keymaker Vloženo 20. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2016 Ahoj, nenašel jsem takové téma, takže pokud tu je, tak sorry. V poslední době při ohřátém motoru se otáčky drží místo okolo 800 až okolo 1000. Při nastartování OK, ale potom už takhle. Nevíte čím by to mohlo být? Poslední servis před cca 13 tis. km a dělaly se rozvody. Jinak nic... Díky Key Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 20. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2016 co dpf? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keymaker Vloženo 20. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 20. Srpen 2016 Mno vypalovani asi ne, to by nebylo 400 km v nedeli a ted znovu... Teda alespon myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 21. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2016 Aktivní regenerace DPF, ta se spustí každých několik set ujetých km a to i když není filtr zaplněný.... Prostě preventivně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keymaker Vloženo 18. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 18. Září 2016 Aktivní regeneraci poznám. Už nějakou dobu to auto mám. Teď se mi navíc už asi třikrát stalo, že to nahlásilo před prvním nastartováním chybu ESP, tlaku pneumatik a serva volantu, či co to je... takže hurá do servisu... mně napadla baterka a dobíjení, ale nevim, jestli to může mít dopad na ty tři další věci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Září 2016 Sdílet Vloženo 18. Září 2016 možno bude stačiť prehrať SW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keymaker Vloženo 18. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 18. Září 2016 Jj uvidime. V tydnu to hodim do servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
keymaker Vloženo 24. Září 2016 Autor Sdílet Vloženo 24. Září 2016 Byl v riti altik.... to byl i muj skromnej tip... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviabenzin Vloženo 11. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2016 Ahoj, kolik volnoběžných otáček točí motor při regeneraci DPF? Nedavno jsem přijel asi po 40 km jízdě a motor točil nějakých 900, byla tedy regenerace? Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boriso11 Vloženo 19. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2016 No na volnobeh od 900 do 1000. A spoznas regeneraciu tak ze sa roztocia vsetky ventylatory motora aj ked nemas spustenu klimu ci prehriaty motor. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviabenzin Vloženo 23. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2016 Tak ventilátory jsem si nevšiml že by běžely, ale docela to smrdělo od výfuku, jinak díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xanticek4400 Vloženo 5. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2018 Zdravím všechny, pozoruji teď zvýšené otáčky volnoběhu u zahřátého motoru cca 1 000 otáček, regenerací dpf to není. Je třeba vypnout a znovu nastartovat a pak drží cca těch 800 ot. Měřil jsem multimetrem baterii ta je v pořádku, alternátor taky v pořádku. Nevíte někdo čím to může být nebo je to normální? Diagnostika bez závad motor 2.0tdi 125kw CR DSG CFGB ŠKODA SUPERB Děkuji všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mioa701 Vloženo 5. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2018 Ako vieš že to nie je regeneráciou? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xanticek4400 Vloženo 6. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 Dívám se na VAG DPF a regenerace v ten moment neprobíhá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosekma Vloženo 6. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 A co klima, v tědlech vedrech si mákne. Zkoušel jsi ji vypnout, trochu přidat plyn a kouknout kam otáčky spadnou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xanticek4400 Vloženo 6. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 Toto jsem nezkoušel zkusil jsem několikrát prošlápnout plyn ale s běžící klimatizací a pořád okolo těch 1 000 otáček. První ranní start vždy v pohodě až po nějaké chvíli se to vyšplhá na těch 1000ot. Dnes jsem ještě znovu měřil baterií bez nastartování dává 12.8V, alternátor v zátěži (klima, světla, rádio) 13.7 až 13.8 což si myslím hodnoty ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mioa701 Vloženo 6. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 Môže byť aj klímou, skús ako píše nosekma. Ráno je aj teplota nižšia a potom sa musí kompresor snažiť, keď je vonku nad 30. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xanticek4400 Vloženo 6. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2018 Ok děkuji Vám zítra vyzkouším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xanticek4400 Vloženo 9. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2018 Tak jsem to vyzkoušel když vypnu klimatizaci tak musím trošku prošlápnout plyn. pedál a otáčky spadnou na normál myslíte že ta klima tak zatěžuje altik že si musí přidávat na otáčkách motoru? Nebo odchází alternátor? Baterie má před startem 12.8V a altík dává 13.7 až 13.8V. Jde mi o to že příští týden jedu do chorvatska tak jestli to mám nějak řešit nebo být v klidu. Děkuji vám všem moc za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 9. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2018 To, že se zaplou klimou (pokud jede na vyšší výkon) jsou vyšší volnoběžné otáčky, je normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xanticek4400 Vloženo 9. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2018 Dělá to i když mám větrák na první stupeň ale teplotu staženou na minimum. A co ten altík ty hodnoty co si o tom myslíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 9. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2018 Větrák na to nemýá vliv. To, co dělá tu nejvyšší spotřebu, je kompresor. a ten jede na max, protože je teplota nastavena na minimum. Řešíš kraviny - prostě zaplá klima (to, že běží kompresor) automaticky zvýší otáčky o cca 200-300 (u všech škodovek, které jsem měl, to dělalo). prostě to tak je, takže jeď v poklidu do chorvatska a nepanikař. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xanticek4400 Vloženo 9. Srpen 2018 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2018 Ok děkuji Myslel jsem že je problém v alternátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maslo23 Vloženo 3. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2020 Řeším něco podobného, regenerace neběží, ale jakmile se auto zahřeje volnobezne otáčky jsou na 1050 ot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.