Přejít na obsah

vymena motora 1.8 TSI


Alexandra22

Doporučené příspěvky

Zdravim borci. Vidim, ze toto vlakno este ako tak zije. Mam 1.8tsi O2(slavne CDAA). Vzdy zrala trochu oleja. 200-250ml na 1000-1100km a vsetkych co som sa pytal, tak vraveli, ze to je v pohode a bezne a ze to nemam riesit. Aj v origo servise..Pytal som sa nato v origo servise a tam mi vraveli, ze je to OK pokial zerie do litra na 1000km a ze to kukli, nikde ni netecie a ze rozobratie a diagnostiku nerobia.  Pred par mesiacmi mi zacala zrat viac. Zacala zrat typu 250ml na 900km a po nejakych 80km si vypytala znova doliatie. Dolial som, zas bolo cca 900km pokoj a potom doliat, po cca 80km doliat znova a potom zas az po 900km(nikde som sa s tym na forach nestretol). Auto mi ale zacalo zrat viac a viac, tak som to zmeral a zacalo papat liter na 1000km, kedy presne neviem. V zime papala vzdy trochu viac. Bol som s tym v origo servise(chodim tam vzdy uz roky) aj tentokrat mi povedali, ze nikde nenasli unik(pritom modry dym z vyfuku nejde) a ze ho zerie a ze repas ani pretesnenie nerobia, ale, ze mi mozu vymenit kus zas kus. Cena polomotra 6 000e bez prace. nasiel som si sice na slovensku firmu co to robi, ale ziadnu recenziu su na nich nenasiel a prijimaci technik mi vravel, ze by som im nemal verit, lebo ze opravia iba poskodene veci, ale nie vsetko, lebo ze 2500e je za taku pracu malo a ze to je viac menej len material. Cital som si skoro cele toto vlakno a videl som tvoju pracu FIDO(vyzera to skvelo a ze si date zalezat) a chcel by som sa spytat ci este GO robite(vymena ojnic, piestov, kruzkov atd. klasika pre 1.8tsi 118kW) a ak ano kolko by to stalo a kolko by to asi trvalo(ratam s tym, ze to nieje vymena rozvodov). Niekde som aj videl prispevok a ten papierik so vsetkym co ste menili, ale uz som ho nenasiel(tam kde sa niekto smial nad fridexom), ale cenu som si uz nezapamatal a dany prispevok uz nenasiel(na inej stranke to bolo). Vedel by si mi prosim ta dat vediet ci to este robite, kolko by trvalo to opravit a kolko by to vyslo aj s pracou? Vklude v CZK. Neviem ci to predat na ND alebo opravit a nechat si ju. Je to prve auto a inak nema problem a mam ju rad, len neviem co dalej. Vdaka vopred!

Editováno: , autor: Terradyn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to si pokaždé doléval litr oleje? Jinak tyhle náhlé úbytky oleje jsem zažil taky - pravda, ne tak drastické, ale byly. Jednou jsem ujel 1000 km bez pohybu hladiny, jindy stačilo ujet pár stovek km a už několik deci chybělo (režim jízdy byl stále stejný). Nakonec to vedlo až na výměnu turbodmychadla, takže velká sranda s tím. Nicméně od té doby a po ujetí asi 8000 km je hladinka stále na maximu, spotřeba oleje nulová :-)

 

Zda se vyplatí oprava - asi bych se díval na to, jak vypadá zbytek auta, jak se ti s ním dobře jezdí, jestli v něm něco zásadního nechybí.. narvat do opravy několik tisíc EUR sice není příjemné, ale na prodeji ojetiny s porouchaným motorem (ke všemu se špatnou pověstí) nevyděláš. A pokud nekoupíš auto nové, anebo alespoň zánovní, tak nemáš jistotu, že tě nečeká to samé.

 

V každém případě, než začneš cokoliv řešit - zkontrolovat stav svíček a odlučovače oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomáši, to turbo v tom přece bylo nevinně, nebo nebylo hlavním problémem ...

Takhle ta informace pak vypadá uplně jinak, to přece nevyřešila jen výměna turba ...

 

Ano, vrchní odlučovač tomu může pomoci, pokud tedy má prorvanou hlavní membránu a motor si pak přisává i skrz ní a tím bere více oleje.

 

No a posouzení svíček může hodně říci k tomu, jestli je problém v dílu společném pro všechny válce (turbo, odlučovače oleje atd.) a nebo jen konkrétních válcích (pístech/kroužcích, vodítkách ventilů atd.) B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Terradyn napsal:

Pred par mesiacmi mi zacala zrat viac. Zacala zrat typu 250ml na 900km a po nejakych 80km si vypytala znova doliatie. Dolial som, zas bolo cca 900km pokoj a potom doliat, po cca 80km doliat znova a potom zas az po 900km(nikde som sa s tym na forach nestretol). Auto mi ale zacalo zrat viac a viac, tak som to zmeral a zacalo papat liter na 1000km, kedy presne neviem.

 

Je to boj, kdyby sis přečetl návod k vozidlu, zjistil bys, že to může brát maximálně 0,5l oleje na 1000km. Pokud ti autorizák tvrdil že je možné až 1l oleje na 1000km, jsou to buď lháři nebo trubci, co žijí v normách pro starší motory ...

 

Základ je dolejvat podle měrky, nespoléhat se na čidlo na vaně. To co píšeš ukazuje, že ti asi čidlo hladiny oleje na vaně nebo spínač na zámku haubny blne, pokud dolils po 900km, auto se nemohlo hlásit o dolití po 80km ...

 

K servisu, prohledej internet co jde a udělej si názor sám, každý si vždy bude hájit svoje zájmy.

No a k hodnocení ceny toho Tvého autorizáku či jeho hodnocení ceny konkurence no comment ... Pokud k nim chodiš roky a takto se k Tobě chovají, to bych jim dal vale a ptal se jinde, ale ne nijak daleko, ono to dojíždění do servisu a dohadování na dálku nestojí nikdy za nic, tak co teprve při GO B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...