Přejít na obsah

Clintův pirátský klub II


Clint

Doporučené příspěvky

Škoda je, že ten dvoulitr benál je jen 4x4 a automat, což z něj dělá auto pro vyvolené jedince a Plačka by ve Varech musel prodat dva byty, svůj a souseda. Takže zbude jen 1,5 s vypínáním, což není žádná hitparáda a nebo osvědčený chrochtak ve dvoulitru 110, na ten jsem si zvykl a asi by mi zase nevadil. [emoji6]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aby ses nedivil, aby ten Tvůj dehet novej, ač o stejném výkonu jako ten co máš, nebyl nově tak zpřevodovanej kvůli emisím, že by tě s ním předjela manželka s HTP. U Rapida ne že tam jebli ten tříválec 1,0 TSI ( bych možná ještě snesl páč má i větší výkon a není ve výsledku tak špatný - máme jako služebák - mám srovnání), ale zpřevodovaný je to tak, že bych to raději strčil ze skály, jezdí se s tím oproti tomu mému úplně na hovno. Hlavně ve městě a při nižších rychlostech a častých rozjezdech. Do 2tis otáček je to úplně mrtvé auto, co mu to natře i ta HTP. Tedy buď s tím musíš jet jako prase aby to jelo a nebo se musíš smířit s tím, že je to zdechlina. K čemu je ti pak krouťák a výkon nad 2tis otáčkami, když na daný RS už ve městě překračuješ většinu městských rychlostí.  Těžko se to popisuje a kdo nemá srovnání se staršími motory 1,2 nebo 1,4 TSI tak neví, že to byly jízdně mnohem lepší a komfortně příjemnější motory.

Tedy aby ta tvá nová emisní kráska nebylo ve výsledku to samé. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počítám, že cena vzroste v závislosti na výbavě v řádu desítek tisíc, což je asi akceptovatelné. Ovšem co je dnes neznámé je to, jak během nejbližších let s cenami zahýbou emisní pokuty pro automobilky... 

Nářky nad cenou jsou asi zbytečné, neboť pro spoustu běžných zákazníků je obvykle strop u nového auta někde tak u verze Active 1,O Tsi liftback... 

Prodeje Octavie u nás totiž táhnou především firmy, ne FO. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O tom jsem se teď v neděli bavil s kamarádem, co dělá ve Škodovce ve vývoji. ŠA vydala v podstatě tři vozy, které jsou skoro Hybrid, některé fakt Hybrid. Tím by měli pokutám zatím uniknout. Citigo se dotuje z více než 50 % automobilkou, ale prý při těch prodejích je to mnohem levnější než platit pokuty. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže nepodváděl jen koncern, ostatní sice řvali, že oni ne, ale upraveno na měření cyklu měli taky.

Navíc se to provalilo v USA, kde si si z ekologie zas takovou hlavu nedělají - viz zamítnutí pařížské dohody tou jejich ulíznutou vanilkovou zmrzlinou co je ve White House....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...