Přejít na obsah

Přehřívání motoru


Gry

Doporučené příspěvky

Zdravím , prosím potřebovala bych 2 rady, jestli s tím má někdo nějakou zkušenost. V servisu mi na to nedošli, tak než to povezu někam jinam .

.....................................................

 

2) 2x se mi stalo, že mi auto zahlásilo, že motor se přehřívá, podívala sem se na teplotu kapaliny - v červených číslech. Zapnula jsem na plno topení, s autem na chvilku zastavila u krajnice a během asi 2 minut teplota klesla zase dolů na 90. Od té doby jsem teplotu hlídala. Několikrát při otáčkách lehce nad 2000 sem si všimla , že teplota zase letí rychle nahoru, tak jsem zase zapnula topení na plno, zpomalila třeba na 80, a zase během půl minuty, ani ne, teplota klesla zpátky na 90. Toto se mi stane max.  jednou za cestu, potom už i když jedu rychleji tak ne. Ne při každé cestě k tomu dojde ( jezdím denně 50 km do práce ) .

Budu ráda, za jakékoliv rady či nápady v čem by mohl být problém.

Díky.

 

Editováno: , autor: Pawouk
Upraven název tématu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Moje čerpadlo vydržalo len 112 361km naštasie auto je ešte v záruke takže oprava je zdarma. Tiež ma prekvapilo keď teplota pomerne rýchlo vzrástla na 120 oC a musel som zastaviť a vypnúť motor na 15minut potom už sa teplota držala na štandarných 90 oC. Octavia 3 combi ma len 3 roky.

Prehrievanie_motora_Octavia_3roky_112000km.jpg

Editováno: , autor: piripete95
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zdravím, možná se to tady už řešilo ale mám dotaz ohledně kolísání teploty vody v motoru. Máme Octavii combi r. 2014 1.6 tdi 77kw a pozoruji poslední dva měsíce, že se nepravidelně zvyšuje teplota. Nedělá to vždy ale tento víkend jsem jel za rodinou nějakých 150 km a vždy po startu když se motor zahrál chvíli držek 90 stupňů C a pak začala teplota lést výš, při cestě domů až na 120 stupnu C. Po zvolnění jízdy, začne teplota klesat k 90 a už tak zůstane a po zbytek cesty se nehýbe. Auto má najeto 86xxx km a po přečtení pár příspěvků to dávám za vinu nejspíš vodní pumpě ale rád bych slyšel názor i od jiných lidí než auto povezu do servisu 

IMG_3137.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpověď přijde mi že s autem jsou pořád nějaké problémy, v 60 tisících byly vyteklé přední tlumiče a už cca rok mě zlobí přední náprava kdy v ní neustále něco vrže a skřípe, v servise byla už 2 kvůli toho skřípání a nikdy se problém neodstranil. Každopádně nevím jestli kulantnost pomůže a do AS jezdím stále 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře, myslíte to tím, že se jich mám zeptat na případnou slevu ? Například jak jsem psal problém s vrzáním přední nápravy. Je to dosti unavující, když jim necháte auto naúčtují si hodiny za provedenou práci s tím, že by to nemělo dělat ale po ujetí pár km se problém stále vyskytuje.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem auto zavezl do servisu a prvně si mysleli že to bude termostat, nicméně druhý den volali a samozřejmě, že vodní pumpa. Cenu si naúčtovali společně s výměnou stabilizátorů, kvůli vrzání za materiál 9500 a práce práce nějakých 4500 s tím, že na tom servisák dělal údajně 6 hodin. Tak mě jen zajímá jestli je ta cena adekvátní. Zatím jsem auto nepřevzal ale odpoledne pro něj jedu.


Naštěstí máme v havarijku náhradní vozidlo tak jsem si vyzkouše na 3 dny i novější Octavii 1,6 tdi 85 kw a musím říct, že to auto mě přijde dost odlišné o proti té naší.

Editováno: , autor: pavelkunak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Také mám čerstvě po výměně. R.v. 2015, 84500 km. Z ničeho nic se auto začalo přehřívat. Celkový náklad na opravu za použití orig. pumpy včetně výměny chladící kapaliny a za práci technika z neautorizované dílny byl 4300,-

 

Vůbec poprvé jsem musel auto odstavit s důvodnou obavou, že nedojedu do bodu B a to jsem ještě nedávno jezdil s keply 15 - 20 let starými.

 

Snad bude klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Blbne mi pumpa. Ale jenom občas, žádná chyba, kdZ je elektronická, dá se vyměnit bez sundávání remene a bez odmontování uložení motoru? 5 let stará a 107 tis. Km. Zlatá stará 1,6menil jsem rozvody s pumpou a po 11 letech a 260 tis. Km jako nová.jeste se zeptám, začalo to dělat, kdZ jsem zjistil, že nefunguje start stop, taky občasně, může to oboji dělat již 5 let stará baterie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odpoveď: není to baterií, špatné vodní čerpadlo, vyměněno, řemen rozvodu musí dolu. V servisu mi řekli, že objednávají až na prosinec, a záruku jsem již prošvihnul, takže nezbývalo, než doma udělat přes víkend. Jsem zvědavej jak dlouho zase vydrží, protože asi udělali soudruzi někde chybu. Byla to pěkná jeb.....čka. Ale hotovo a ušetřeno. už mě ani nehne, dáál auto nechat servisovat. v Skoda servisu........  Dávám jim  ten nejdelší prst.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...