Přejít na obsah

Clintův pirátský klub II


Clint

Doporučené příspěvky

Kdyby jen koncern.... 

Mercedes, BMW, Citroën, Peugeot, Fiat..... Hodně je toho.

No každopádně bude asi něco špatně, když muselo tolik automobilek podvádět kvůli emisím aby se vešlo do norem. 

Šéf VW Diess vsadil budoucnost VW především do elektromobily, buď to vyjde, anebo se potopí. Vývoj spalovacích motorů by tuším měli ukončit po roce 2023.

Jinak další zpráva :

Budoucnost koncernu

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A komu by to prosím preospělo? Komu? Kolik aut stojí v USA v poušti bez využití? Tohle je nějaké řešení? Postavíme zánovní auta někam a pak je sešrotujeme? Takhle si hrajeme na ekologii?

Chceme Evropu na kolenou? OK, donuťte automobilky zaplatit všechno všem, ony omezí výrobu, tím omezí subdodavatele a je skoro konec, dokážete si představit kolik je vůbec firem/lidí závislých na automotive?

V USA jsou s prominutím paka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podvod je jednou podvod. V Evropě by si Ford s těma jeho prevodovkama vytrel se zákazníky prdel a ty by jen calovali jen kvůli tomu že v DE je výrobní závod a automobilka by vyhrožovala propouštěním a na to já Ti seru prave. Tady nejde o ekologii v tom bych s tebou souhlasil, Tady jde o princip. Jak k tomu přijdou automobilky co nepodvadely ale i zákazníci co po těch dodatečných úpravách jim kurvi motor.
Notabene ty pokuty a odstupné Amikum zaplatili a zaplatí jitrnice v Evropě co od té doby pořídili koncern. Bůh ví o kolik více jsou ty sracky sizene než obvykle. To ti přijde správné? Mne ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A hele, bude hooodne prvních testovacích zákazníků spokojených. Stat se testovacím jezdcem na své náklady pro automobilku. to je sen každého. [emoji23][emoji23][emoji23]
https://www.lidovky.cz/byznys/auto/skoda-scala-se-prodava-teprve-dva-tydny-uz-je-ale-uspesnejsi-nez-rapid-ma-se-stat-trojkou-trhu.A190511_153846_ln-auto_vag

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koncovému zákazníkovi jsou emise celkem u zadku, zajímá jej jen spotřeba, problém nastává, když EU dá dohromady spotřebu (WLTP) a nízké emise zplodin, ono fyziku a chemii moc neokecáme, do toho přidej požadavky na bezpečnost = váha a další spotřeba.

 

Jo a zavelený kurz elektromobilita, když nemáme ani infrastrukturu ani stabilní a levný zdroj energie, joooo, by mě zajímalo, kdy budou garáže v Bruselu plné elektromobilů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten upravený SW byl problém v tom, že v laboratoři to vykazovalo lepší parametry emisí, ale reálně to pouštělo více než mělo ale spotřeba byla nižší (opravné SW většinou mírně zvyšují spotřebu co jsme hledal, ale udrží emise v normě i v reálném provozu) a motor měl o něco vyšší pružnost. Tedy VW oholil EU a její předpisy a zákazníkovi dodal auto s lepšími parametry. Tedy VW podvedl jen ty zákazníky kteří si koupili jeho TDI s tím, že jsou "EKO", což u diselu asi nehrozí, ten kdo chce eko kupuje hybrid. Tedy tu část zákazníků kterým je ekologie jedno VW nijak v podstatě nepodvedl (ani ostatní automobilky, nebyl v tom jen VW, některé produkovali v reálném provozu i vyšší násobky než koncernové motory). 

 

Na druhou stranu ano, mělo by se všude měřit stejným metrem.

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...