Přejít na obsah

Clintův pirátský klub II


Clint

Doporučené příspěvky

A to se vyplatí. Takovej krám mi nesmí do baráku. Ale já stejně věřím, že je to špatná cesta a tady naprosto nerealizovatelná. Věří tomu jen pár ekoblbů :D

https://echo24.cz/a/Sc2cA/sest-tydnu-bezradnosti-nad-vrakem-elektroauta-v-rakousku-baterii-vyjmuli-az-experti-tesly?fbclid=IwAR2BCbDRdDA0Cke6gHOOiZk2BX4q3qvNmYIeLBZxNsWOOrPCrvXY3dGzeCY#DD43ChEArt1Q9DaQ.01

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cesta je ta, že se omezí kamionová doprava a zainvestuje se do dopravy vlakové jako tomu bylo kdysi. Hledají se cesty k ekologii v části, která zatěžuje nejméně. Největší znečišťovatelé, jsou lodní, letecká a kamionová doprava, společně s tím uhelné elektrárny. Osobní auta jsou až někde vzadu, ale hodí se to lobbistům, tak musíme držet hubu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, ka_r_los napsal:

problém vlakové dopravy se nehodí pro just in time a podobné techniky řešení skladových zásob

JJ, třeba projekt RoLa je minimálně u nás v propadlišti dějin. Nikdo nechce čekat na několikahodinovou přípravu a nakládku kamiónů na vlak a pak pocukávání mezi osobní přepravou. A přeprava jednotlivých zásilek jen vlakem.... 

Editováno: , autor: stanmar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo na lodičky mi nesahej není loď jako loď. 

Emise z lodní dopravy nejsou tak nízké, jak se věří
Porovnáním dopadů na životní prostředí při využití různých dopravních prostředků se zabýval Institut pro výzkum energie a životního prostředí v Heidelbergu (Institut für Energie- und Umweltforschung – IFEU) pomocí nástroje EcoTransIT. Nejvyšší emise oxidu uhličitého na tunu přepraveného nákladu má kamionová doprava (15 t), nejnižší železnice (5,3 t) a loď více než vlak, ale méně než kamion (6,3 t). Starší typy nákladních lodí mají navíc vyšší emise i vyšší riziko havarijních úniků škodlivin do vody. Zatížení emisemi je u lodní přepravy nižší při přepravě po proudu řeky. Lodní doprava má nižší hlukové emise.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo tohle jsou říční vnitrozemské lodě ktere jezdí na normální naftu a to Němec má dost zastaralou techniku většina lodí je kolem 30let já pracuju pro Holanďany ti mají většinu lodí max 15let  stáří a pořád staví nové a to dokonce na alternativní pohon jako je zemní plyn a teť dokonce baterií jak je moderní.

Při jízdě po proudu Máme poloviční emise než vlak 

Zámořské lodě jsou ale bez pochyby opravdu ti největší Čuňátka. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...