Vadnemu turbu moc neverim. Pistni krouzky?? Nechce se mi verit, ze ve 180tis km je motor na GO. K autu se chova slusne, vymeny oleje po 10 tis km, za studena nehonene, turbo dochlazovani atd... Jede to naprosto normalne, zadna ztrata vykonu nic, chyta to super, teple, studene. Nechci vyhodit prachy za vycisteni turba a za par tis km to bude stejny.
        Pokud nekdo mate podobnou zkusenost nebo jakykoliv napad, dejte prosim vedet. Popr, jestli nekdo znate dobreho motorare,servis kde jen nevymenuji,ale resi problem, budu rad za jakoukoliv info.
        Dekuji za Vas cas.

    ×