Přejít na obsah

Nízké napětí na palivovém čerpadle


babytch

Doporučené příspěvky

Ahoj,

mám problém s Fabii 2003 1,2  htp 47kw. Přestala startovat -> diagnostika bez chyb -> rozvody v poradku. Po dalším zkoumani jsme zjistili, že nespíná palivové čerpadlo. Zkusili jsme na něm změřit napětí a bylo tam nějakých 4,4V. Kdyz jsme ale pridali externí napajení z AKU baterie, zpustilo se cerpadlo a slo nastartovat. Nevíte kde hledat chybu?

 

Díky za reakce,

 

Babidorič Michal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkontroluj, případně vyměň pojistku č. 61. Změř na ní napětí. Pokud bude na ní bude 12V a na čerpadle ne, tak problém bude někde na modrobílém vodiči vedoucím od pojistek k čerpadlu.

Pokud na pojistce č. 61 nebude 12V, tak změř napětí na pojistkách 9, 24, 35. Tam musí být napětí stejné. Nebude-li 12V, tak je pravděpodobně vadné relé palivového čerpadla J17

relé palivovoého čerpadla.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Dula jenom upřesnění: na samotné pojistce (tj. mezi jejími vývody) musí být napět 0V, 12V musí být mezi jejími jednotlivými vývody a kostrou. Je mi jasné, jak jsi to myslel, jen upřesňuji, ať nedojde k nedorozumění. Jinak napětí by se mělo dát změřit i mezi ovládanými vývody samotného sepnutého relé. Zkrátka najít místo na elektrické cestě k čerpadlu, kde dochází k úbytku napětí.

Editováno: , autor: Johny.z
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, tak rele bylo vymeneno a cerpadlo uz funguje tak jak ma... Nastal jeste jeden problem...Kdyz auto ( dělá to pouze za studena) nastartuju, tak 20s bezi motor nepravidelne, cuká se a chvílemi to vypada, ze chcipne. Nakonec se vrati do normalniho chodu.. stalo se vam to? Resili jste neco podobneho?

 

Díky moc za reakce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na diagnostiku mi to snad připojí automechanik v pondělí... Nejhorší je, že závada/cukaní se projeví jen ráno, když auto dlouho stojí a venku je teplota pod 20 stupňů. Přes den, i když auto stojí třeba 7hod tak to nastartuje úplně bez problémů. Mohlo by to teda být to teplotní čídlo? Je to těžký ho vyměnit? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak nakonec auto bylo v autorizovaném servise. Vyměnili mi svíčky ( které byly hodně opálené) a rovnou i teplotní čidlo. Auto krásně fungovalo, tak jak má. Dnes je tomu zhruba měsíc a kousek a už to při studeném startu cuká a smrdí zase. Takže zase zpátky do servisu a připravit si nervy a hodně peněz. Není tu někdo, kdo to řešil a vyřešil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...