Přejít na obsah

Enabling both rear fog lights (Povolenie oboch zadných hmloviek)


ilmirec

Doporučené příspěvky

Ahojte,

stale mi svieti len lava zadna hmlovka. Mate skusenosti s doplnenim/ dokablovanim resp. dokodovanim aj pravej zadnej hmlovky?


Prave koncove svetlo - schéma (M42 žárovka mlhového koncového světla vpravo):
591464256_pravekoncovesvetlo.thumb.png.ba0c441b92d8c4318ecc07b85a1680c7.png

 

Kódovanie:
Modul 09 - Central Electronics

16 - Security Access - vložiť 31347

10 - Adaptations

Následne zmeniť kanály, ktoré sú uvedené nižšie. Zmenu je potrebné urobiť pre oba kanály a až následne potom opustiť adaptácie tlačidlom "Do it!" 

 

Kanály (pôvodné hodnoty):

(4)-Leuchte26NSL LA72-Lichtfunktion A 26 - Nebelschlusslicht wenn kein Anhaenger gesteckt und Rechtsverkehr (Zadné hmlové svetlo, ak nie je pripojený príves a pravostranná premávka/ Rear fog light when trailer not connected and right hand traffic)

(4)-Leuchte27NSL RC6-Lichtfunktion A 27 - Nebelschlusslicht wenn kein Anhaenger gesteckt und Linksverkehr (Zadné hmlové svetlo, ak nie je pripojený žiadny príves a ľavostranná premávka/ Rear fog light when trailer not connected and left hand traffic)

Kanály (nové hodnoty):

Change (4)-Leuchte26NSL LA72-Lichtfunktion A 26 to Nebelschlusslicht wenn kein Anhaenger gesteckt (Zadné hmlové svetlo, ak nie je pripojený žiaden príves/ Rear fog light when trailer not connected)

Leuchte26.thumb.png.1c593cc6bb94499a6b8861af52de72bb.png

Change (4)-Leuchte27NSL RC6-Lichtfunktion A 27 to Nebelschlusslicht wenn kein Anhaenger gesteckt (Zadné hmlové svetlo, ak nie je pripojený žiaden príves/ Rear fog light when trailer not connected)

Leuchte27.thumb.png.314b7ecdcb00331bfdf641618d702601.png

 

Zdroj: https://www.briskoda.net/forums/topic/299424-octavia-iii-vcds-adaptations-tried-and-tested/?tab=comments#comment-3567267

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia je v tomto iná. aj keď si pozrieš schémy, je tam poznámka o tom, že pravá hmlovka je iba pre vozidlá s volantom vpravo. zbytočne to komplikovať a ťahať káble priamo z predu, keď to auto ani nezoberie. dokonca myslím ani kódovanie.

jednoducho som natiahol kábel vľava doprava pri dorábaní druhého osvetlenia kufra ( http://wirer.sk/doplnenie-druheho-osvetlenia-kufra/ ) a doplnil na prázdnu pozíciu konektora pravého zadného svetla. a funguje...

 

2088966878_Snmkaobrazovky(216).thumb.png.3f7af111c13ac153cbf239cf013b7f81.png 2068210616_Snmkaobrazovky(217).thumb.png.34afdffdb9bf6e4fc5312026fb94b6a5.png

Editováno: , autor: wirer
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Do niektorych svorkovnic idu prave ISO

 

Hraj sa:

Konektory (vrátane fotiek):

https://www.drive2.ru/l/10301132/

 

Piny (vrátane fotiek):

https://www.drive2.ru/l/6736983

http://www.a3forum.fr/references-officielles-f39/liste-des-references-des-cosses-et-cables-de-reparation-t36863.html

https://www.a4-freunde.com/showwiki.php?title=Pins+und+alles+was+dazu+gehoert

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

kto by chcel, pouzil som pin z Ali pre zapojenie pravej zadnej hmlovky z lavej:

 

1Pcs 3m Length Repair Wire 000979025E Seat Kabel Oil and high temperature resistance for Audi, Skoda Passat,Neu in viele VW
 http://s.aliexpress.com/iyqMvMzI 
(from AliExpress Android)

IMG_20180915_143424_1.thumb.jpg.845de4c734bcaadb3f9d18d64dd00b18.jpg

 

cislo pinu zo Skoda Auto katalogu:

IMG_20180823_161307.thumb.jpg.0b584c7e3d80736e4d033e545f84963b.jpg

montaz:

IMG_20180915_115840.thumb.jpg.7343f92fac7891ec009b1d89b906bb93.jpg

stav pred bez hmloviek:

IMG_20180922_200328_185.thumb.jpg.a7500e75c81696c74dcca6195225c896.jpg

stav po s hmlovkami:

IMG_20180922_200303_232.thumb.jpg.a04adc2b83e6245f921ef7f988dda808.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vnútorné zapojenie jednotiek verejné myslím nie je, stále to bude čierna skrinka. zaťažovať to nebudem, stačilo mi raz...výstupný prúd nezistíš a ak sa ti chce experimentovať, tak si to kľudne zmeraj. mám to napojené 2 roky, či už na predfacelift alebo facelift svetlách, žiarovka či LED-ka a fungujú stále

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výstupní proud nezměříš :) Resp. ano způsobem: teče, teče, áááno už neteče/nevypíná; jdu si pro novou jednotku. Pokud to dobře chápu, výkonový stupeň bude IGBT nebo MOSFET pro minimalizaci ztrátového výkonu. Ale tyto prvky mají nějaký maximální trvalý proud daný vlastně velikostí (a jakostí) polovodivého přechodu, který, když se překročí, tak se rapidně snižuje životnost součástky. Proto se ptám, jestli máš nějaké informace, jaký je právě konstrukční výstupní proud na pinu T73a/65 (přece jen připojením druhé žárovky zdvojnásobíš proud a tedy i výkon: cca 2A -> 4A, který musí jednotka spínat). Není nutné mít přesné hodnoty, stačí si být jistý třeba tím, že se jednotka montuje i do dvoužárovkových modelů.B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 roky později...

Pravou zadní mlhovku jsem připojil přes unipolární tranzistor, viz přiložené schéma.  Z levé mlhovky se bere pouze signál a nezvýší se tak zatížení řídící jednotky ani při ponechání klasických žárovek.  Kontrola prasklých vláken žárovek funguje dál jen pro levou stranu.  Napájení se dá vzít z řídící jednotky rozpoznání přívěsu, případně z 12V zásuvky v kufru.  Když auto jede na STK, stačí vytáhnout jednu pojistku pod volantem a svítí zase jen levá mlhovka.

P1210159.JPG

P1220311.JPG

prava-mlhovka.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...