Jump to content
Sign in to follow this  
Janotka

Mrtvá přístrojovka mrtvé auto?

Recommended Posts

Kamarád se rozhodl že umyje interiér své octavky 1,9TDI. pucoval to poctivě celý den a zřejmě tlačil na hadr více než bylo zdrávo. Protože když chtěl auto následně nastartovat zjistil, že přístrojovka nereaguje a logicky , zřejmě kvůli imobilizéru, nenastartuje ani auto.  Bud někam natekla voda nebo je někde nějaký problém, který oním "tlačením" na hadr vyhnil, protože mi říkal,  již se mi to jednou stalo, ale to stačilo počkat do druhého dne a "spravilo" se to samo.

V servisu se na to tvářili jako svatí ducha mdlého a ani po 10 dnech nevědi.

Než začnu prolejzat kabelové svazky , nesetkali jste se s podobným problémem, případně na co přednostně mrknout?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toš odpovím si sám, přistrojovka rozebrána, proletován y připojovací konektory a vše funkční. Čili závadou je málo pájky na připojovacích konektorech a v důsledku toho vznikají mikrotrhliny a studentky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...