OtaP Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Když si smazal profil na webu počkal si 3 dny před novou registrací? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel CZ Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Nečekal. Zkoušel čekat den. Stejný email ještě druhý den nešel. Použil jsem jiný email. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OtaP Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 To bude ten problém, proč to nešlo, data z auta se vymažou až po těch třech dnech, tak pro příště kdyby náhodou ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel CZ Vloženo 24. Březen 2019 Sdílet Vloženo 24. Březen 2019 Auto už pět dnů nekomunikovalo. Nešlo Info na stropě ani nešel smazat profil, ani nešel převést na jiný profil. Pořád stejná hláška. Po vymazání baterkou se chytlo hned. Červený globus byl bílý. A šlo info. Ten Connect už byl jen bonus že šel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prase66 Vloženo 26. Červen 2019 Sdílet Vloženo 26. Červen 2019 Ahoj, aplikace škoda connect mi funguje až na jednu věc. Když dám aktivovat "oznámení oblasti" resp "upozornit mě při opuštění", samovolně se po několika hodinách až dnech opět deaktivuje. Např obdobná funkce "oznámení rychlosti" drží aktivovaná neustále. Setkal jste se s tím někdo? Díky S3 05/2019 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prase66 Vloženo 27. Červen 2019 Sdílet Vloženo 27. Červen 2019 nejen že jsem to zkoušel, ale i jsem odinstaloval aplikaci (abych měl jistotu že to nedělá ona) a nastavoval jen na PC přes web a pořád to samé. v řádu hodin se samo zase deaktivuje (auto stojí netknuté v garáži). samozřejmě jsem zkoušel i přes škodovku, poslali mi tento návod: 1. Otevřete aplikaci. 2. Přihlaste se na webový portál www.skoda-connect.com na PC. 3. Na webovém portále na PC si otevřete sekci garáž. 4. V momentě kdy máte na PC otevřenou garáž a na mobilním zařízení otevřenou aplikaci, aplikaci komplet uzavřete. Mám na mysli vynucené ukončení aplikaci v nastavení telefonu. 5. Odhlaste se z webového portálu. 6. Znovu zapněte aplikaci a vyzkoušejte nastavení oblastí také nepomohlo. Já jen jestli to máte tady někdo tak a nebo jsem jako obvykle výjimečný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 27. Červen 2019 Sdílet Vloženo 27. Červen 2019 @prase66 já používám mobilní appku (iOS) a i nastavení oblasti jsem dělal v ní a funguje mi to bez problémů, projev který popisuješ jsem nezaznamenal. Jen mi vadí, že oznámení o opuštění oblasti/překročení rychlosti nechodí formou oznámení (což bych považoval za samozřejmé), ale pouze se zobrazí v samotné appce. Tzn. pokud appku neotevřu a zrovna se nepodívám, tak se o těchto stavech nedozvím. Nevím, jesti to neumí samotná appka anebo to jen neumím někde nastavit (i když jsem prošel veškerá nastavení a toto tam nenašel). Hlášení o alarmu přitom formou oznámení i na zamknutou obrazovku telefonu přijde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prase66 Vloženo 27. Červen 2019 Sdílet Vloženo 27. Červen 2019 (editace) pro BirK - nastavení oznámení viz obrázky (červeně zaškrtnuto), jestli jsem správně pochopil tu poznámku o nastavení. Zatím to škodovka řeší (a ochotně a rychle což je příjemné) tak výsledek sdělím pokud by se s tím ještě nekdo setkal a řešil. jinak, a to zatím neřeším, mi nefunguje zablikat a zatroubit... Editováno: 27. Červen 2019, autor: prase66 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 27. Červen 2019 Sdílet Vloženo 27. Červen 2019 Blikani a troubeni v iOS vubec neni, nebo jsem jen slepej a je pod necim schovany? Muze nekdo potvrdit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 27. Červen 2019 Sdílet Vloženo 27. Červen 2019 @prase66 ty máš Android? Protože já tam na iOS v nastavení oznámení ty volby nemám @M_ike houkání a blikání je pod "Poslední parkovací poloha". @Aleš_BX Díky za návod, bohužel v tomto případě mám zrovna T-Mobile a tam mi to přijde celkem opruz, zvlášť to oznámení do 60 minut je celkem pase (to už samotnou appku používám celkem frekventovaněji). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 27. Červen 2019 Sdílet Vloženo 27. Červen 2019 @BirK Skvely, diky! Notifikace na email staci posilat na gmail, s appkou v mobilu je to okamzity. Nicmene mne teda notifikace z aplikace vyskakuji do minuty od udalosti.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 27. Červen 2019 Sdílet Vloženo 27. Červen 2019 Tak už vyřešeno a volby nastavení se mi v mobilní appce už zobrazují a testovací oznámení na uzamčenou obrazovku mobilu taky přišlo Pro zajímavost kdyby se to někomu stalo - bylo to asi nějaké "zaseklé", protože všechna oznámení jsem měl povolena jak v nastavení mobilu, tak na portálu Škoda Connect. Neudělal jsem nic víc, než že jsem odškrtnul všechna oznámení a uložil, poté zase všecna zaškrtnul a uložil a v tu chvíli se zpřístupnilo nastavení oznámení v mobilní appce a oznámení začala chodit na mobil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prase66 Vloženo 27. Červen 2019 Sdílet Vloženo 27. Červen 2019 (editace) tak ještě pár zajímavostí co jsem obdržel od supportu, třeba je někdo (jako já) neví co se týká troubení a blikání: "Vozidlo by mělo být dosažitelné signálům GPS, aby se mohlo spojit se serverem a vzdálenost vozidla od telefonu musí být do 500 metrů. " další problém byl údajně s možným chybným spojením auta s jejich servery "Problém vidím v tom, že v garáži patrně nemáte signál a je to stejný případ jako houkání a blikání. V momentě kdy máte nastartováno, jednotka má lepší signál a dokáže odeslat lépe aktualizaci. Pokud vozidlo není nastartované jednotka je v úsporném režimu a k tomu potřebuje kvalitní signál. Jinak by Vám vybíjela baterii vozu." to moc nechápu, bud signál je a nebo není a rozhodně by to na autobaterii nemělo mít takový vliv a nemělo by se odpojovat připojení když je signál slabý. obyč mobil s pidibaterkou může jet týden. a nedosti na tom, že vysílač se všemi třemi operátory mám nadohled a všechny čárky na mobilu. Ale pravdou je, že když jsem nastartoval a vyjel z garáže, tak to fungovat začalo. ale jestli to má na svědomí nastartování a nebo že jsem vyjel z garáže nevím, zvlášt když mobilní signál je výborný všude. A nebo je potřeba opravdu splnit obě podmínky a to nejen mobilní, ale i GPS signál, viz odpověď škodovky -první věta boldem (což by bylo blbý, když si člověk nechá auto třeba v podzemní garáži a nefunguje pak nic, nejen funkce spojené s polohou) Editováno: 27. Červen 2019, autor: prase66 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prase66 Vloženo 2. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2019 (editace) už jsem si se supportem napsal asi 20 mailů (nepřeháním) ale nikam to nevede. není rozdíl jestli použivám webový portál nebo aplikaci. Když nastavím oznámení o oblasti nebo rychlosti samo se z rozmezí vteřin až hodin deaktivuje. nefunguje houkání/blikání. pozici zaparkování ukáže. kilometry ukáže. řekli mi že na infotaimentu musí svítit bílá zeměkoule jako znak spojení se službami connect. při zapnutém zapalování svítí. při vypnutém je červené. prý je to tak dobře. abych se ve fungování služby orientoval napsal jsem asi 10 konkrétních dotazů (jak funguje spojení s vozem, kolem signálů GPS a GSM a další, odpověd žádná. Na portále nastavím aktivaci služby a oni to nevidí :-). Při aktualizaci v aplikaci bych prý měl vidět že se aktualizovalo. Já vidím pouze x dní starý stav. Stav oken a dveří neodpovídá realitě i když infotaiment hlásí že služby jsou připojeny. předáno k řešení dalším kolegům ve škodovce, zatím bez reakce. jak jsem se díval na hodnocení aplikace v google play tak nejsem asi jediný (viz příloha) a děje se to po posledních aktualizacích . docela tristní hodnocení za placenou službu. u těchto informací (zamčeno, okénka, opuštění oblasti) je opravdu špatné pokud zobrazují jiné než aktuální stavy a nedá se na to spolehnout. Zatím mám tuto službu první rok zdarma, uvidím co bude za rok a podle toho se rozhodnu. věřím že někomu to chodí dobře ale já už vyčerpal nápady (a škodovka asi taky :-( Editováno: 2. Červenec 2019, autor: prase66 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 2. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2019 Co uplný reset a napárovat auto zcela znovu? Zkoušel jsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prase66 Vloženo 2. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2019 (editace) ano. nakonec jsem vymazal z telefonu celou aplikaci at to nekomplikuju a pouze pracoval pouze s webovým portálem. vymazal jsem auto a pak celé zadal znovu. nepomohlo. pak jsem znovu zkoušel nainstalovat aplikaci, i podle rad supportu mazal pamět a mezipamět aplikace. podle mě, aspon jak to vypadá, to funguje tak, že auto není připojené (a nebo nestabilně) k jejich službě a pokud zadám přes portál nebo aplikaci nějakou změnu a jejich servery nejsou v tu chvíli spojené s autem aby si to nějak vzájemně odsouhlasili, tak změna se na jejich serverech neuloží. Protože když jsem úplně na začátku aktivoval oznámení o rychlosti a jedno oznámeni oblasti tak to drželo aktivní neustále, když jsem přidal další oznámení o oblasi tak to se už pořád dokola deaktivovalo a když jsem ty dvě co držely aktivní smazal a zadal znovu tak už taky blbly taky a když jsem teď na portále zadával auto znovu a pak jsem zadával kod do infotaimentu, tak to neustále hlásilo že nemá spojení se servery (byť bílá zeměkoule říkala že ano) až jsem to vzdal a dál auto nepároval a vypnul aby po dvou hodinách přišel mail že auto je spárováno :-). Ale opravdu je to divné, vysílače na všechny tři operátory mám na dohled, jejich signál je taky plnej (podle mobilů, máme simky pro všechny tři operátory) a auto hlásí že je připojené. ve škodovce řekli že připojení auta by nemělo mít vliv na to že se to na portále deaktivuje, ale mě z toho vychází že ano. nastavuji když mám auto na různých místech a nastarované abych eliminoval co se dá. samozřejmě jsem resetoval i rádio, ale to by na to asi nemělo mít vliv, jednotka na telefonování (já nemám zvlášt sim kartu na připojení ale používá se ta co je natrvdo ve voze na ecall system) je něco jiného ale tu nemám možnost restartovat. možná odpojit baterku a počkat, ale nevím co by mi na to pak auto řeklo. Editováno: 2. Červenec 2019, autor: prase66 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 4. Červenec 2019 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2019 Bohuzel se musim pridat a souhlasit s tim co pises, plus mi v naproste vetsine pripadu nefunguje spousteni nezavisleho topeni nebo vetrani pres appku... Je proste videt, ze Skodovka umi delat dobra auta, ale v onlinu jsou tragicky pozadu a hlavne ze si s tim nikdo nevi rady a to uz to pouzivam temer dva roky, kdyby slo o nekolikamesicni porodni bolesti, tak se to necha jeste pochopit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 5. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2019 A opět. Skoda Connect nefunkční - error 500 - něco se nepovedlo. Už nemám ani chuť upozorňovat je skrze zákaznickou linku. A aby toho nebylo málo, aktuálně totálně rozhašený skodaplus.cz, který prošel designovou změnou a jeho rychlost je doslova tristní. Teda pokud zrovna funguje :-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prase66 Vloženo 11. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2019 (editace) Dnes ráno se mi ze Škodovky ozvali, že provedli na službě nějaké, blíže nespecifikované úpravy a mám vyzkoušet. A kupodivu (aspoň mě ano) to začalo fungovat jak má... Pro android aplikaci jsem klasicky musel smazat v nastavení telefonu její pamět / mezipamět, jinak appka blbla dál. Netuším co s tím dělali ale třeba (i když jsem pesimista) to bude ted stabilnější a stojí to aktuálně zase za vyzkoušení. Editováno: 11. Červenec 2019, autor: prase66 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OtaP Vloženo 19. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2019 Zdravím nemá tu někdo v nedávné době zkušenosti s placením licence na další rok? Licence mi skončila v lednu a od té doby se marně snažím licenci obnovit, ale nechce mi to přijmout platbu kartou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5icz Vloženo 19. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2019 Me to konci za 14 dni, ale uz to neprodlouzim. Sice za to chteji uz jenom 1000KC, ale prakticky je to jenom na ovladani nezavisleho topeni a za to se mi to zda moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 19. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2019 Robi to aj u Vas,ze pri zamknuti auta cez Skoda conect Vam nesklopi zrkadla do parkovacej polohy?Proste iba cvaknu zamky a zrkadla zostanu odklopene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 21. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2019 @Patrik1971 chova se mi to uplne stejne. Usi se odklopi ale nesklopi se zpatky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 6. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2019 Chodia mi notifikacie o opusteni oblasti do aplikacie.Notifikacia na email mi prisla posledny krat 16.7.2019.Odvtedy nic,aj ked v apke to na email aktivne mam. Isteho casu mi ale nechodili vobec,aj ked som to aktivne mal.Potom to zrazu chodit samo od seba zacalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 6. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2019 A to uz v tom novom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.