Jump to content

Škoda Connect


Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Poslednich par dnu je skoda-connect bud uplne nepouzitelny, nebo radejc rovnou nefunguje.

Je to jen muj pripad, nebo se to deje i nekomu dalsimu?

 

Kdyz jsem si chtel v aute zobrazit zpravy, vyskocila na mne nejaka stranka audi s timeout chybama a autu se neodarilo nic nacist. V portalu vidim, ze mam auto offline, pritom ale data mi v aute normalne jedou ?

Link to comment
Share on other sites

Mě škoda-connect taky nefunguje - něco se pokazilo. Dělá mi to delší dobu. Nemůžu se tam ani přihlásit. Ovládání nezávislého topení přes škoda-connect si dělá, co chce. Občas komunikuji s podporou, ale zatím bez výsledku. Za mě jsou to vyhozený peníze.

Link to comment
Share on other sites

Potvrzuji výpadek "škoda connect" i VW "we connect" Mají v tom kluci bordel a dva dny nic. Podpora o tom ví a řeší, ještě že mám dálku k webastu.

Asi přes rok co tento systém používám, jsem nezažil měsíc aby nezkolaboval.

Bravo VW ještě že si za to necháváte královsky platit? fakt navoněná bída.

Edited by xtrack
  • Líbí se mi 1
  • Díky 1
  • Pozitivní 2
Link to comment
Share on other sites

Škoda Connect je pro mě obrovské zklamání. Mám vozidlo Škoda Karoq a není snad jediný týden kdy by služba fungovala korektně. Kontaktování infolinky nikam nevede, nic se neděje a v zlepšení už ani nedoufám. Moc jsem se těšil na nezávislé topení a jeho možnost ovládání telefonem. Bohužel nic z toho se nekoná, většinou appka nefunguje. To že to je placená služba, která neustále padá infolinku nezajímá... :(

  • Pozitivní 2
Link to comment
Share on other sites

Uz appka funguje? Pro zmenu mi ted tvrdi ze mam auto odemcene a otevrene dvere u spolujedzce. Sel jsem radeji zkontrolovat, ale vsechno zamcene nastesti :)) Mam Karoqa cca 3 mesice, ale s appkou neustale potize, na hlasku “neco se pokazilo” a vykricnik v kolecku, uz jsem fakt alergicky.

Link to comment
Share on other sites

před 1 hodinou, Lukas.Vanek@outlook.com napsal:

Uz appka funguje? Pro zmenu mi ted tvrdi ze mam auto odemcene a otevrene dvere u spolujedzce. Sel jsem radeji zkontrolovat, ale vsechno zamcene nastesti :)) Mam Karoqa cca 3 mesice, ale s appkou neustale potize, na hlasku “neco se pokazilo” a vykricnik v kolecku, uz jsem fakt alergicky.

Mě apka včera večer naskočila a  v noci hlásila odemčené auto a když jsem se podíval, hlásila že je vozidlo v pohybu, nelze zjistit polohu a byl aktivován soukromý režim?

Chlapi těch 20.vteřin strachu Vám nepřeju, než jsem vystřelil z pelechu a zkontroloval všechny auta by se ve mě krvi nedořezal?

 

A dnes mě přišla neodolatelná nabídka, sleva 30% na službu škoda connect a infotaiment online celkem asi za 2300kč na rok? to už jsem vážně pěnil po noční kontrole na dvorku?

Screenshot_20191101-002727_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20191101-002717_Samsung Internet.jpg

Edited by xtrack
Link to comment
Share on other sites

Když mi nejde apka nebo hlásí blbosti, mrknu na portál a pokud i tam jsou nesrovnalosti je mi jasné, že to nefunguje. Navíc pokud se nejde delší dobu přihlásit do apky nebo portálu, tak vím, že je výpadek a informace beru z rezervou. Tu "skvělou slevu" už jsem měl loni při prvním prodloužení, tudíž to dávají asi pořád 

Link to comment
Share on other sites

Ano máš pravdu hlavně ve 2.15 ráno po probuzení apkou a zjištění co se děje máš čas a chuť čumět do portálu a přemýšlet jestli jde o fake nebo ne?

Asi kdyby tě to v noci probudilo jako mě, by jsi to bral stejně?

Ale jasně, už po schodech na parking jsem přemýšlel proč nevolají ze Sherlogu ? a vlastně ani neměli důvod. 

Co se slevy týče, že je hanba nefackuje, zkoušejí a ladí funkčnost za naše peníze a trpělivost. Ode mě rozhodně nic neuvidí, ovšem kdyby to fungovalo jak má, platím a užívám.?

Edited by xtrack
  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Škoda že aspoň někde na webu nemají informace 
... Teď je výpadek
... bude trvat asi 2 dny

... Teď už je to OK

a podobně.

Když už nechtějí vracet peníze nebo prodlužovat licenci ať se člověk aspon dozví.

Tak nějak si říkám "Kam kráčí" ...

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Přesně tak, výpadek se může stát, ale kdyby o tom informovali bylo by to fajn. Než zjišťovat, zda je problém jen u mě nebo ho má i někdo jiný a zjišťovat to třeba tady na fóru. Nebo kdyby to bylo alespoň v aplikaci napsané „služba nedostupná“ místo haluzů jako že auto je odemčené někde jezdí, topení nelze ovládat, hláška něco se pokazilo atd…  O nějaké kompenzaci Škodovka nechce ani slyšet. Už několikrát jsem se na to ptal a jen ticho po pěšině. Až vyprší "předplatné" tak se určitě rychle předem ohlásí o zaplacení... :( viz. příspěvek výše... je to smutné... začínám litovat že u mě zvítězil rozum poměr/cena a šel jsem do škodovky (Karoq), místo Peugeot 3008, nebo Volvo XC40 či XC60 :( které mám stále v srci... :(

  • Líbí se mi 2
Link to comment
Share on other sites

Plně funkční asi ne všem.. teď akorát přišla mi odpověď od škoda auto, že by mělo škoda connect během dopoledne být plně funkční. Zřejmě mají uživatele v různých skupinách a někomu šlo už včera někomu až snad dnes... :(

cituji:...

 

Vážený pane Vaňku,

velmi se omlouváme, v posledních dnech došlo k výpadku aplikace i služeb ŠKODA Connect během dnešního dopoledne by již mělo být vše v pořádku – případně prosím restartujte telefon  nebo přeinstalute aplikaci.

Pokud by aplikace ukazovala nadále chybné informace, prosíme o přesný popis vč. příslušných screenů, které bychom předali k analýze.

Ještě jednou se omlouváme a přejeme pěkný den.

Irena Kohoutová

ŠKODA AUTO Help Desk

Mobile applications, infotainments and mobile online services (ŠKODA Connect)

email: support@skoda-info.cz

Link to comment
Share on other sites

Aplikace a portál fungují, ovšem potvrzuji, že oznámení o překročení rychlosti a opuštění oblasti mi na mail rovněž nechodí. Nicméně ŠA nikde nepíše o tom, že to nahradí online sledování typu Sherlog apod. Takže věřit tomu prostě nejde a není to asi účelem. Nicméně nechápu proč to někdy jde a někdy ne. A výpadky funkčnosti? Když to funguje nemusím dělat změny. Při výpadku a zboření systému to obnovím ze zálohy. A v případě, že aplikuju novinky není nic jednodušího než vydat beta verzi a zkoušet na referenčních vozech, kterých má ŠA určitě dost a nebo oslovit zákazníky s možností vrátit se k původní verzi, jak to dělají jiní výrobci sw. Tohle co se poslední dobou děje s touto placenou službou je k pláči.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...