Přejít na obsah

Clintův pirátský klub II


Clint

Doporučené příspěvky

To samé já. Plačka se pak odkrágluje ve Varech v parku [emoji23] Bude to zničená jeho životní filozofie. Celý svůj život zasvětil v boji proti slepici, tisíce příspěvků, stovky hodin u počítače... A my si najedeme v pohodě čtvrt mega [emoji23]

Oktávka pro chlapy, Rapida dětem [emoji1]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal sem na Stanovu modrou kárku. Je pěkná. Já bych měl strašné dilema s motorem. Benzín 1,8 mě vypekl na celé čáře a dvoulitr nafta slouží, že nemusím dolejt ani deci mezi výměnama. Navíc moje dálniční jízdy do práce se spotřebou nad pět litrů jsou příjemné. Benzín byl samozřejmě pružnější, ale na druhou stranu, člověk se už bojí dneska někde jet rychle.  Hele Beu, my jsme nějak přičuchli k naftě a získali na ní závislost sakra.  :D

Asi by mě přesvědčilo jen benzínové RSo, to bych si uměl představit na blbnutí i za cenu spotřeby ;) 

 

Bylo by dobré, kdyby se strategie vyvíjela tím směrem, jako že by všichni kupovali benzín a oni pak benzín zdražili a nafta by spadla, pač o ni nebude zájem :D To by bylo žůžo  :D

 

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a mě motor ani při prodeji neschrupnul moc oleje, neboť mezi výměnami ještě nebylo třeba doplňovat.

Já jenom zvážil jestli si auto nechám dýl a potom případně GO, nebo rovnou výměna celého vozu.

Chtěl jsem Karoqa, ale nakonec mě ani ta 1,5 Tsi zas tak úplně neuspokojila, navíc pokud SUV tak jedině s pohonem 4x4.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já právě teď řešil s kamarádem, co říká na haldex a DSG. Že by ho to lákalo. Já nějak nevím co se může na haldexu a DSG vysrat. Vím že 7°DSG je průserové na běžné ježdění po městě, protože není chlazené olejem jako 6°DSG a popojíždění je pro ní destruktivní. Takže pokud DSG, tak 6°. No a haldex, nevím jak je důležité s autem jezdit, aby to bylo v pohodě (jak se rozjíždět, jestli tomu vadí svižná jízda apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já byl na dovolené v Jeseníkách a majitel penzionu měl dvojkovou 1,8 scouta. Právě mi říkal, že má novej motor, že mu to žralo měsíčně 1,5 litru za měsíc, ale oleje :D  No on to přežil, tvrdil, že ho kulance vyšla na 40tis z jeho kapsy. Teď že zatím problém nemá, ale nevím kolik už najel. Jinak byl s motorem spokojený, ale to já byl taky  :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono se mu už dlouho nic nepokazilo, tak je nas.anej a přivolává závady jiným. Jinak by ztratil smysl života :D

Jinak máš pravdu, po 1.9 TDI v O2 jsem zvolil zase naftu, i když jsem měl předtím samej benzín. Nějak mi to vyhovuje, asi už jsem starej :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje 1,2ka se nedožije ani prvního výbrusu, protože se utopí v oleji. 

Přečti si moje vlákno beu a hned ti bude vše jasné, co jsem zase řešil a co řešit budu. zase konstrukční problémy. Jinými slovy bych právě netvrdil, že bych měl auto dlouhou bez závady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nojo alespoň ve spojení s 1,4 TSI u Yetiho je to tragédie.

 

Přečetl jsem si, že Plačkovi už se to "auto" brzy rozsype, holt tyhle levná auta jsou dělaná spíš na nákupy do Lídlu, než s nimi jezdit takové dálky jako na srazy do Krušovic. Jen blázen se pak může vydat i za hranice. To už je lepší mít v kapse i jízdenku na vlak. Ale říkal Plačka, že příště našetří, přestane cvakat Lotynku, do které už naházel 630 tis a dá to raději do kvalitní oktávky :D . Nebo mu Sabiza prodá Opla.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Člověče, asi už to auto budeš muset hodit v Makarský přes molo a zpátky pojedeš vlakem ze Splitu....Jinak Tě snad utrápí.

Stane asi to tak dopadne. Pokud to dojede strcim to s Dubrovnicke tvrze do more. Pak se namazu kremem na boty a na barce prepluju do Italie jako uprchlik a pak do DE a co mi bude chybet. Vy me budete neprimo hezky zivit svymi nakupy koncernovych krapu.

Co jineho rici, ja uz se netrapim Stane. Uz jsem smirenej s tim, ze Skodovky jsou krapy. Musim vydrzet nez zacne zena zase hakovat po rodicovskych a pak se uvidi.

A az se uvidime osobne povim vam jak Skoda setri na vasech autech kazdej halir, ale jinde vyhazuje miliony z oken. Skoda ve svych montovnach co 3-4 roky predelava ruzne technologicke celky, dle toho jak prichazeji nove modely z duvodu prostoroveho usporadani atd. Tedy ruzne stroje co jsou jeste v zaruce se pri demontazi po tech 3 letech vyhazuji. Nepouziji se znova nekde jinde pri te prestavbe nebo se treba neodprodaji. Proste se to vyhodi a nakoupi to same nove. I 3 roky stare tepelne cerpadlo napr. ma docela slusnou hodnotu. Za rok jsou to miliony, ale spis 10sitky milionu. To jen pro zajimavost. Ovce jim to totiz zaplati. [emoji23]Jen takova zajimavost z praxe.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Stringo napsal:

Takže DSG nebrat u koncernu?

 

No tak špatný to zase není, musíš mě brát z rezervou, já jsem protipól těch, kteří zde na fóru pějí samé ódy na DSG protože jej mají.

Měl jsem půjčeno na víkend už docela dost škodovek a většinu s DSG. Mě to nikdy neoslovilo tak, že bych to musel mít. Navíc když to třeba bylo v eReSu v naftě... to už bylo z mého pohledu na řízení úplně mimo.

Mě se třeba při klidné jízdě s automatem jezdí pěkně, ale pokud jezdíš svižně s častým střídáním rychlostních stupňů, ručnímu ovládání se stejně nevyhneš.

A to je u mě kámen úrazu, automat nikdy neví co je před tebou a jak to chceš projet.

Musíš si to zkusit a v tomto případě nedat na názory ostatních.

Každý máme totiž své představy o řízení a zážitku z něj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to měl akorát v Kardiaqu, přesně jak píše Stan, na klidnou jízdu a pohodu je to v pohodě. Ale jinak je to kámen úrazu. V práci máme toho Yetiho a stojí to za hovno, při sešlápnutí plynu se buď nic neděje, nebo to vystřelí jak hovado. Navíc při couvání a pak zařazení Dčka v tom někdy nehorázně škubne. Nevím, jestli už je něco v prdeli, nebo je to vlastnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Clint napsal:

 

Asi by mě přesvědčilo jen benzínové RSo, to bych si uměl představit na blbnutí i za cenu spotřeby ;) 

 

Bylo by dobré, kdyby se strategie vyvíjela tím směrem, jako že by všichni kupovali benzín a oni pak benzín zdražili a nafta by spadla, pač o ni nebude zájem :D To by bylo žůžo  :D

 

jo GT3 RS bych bral. https://youtu.be/C1Lrlqz3z_0?t=1m42s

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...