Přejít na obsah

AdBlue Superb III TDI 110/140 kW - spotřeba, popis systému


KarelM

Doporučené příspěvky

Jde tankovat i bez kroužku u každého stojanu. Zasunout pistoli do hrdla nádrže,lehce povytáhnout a v jedné ruce zlomit hadici od pistole. Pustit na plno pistol a lehce povolovat a řídit průtok otevíráním a zavíráním dlaně s hadicí. Používám to po celé evropě. Je hodně čerpaček,kde pořád vypíná pistol při snaze tankovat a tohle je jediný způsob jak doplnit Adblue a nerozmlátit vzteky stojan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11. 10. 2021 na 19:32, feco12 napsal:

Niečo podobné riešim aj ja, tankoval som v julý podla palubáku dojazd bol 8000- od vtedy mi odratalo 2000 km ale presiel som niečo cez 6000km, počítadlo stojí dobrých 4000km. Otázka teda znie treba stým isť na garančku? či počkat či to začne znova klesať ?

Ono to chvilku trvá než si toho počítač "všimne", pak to zase skokově klesne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Maximální dojezd na plnou nádržku Ad Blue jsem měl 11500 km, to mi doplnili v servise při prohlídce. Pak jsem to "bryndal" po 3 - 4 litrech, neboť Ad Blue stárne než bych ho vyjezdil a synek měl vždycky radost, když jsme kromě nafty brali i "modrou".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, ono tam jde natankovat víc, ten obsah nádržky je doporučený, v nádržce je totiž ultrazvukové čidlo, které sleduje hladinu, takže tam lze natankovat více, ale hrozí, že čidlo neuvidí hladinu ...

 

pro ty, co nečtou celá vlákna a přiložené soubory či odkazy, uvádím výňatky z výše uvedených materiálů:

 

...jelikož agresivnímu prostředí krystalizujícího AdBlue neodolá žádný přesný plovák a hladinu si auta měří jen orientačně ultrazvukovým čidlem, jestliže doplníte méně než je minimální množství uvedené na maxidotu (3,5 l), auto prostě o nich neví – jenom uvnitř zabírají místo, takže takto dvakrát po sobě doplníte tři litry, rozsvítí vůz výstrahu (povinně 2400 km před vyčerpáním AdBlue) , protože o těch pod minimálních tankováních AdBlue řídicí jednotka neví, i když nádržku máte fyzicky plnou, auto přesto odpočítává kilometry do zablokovaného startu...

 

... těch 12 l je u neEvo motorů, které nemají dvojitý systém vstřikování AdBlue (tzv.Twin Dosing) maximum, jestliže se budete s pistolí hodně snažit, opakovaně ji mačkat po samočinném vypnutí, různě povytahovat a znovu to zkoušet, natlačíte do systému s jistotou víc, čidlo, které má vidět hladinu, ji nevidí, protože je už pod ní a systém nahlásí závadu, na jejíž odstranění vám z homologačních předpisů nesmí dát víc než 800 km ...přijedete do servisu, kde musíme AdBlue zcela vyprázdnit, dolít předepsané množství, čidlo znovu na diagnostice nastavit a smazat chybu...

 

... nedoplňovat AdBlue průběžně, aby nedocházelo ke znehodnocování nového obsahu starým, AdBlue totiž stárne, tedy zapomeňte na pečlivost – AdBlue doplňujte, až když vám vozidlo začne hlásit omezený dojezd...

 

... produkce oxidů je nejvyšší při částečném zatížení, proto naopak řidiči snažící se jezdit úsporně mohou mít spotřebu AdBlue vyšší než ti, kdo na plyn šlapou trochu více, záleží však na poměru výkonu vůči hmotnosti stroje, v jakém pásmu se motor nejčastěji pohybuje.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

no ako tak citam pana guest100 urobil som vcera peknu volovinu.vo velkom dlho tiahlom kopci mi vyhodilo zavada adblue zadny start za 1000km.tak hned na prvej pu,pe som tankoval adblue no zvykom z tankovania som este minimalne liter pridal adblue po streleni pistole.adblue ukazuje dojazd 155500 km ale kontrolka motora svieti dalej hoci palubak neukazuje ziadnu zavadu 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Tankoval jsem adblue pri dojezdu tusim 2400 km, mel jsem pred dovolenou, palubak ukazoval max 11,5l dotankoval jsem 11l a sam vypnul. Co me spise zarazilo je dojedz jen 8000km ktery po ujeti asi 3tis km klesl na 6500. Kolik mate udavany dojezd na plnou?

 

Je to 2.0 TDI 140KW predokolka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja se hned po natankovani stavil ve skodovce cestou tam jim to rekl a oni ze to trva ze ten dojezd naskoci treba po 2 hodinach jizdy, ale u me se nic nezmenilo a zustalo na tech 8 tis. Rikali ze kdyby ne ze at se stavim ze to vypusti znova nakalibruji a doleji ale rikam si proc. Nevypada to ze by tam nekdo cintal po par litrech ktery by cidlo nezaznamenalo, kdyz mi to ukazovalo 11,5 a 11l se tam veslo. Akorat teda mam asi vysokou spotrebu protoze to spocita na 8000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na AdBlue Superb III TDI 110/140 kW - spotřeba, popis systému

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...