Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

babytch

Nízké napětí na palivovém čerpadle

    Doporučené příspěvky

    Ahoj,

    mám problém s Fabii 2003 1,2  htp 47kw. Přestala startovat -> diagnostika bez chyb -> rozvody v poradku. Po dalším zkoumani jsme zjistili, že nespíná palivové čerpadlo. Zkusili jsme na něm změřit napětí a bylo tam nějakých 4,4V. Kdyz jsme ale pridali externí napajení z AKU baterie, zpustilo se cerpadlo a slo nastartovat. Nevíte kde hledat chybu?

     

    Díky za reakce,

     

    Babidorič Michal

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zkontroluj, případně vyměň pojistku č. 61. Změř na ní napětí. Pokud bude na ní bude 12V a na čerpadle ne, tak problém bude někde na modrobílém vodiči vedoucím od pojistek k čerpadlu.

    Pokud na pojistce č. 61 nebude 12V, tak změř napětí na pojistkách 9, 24, 35. Tam musí být napětí stejné. Nebude-li 12V, tak je pravděpodobně vadné relé palivového čerpadla J17

    relé palivovoého čerpadla.jpg

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Vloženo: (upraveno )

    @Dula jenom upřesnění: na samotné pojistce (tj. mezi jejími vývody) musí být napět 0V, 12V musí být mezi jejími jednotlivými vývody a kostrou. Je mi jasné, jak jsi to myslel, jen upřesňuji, ať nedojde k nedorozumění. Jinak napětí by se mělo dát změřit i mezi ovládanými vývody samotného sepnutého relé. Zkrátka najít místo na elektrické cestě k čerpadlu, kde dochází k úbytku napětí.

    Editováno na Johny.z

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdravim, tak rele bylo vymeneno a cerpadlo uz funguje tak jak ma... Nastal jeste jeden problem...Kdyz auto ( dělá to pouze za studena) nastartuju, tak 20s bezi motor nepravidelne, cuká se a chvílemi to vypada, ze chcipne. Nakonec se vrati do normalniho chodu.. stalo se vam to? Resili jste neco podobneho?

     

    Díky moc za reakce...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Vyměnili jsme i relé, které má na starost ovládání škrtící klapky, ale problémy stále přetrvávají ...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak podle videa to na lambdu nevypada, ověřil bych čidla teploty, změřil tlaky ve valcich.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zkusil sem čidlo teploty odpojit, a změna se drobet projevila... misto velkého cukání 20s  z toho bylo malé cukání a cca 10s ... mohlo by to teda byt to cidlo? 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Idealni je to napojit na diagnostiku a podívat se jaká z toho leze teplota.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Na diagnostiku mi to snad připojí automechanik v pondělí... Nejhorší je, že závada/cukaní se projeví jen ráno, když auto dlouho stojí a venku je teplota pod 20 stupňů. Přes den, i když auto stojí třeba 7hod tak to nastartuje úplně bez problémů. Mohlo by to teda být to teplotní čídlo? Je to těžký ho vyměnit? 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×