Přejít na obsah

Clintův pirátský klub II


Clint

Doporučené příspěvky

Fastback se jim fakt povedl, interier mi prijde hezci u koncernu, to je ale vec vkusu a taky vybavy na kterou clovek kouka..

 

Dokud skodovka nezrusi/nesunda % zvyhodneni pro firmy, tak do te doby se s prodejem nic dit nebude a to % bude furt stejne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, @stanmar, já to samozřejmě nevyvracím. Firemní prodeje budou vždy táhnout a vždy budou důležité pro budoucí vývoj a uživení automobilky. Jen teď koukám na poslední rok prodejů fyzickým osobám a čísla jsou už mnohem zajímavější. Škodovka vždy bude vyhrávat, to je přeci jen jasné - jsou na domácím trhu, ale už tam nejsou desetitisícové rozdíly v prodaných kusech. Upřímně mě mrzí, že SDA neposkytuje podrobnější informace o prodaných modelech. Hrozně rád bych viděl, kolik se prodalo nových Octavií do soukromých rukou. ;) 

 

Škoda 13741
Hyundai 8829
Dacia 8671
Toyota 4995
Volkswagen 4995
Peugeot 4807
Renault 3939
Kia 3844
Suzuki 3136
Mazda 1756
Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A vůbec, mě je putna kdo má jaké prodeje, pokud to vyjde dle mých představ, (v což doufám) tak s největší pravděpodobností ani v budoucnosti u dalšího auta (cca do 6let) koncern neopustím. 

A jen tak naokraj, že se tady nadává na škodovku, mě nepřekvapuje. 

Zvlášť když zde je jen několik lidí jenž měli auto od novoty. Takže když frflá Petr je to v podstatě v pořádku. Ti ostatní co mají, nebo měli starý olítaný verky jsou z mého pohledu zoufalci. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já taky netvrdím že je škodovka něco lepšího, ale jsem s ní spokojen, takže nemám důvod měnit značku. 

Ono to bude také částečně asi tím, že jsem měl na tachometru při prodeji přes 100 tisíc najetých km naposled u 120L. Jinak je prodávám dřív. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si na Octavii nikdy nestěžoval, jen aktuálně za stejné peníze jsem mohl mít olítanou Octavii, nebo nového Fastbacka... Jak jsem psal ve svém tématu, byl to kup z rozumu. A jak jsem psal zde, už hoooodně dlouho zde tvrdím, že koncern už pár let ztrácí krok a těží pouze z dobré pověsti let dávno minulých... Ale také jsem vždy tvrdil, že si nemyslím, že by byla Škodovka horší auto, než ostatní automobilky. Já jsem v podstatě naprosto nestranný, s Octavií jsem byl spokojený, teď jsem koupil Fastbacka a pevně doufám, že budu při nejmenším stejně spokojený i s ním.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak škodovka jako taková je prostě jako celek průměr, ale když budu posuzovat věci který dělají auto jako podvozek, řízení, komfort, motor, převodovka tak u mě o proti konkurenci nic moc. 

Když se řekne Mazda automaticky si to spojím = super uživatelky příjemný podvozek, Toyota = kvalita, Bmw = super řízení, atd atd.... 

A když si řeknu Škoda =...... Nic.... Dlouho nic..... O týden později..... Nic.... 

Wolksvagen = všechno bude tam kde chci a bude to jako celek malinko lepší průměr. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte, kdybych měl o 200000kč víc, taky bych koupil buď OIII, nebo možná Karoqa, ale já ty peníze navíc nemám, takže nastoupil holý zdravý rozum. Buď koupit OIII ojetou s nějakou střední výbavou, ale s min 100000km po někom, o kompletní nevíš jak se k tomu choval, nebo OIII novou v základu (možná s nějakou příplatkovou výbavou, ale asi ne za 370000kč), případně roční vůz v Ambiente+, no a nebo něco jiného a to něco jiného nového (pro mě i designově zajímavějšího) byl Fastback. Nemyslí si, že jsem nemusel hodně přemýšlet a dělat ústupky z toho na co jsem zvyklý, ale doma mám 3 stará auta a už jsem byl docela zoufalý jak pořád něco někde opravuju, takže nové auto byla asi jediná možná volba jak si ulevit od starostí. Už teď opravdu vím, že koncernová auta mají velmi dobře vychytané různé ty ukládací, odkládací prostory, v kufru Fastbacka není jediné místo, kam schovat kompresor, startovací kabely, nákupní tašky apod, má oka na síť pouze na dně kufru, dali v horních partiích nemá, takže třeba já svou velice využívanou dvoustěnnou síť postavenou na stojáka nikam neuchytím, uvnitř auta jsou jediná odkládací schránky ve dveřích, u spolujezdce a pod loketkou, jinak vůbec nikde nic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zase naopak souhlasím se Stringem. Ač sám mám Škodovku a tahle značka mi není trnem v oku jako mnohým zdejším členům, tak pro mě prostě koupě jeté octávky nad 300 nebo 350 tisíc smysl nedává, když lze za podobné peníze koupit nové auto s full zárukou.

Sice mám také dost silnou averzi k těmto Korejcům především díky velmi špatným zkušenostem s předchozími generacemi, ale hold ti kluci šikmoocí to dotahují dál a dál a jestli se stihli za tak krátký čas dotáhnout do shodné kvality se škodovkou, tak by se měli v Boleslavi začít třást jak moc je šikmoočka předeženou za dalších pár let.

Je to smutné, ale je to tak. Sám jsem zvědav kam mě to zavane za dva roky až budu měnit Octávku za něco novějšího.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máte na výběr jen koncern, protože půl republiky patří nadnárodním zejména německým vlastníkům. Jak jsem psal už dříve, v práci projektujeme i pro Škodu pro všechny její závody. Je dán seznam výrobců a výrobků, které vyžadují, vesměs jsou to výrobky té nejvyšší kvality převážně německé, ale i jiné od kulových uzávěrů po čerpadla až vzduchotechnické jednotky a to i přesto, že se to kolikrát nedožije konce záruky v tom smyslu, že se ten celek třeba po 3-4 letech zase předělává pro aktuální potřeby Škodovky. Ok, to beru. Co my ale vadí, vyžadují tu nejlepší kvalitu na trhnu v podstatě, ale sami kolikrát vědomě pustí díly do montáže nedomrdlé konstrukčně, ale i materiálově a spoléhají, že to nějakou záruku vydrží a nebo že většina lidí to nebude řešit ( obzvláště firemní klientela, která to má s těmi zárukami trochu jinak). Jak by se třeba líbilo jim, kdyby ty výrobky co osazují do výroby nutné k provozu se každou chvíli sraly a byly furt nutné odstávky kvůli kdejaké kravině. Ostatně jako mě se nelíbilo, že mi auto stálo kvůli řadě problémů v servisu nemohl jsem jej užívat, což mi kolikrát působilo nemalé komplikace. Tak, že tak. To si příště klidně koupím Dácii za třetinu ceny s vědomím, že to auto občas kvůli nějaké drobnosti v servisu bude, ale budu vědět, že jsem ušetřil 3/4 ceny třeba. k čemu je mi luxus, výkon atd. když člověk musí furt něco řešit už v záruce. Ano, máte pravdu, že ne všichni jste měli se svými škodami problémy v takové míře a pak rozumím třeba Marcelovi, že je spokojen a nemá důvod něco měnit. Mně se Škodovky pořád taky libí, jsou to praktická a vesměs dobře vymyšlená auta, o tom po tom. Nelíbí se mi ovšem cenová politika Škody ruku v ruce s trendem všeobecně  klesající kvality. Od známého ze svařovny vím, že se pořád dělají porovnávací zkoušky plechů a jiných dílů jak už mězi díly koncernu, tak i s díly konkurence. Některé údajně u škody vycházejí co se vlastností týče i lépe než některé karosářské díly BMW atd. Na druhou stranu se vše dělá tak aby Škoda byla vždy horší o něco než VW. Tedy pokud bych měl někdy volit koncern, tak osobně pokud bych na to měl bych zvolil raději VW, cenový rozdíl už není takový co býval a když člověk porovná výbavy, tak kolikrát VW vyjde na stejno co škoda, ne-li levněji. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Sabiza napsal:

@ZbyšekSU: Teď dostal kolega možnost firemního auta. Máme vlastně na výběr jen z koncernu a to jen z Octavie, Superbu, Karoqu, Kodiaqu, Passatu a Tiguanu. Nikdy bych nevěřil, že si člověk dobrovolně poskládá Octavii za 830 tisíc. To je teprve bizár. 

jojo to jsem tady psal....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řeknu vám a víte čí je to vina? Nás, dobře nám tak, když stále ještě v té modré totalitě chceme zůstávat pod záminkou domnělé prosperity. Za chvíli si přes všechna možná omezení, nařízení ani neusereš v tzv. "svobodné" Evropě. Britové, ať si o nich myslím ledascos tak v tomhle dělají dobře, mělo to být takové varování pro EU a signál proč by se EU měla nad sebou zamyslet a přijmout nějakou sebereflexi. Neděje se ovšem nic a dál si tlačí tu svou. 

No a píše se tam o Švédsku, jel jsem přes půl Švédska ze Stockholmu dolu k Malmö a řeknu Vám, že jsem kolikrát málem rozkousal volant, ono jet třeba 500km jen rychlostí 110 s tím, že se občas na chvíli rychlost zvýší na 120 ( což už člověk jásal) aby zase byla zanedlouho 110 je o nervy. A nikdo si nedovolí jet rychleji až na vy jímky, všude kolem dálnice kamery maskované na stromech za ptačí butky a flastr jak hovado když překročíš. Když jsme se pak vylodili v DE a přes 3/4 Německa jsme byli za chvíli doma, tak pak člověk pozná ten rozdíl třeba těch 50km/h. 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Sabiza napsal:

Nikdy bych nevěřil, že si člověk dobrovolně poskládá Octavii za 830 tisíc. To je teprve bizár

Aspoň že Octavii, jsou i tací co si za tyhle peníze pořídí předokolku Karoqa s 1,5 Tsi.. To už nechápu ani já. 

A souhlasím s tím, že než kupovat olítanou 0III okolo 350 tisíc Kč, je lepší si koupit nové auto, a to bez rozdílu značky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...