Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    Doporučené příspěvky

    Ahoj lidi, nemůžu se zbavit cukání, kolísání otáček a neochoty jít do tahu u Feldy 1.3MPi. Háček je v tom, že se to děje pouze pokud motor vytížím na maximum po dobu několika minut. Na dálnici dosáhne cca 160km/h, drží je bez problému. Ten nastane 1-2km po sjetí z dálnice. Auto netáhne a pokud zastavím, tak lítá volnoběh, ale nechcípne. Problém postupně zmizí za několik minut a vše je v normálu.

     

    Pokud jezdím po městě nebo na dálnici do max 120km/h s lehkou nohou, tak se problém neukáže.

     

    Na Feldě jsou udělaný palivový trubky + filtr, vyčištěná škrtící klapka, vyměněn olej + vzduchový filtr, nový svíčky a jednotka má přepsanou EEPROM do továrka.

     

    VAG po jízdě na dálnici vyhazuje pravidelně 00537 - Lambda regulace - horní / spodní mez. Po vymazání lambda regulace opět funguje do doby kdy jedu na maximum. Na adrese 020 se poslední bit chudé / bohaté směsi mění cca 1x / s. Je to OK?

     

    Mám k dispozici ještě jednu zapalovací lištu, ale silně pochybuji o jejím stavu. Nicméně i s pofidérní jinou se závada projevovala stejně. Nemám možnost pujčit si 100% funkční.

     

    Díky za nápady co by to mohlo dělat :-)

    Karel

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zřejmě budeš muset vyměnit,nebo zkusit očistit tu lambda sondu.Tu chudou-bohatou směs nastavuje řídící jednotka,protože dostává od té sondy špatné informace.Proto i ten volnoběh.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    před 46 minutami, DAVID7001 napsal:

    Zřejmě budeš muset vyměnit,nebo zkusit očistit tu lambda sondu.Tu chudou-bohatou směs nastavuje řídící jednotka,protože dostává od té sondy špatné informace.Proto i ten volnoběh.

    Díky za radu, někde jsem se dočetl, že lze zkusit na test lambdu odpojit ať si jednotka nastaví nějakou svojí hodnotu. Co si o tom myslíš? Má smysl to zkusit? Za jednu, dvě cesty se nic nestane...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud tu sondu odpojíš,tak by si sice měla řídící jednotka nastavit nějaký nouzový režim,ale pokud by ti pak běžel motor pravidelně,tak víš,kde je chyba.Možná,že když tu sondu vymontuješ a prohlédneš,tak zjistíš,že je jen celá zalepená karbonem,který jí brání fungovat,jak má.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×