Přejít na obsah

Clintův pirátský klub II


Clint

Doporučené příspěvky

Uff. No, oni jednu dobu právě jednali o tom, že by na Praze 11 udělali taky modré zóny. Jsem rád, že jim to neprošlo, protože nebyla zrovna ona strana zvolena. Ač je na Chodově obrovský Park and Ride, tak polovina míst je vždy nevyužitá a parkoviště zavírají. Nevím proč...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zóny v první řadě to omezí ty, kteří sem přijedou a nechají zde své auto. A protože konkrétně na Praze 6 byly zóny zřízeny nejprve v oblasti Dejvic přesunuli se k dalším stanicím metra (Petřiny, N. Veleslavín). Po zavedení zón i tam se stalo záchytným místem zdejší okolí - bus je třeba od nás do 10 minut u nejbližší stanice metra. 

Parkovací domy musí někdo zaplatit a cena, kterou si městská část představuje za parkování v něm je poněkud vyšší než by si občané představovali. Navíc je tu dost velký problém kde jej postavit, totiž aby byl blízko a přitom se proti němu obyvatelé nebouřili že jej mají u domu. Navíc je tu víceméně schválená výstavba tramvajové tratě přes naše sídliště u které dojde ke zrušení několika desítek parkovacích míst... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vite jak je to v DE? Byl jsem ted ve Frankfurtu. U

vetsiny zastavek vlakovych pred Frankfurtem jsou vetsi zachytna parkoviste a zastresena mista pro parkovani cyklo. Presednes na vlak ( zadna herka v podobe CD) a prijedes do centra Frankfurtu kde sejdes schody a metrem muzes jet kam chces. Takhle jsme to delali. Ubytovani 3/4 hodiny vlakem pred Frankfurtem a v pohode.

To je take jedna z cest. Praha musi holt zafinancovat ty parkovaci domy ze sveho. Prosperita Prahy je i v tom, ze tam rada lidi dojizdi a maka a odvadi dane. Kdyby ne, Prazaci pochcipaji hlady. Proto by Praha nemela jen rejzovat a utracet miliony kolikrat za nesmysly a zdimat z lidi dalsi prachy ( modre zony apod. picoviny) ale vytvorit takove prostredi, kde budou vice mene spokojeni vsichni.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže Praha brečí, že na to nemá peníze a že to musí zaplatit středočeský a ústecký kraj, protože to budou používat lidé z těchto krajů. Takový zajímavý způsob, když se zároveň podívám třeba na Vídeň, kde je hromada P+R, s tím problémy neměla. A kapacita těch parkovišť je mnohonásobně větší. 

 

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to problém, ale ne neřešitelný. Každopádně jde o peníze. Já když budu chtít přijet do Prahy a podívat se po památkách, nemám kde zaparkovat, musím na Zličíně zastavit u centra a odtud jet MHD. Když to udělám jednou za rok, tak OK, nemám s tím problém, ale pokud někdo dělá v Praze a denně řeší kde zaparkovat a nemá možnost před Prahou zastavit a dojet do práce MHD (osobně si to neumím moc dobře představit, když jenom přejet Plzeň MHD z jedné strany na druhou trvá skoro hodinu a to je Praha násobně větší), asi to je problém, který ale nevyřeší zóny. Je to tedy jen můj neodborný názor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stane at se Ti to libi nebo ne, je to tak. Zacarovany kruh. I kdyby ty lidi bydlet v Praze chteli, rekni mi kde. Tolik bytu atd. tam zdaleka neni a potrebne se nestavi. Vim, ze naplava jsou darmozrouti, ale je treba se na to podivat i z opacne strany. Kdyby se tam stavelo vice bydleni, stavebni povoleni probihala normalne ( ted projektuji jednu velkou stavbu na Letne a clovek by se z tech prazskych uredniku posral - vsechno extra nesmyslne predpisy a vymysly adt.) Cena bydleni by se tak stalo normalnejsi a ne nejdrazsi nebo srovnatelne drahe s jjnymi mesty v Evrope. Co bys delal ty jako mlady v dnesni dobe co chce bydlet v Praze a byt nikde nezdedil, byt nemel od mesta za par korun apod.. platil za 2+1 20tis mesicne najem nebo 25tis hypoteku za 3.5mil byt? Nebo za ty samy prachy postavil barak a za praci dojizdel. Vzdyt ani s temi prazskymi platy co se traduji to nelze ufinancovat. Praha si za to muze sama. A nebyt komunistu a jejich panelaku, tak tam dnes rada z vas Prazaku by ani nemela kde bydlet. Ostatne stejne tak jinde ve zbytku republiky. Bohuzel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem před cca. čtyřmi lety začal hledat bydlení, které bych vzal do osobního vlastnictví, byl v hledáčku byt někde na Praze 8, nejlépe Bohnice, Čimice, vrchní část Troji, Dolní Chabry nebo případně Ďáblice. Chtěl jsem alespoň 3+kk nebo 3+1, protože si nemyslím, že něco menšího je pro rodinu, ač s jedním dítětem, solidní. Na výběr byly buď ruiny za 3 miliony nebo podivně řešené byty za 4 a více milionů. A než abych dal za 75m2 přes 4 miliony, to jsem si raději postavil kousek za Prahou (15 minut autem od bývalého místa bydliště) 160m2 na relativně velkém pozemku za 3 a půl milionu. Mám klid, neřeším, že někde vedle, v bytě podemnou, nademnou, jsou idioti a že se věčně hádaj. Vím, že když si večer v létě otevřu flašku vína, sednu si na terasu, můžu si užívat božského klidu a slyším lišky, jak dávají dobrou noc. Jasně, občanská vybavenost je k hovnu. MHD jezdí jednou za rok a to jen v únoru, obchod v obci nemáme, ale máme cestou domů ve Zdibech novej Lidl, doktora mám soukromého od práce a co se týče toho, že jednou za onoho potřebuju do užšího centra, tak nemám problém zaplatit v zelené či oranžové zóna. Dost často jezdíme do Kuchyně od Ambi u Pražskýho hradu a těch 120 korun za parkování mi fakt žíly netrhá. Je to o prioritách a o tom, co hledáš. Já chtěl prostor, kde budu mít obrovskou kuchyň, obývák, dvě koupelny, spižírnu, vlastní šatnu a další blbiny. To v bytě v životě nedostanu. Ne za 3 a půl milionu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jede někdo do Prahy jednorázově, může jet blíže centru a za parkování si zaplatit (i v zónách to jde).

Já neříkám o nikom že je to darmožrout, já to přeji každému ať si vydělá, ale musí počítat s tím, že holt ve vesnici za Prahou nebude mít takový komfort a že bude mít třeba právě problém s dojížděním. Já bych ani nepreferoval velké záchytné plochy - proč taky, nemusí nám tady smrdět další auta, když už tady máme svých dost, ale doladil bych pořádně veřejnou dopravu - tam kde to jde vlaky linek S, příměstské autobusové linky...

A s tím bydlením souhlasím - nicméně i kdyby se nakrásně stavělo více bytů, pro běžného občana budou stejně těžce dostupné, doba, kdy zde v paneláku bylo možno koupit 3+1 pod 3 milióny je dávno pryč. Běžně se požaduje 4 miliony a více a to kolikrát i před rekonstrukcí.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 18. 3. 2019 na 19:57, Stringo napsal:

Klasické spalovací a vznětové motory nikdo mávnutím proutku nezruší. Jen vystavení elektrifikované sítě, která pokryje poptávku pro dobíjení aut bude trvat min. 10 let pokud dnes začnou a jak je vidět, nic moc se v tomto směru nedělá...

 

V 18. 3. 2019 na 20:51, stanmar napsal:

Ovšem jsou i možné jiné způsoby jak znechutit vlastnictví těchto motorů, napálí daň na auto či na palivo....

 

No a už se to asi začíná pomalu vyplňovat..

Emise zdraží auta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, chtěl bych vidět stát, jak oželí sp. daň z paliv. Dopadne to tak, že budeme platit jak mourovatí. Jezdit sračkama s dojezdem 300km. Baterka vydrží jak u mobilu, za 2 roky bude nafouklá a na výměnu. Zdroje drahých kovů zdrancované. A cena elektriky jako takové trojnásobná. Ekonomika začne propadat.  A to všechno proč proBoha? 

  • Líbí se mi 3
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono se pak nakrásně může stát auto věcí jen pro majetné, kteří si provoz budou moci dovolit a plebs bude jezdit sockou...

A takové to, já si nechám svoje staré co nejdéle může rychle skončit na technické kontrole.

No doufám, že vidím budoucnost automobilismu pro masy zbytečně černě a nic z toho se nevyplní. :kol-128:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...