Přejít na obsah

Autobatéria


Badura

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Zarazi mne ze origo baterie vydrzela jen 3 a pul roku a uz po par dnech stani s autem nenastartuju... Jetli je to tim inteligentnim nabijenim nebo smejdem baterkou... Koupil jsem auto za 790 tis 8/2018 a resim takovy kraviny...Prijdu k autu ze chci odjet a proste neodjedu. Musim vzit starej kram tchana abych pres kabely nastartoval novyho laurina a klementa v plny palbe za skoro mega. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tohto sa bojím aj ja, lebo výbavou na to budem rovnako ako ty a ku všetkému ešte chcem palubné kamerky. Mám taký pocit, že toto je už zo strany Škodovky (VAG) šetrenie, lebo pri podobných výbavách prémiové značky v minulosti už často dávali 80-100 Ah batérie, a niektoré modely mali tie batérie rovno dve. A teraz zrazu ani poriadna kapacita a ešte aj blbá rekuperácia k tomu. 🤬

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@JSvoboda Jak nevleze, jako rozměrově tam nevleze větší baterie než  s kapacitou 70 Ah? To se mi nechce věřit, napiš jaký tam máš max. volný prostor na délku baterie a věřím, že se dá najít baterie, co se tam vleze s vyšší kapacitou jako těch 70 Ah. 

 

Jinak, pokud tam budeš dávat novou baterii o vyšší kapacitě než původní, tak dle webu výrobce baterií Banner není potřeba baterii překódovat, klidně si to tam najdi na jejich webu. Akorát to může řídící jednotce automobilu trvat cca až 6 dní, než si novou baterii tzv. osahá a přizpůsobí tomu systémy nabíjení. Osobně jsem byl přítomen takovéto výměně bez překódování a vše po pár dnech fungovalo jak má a baterie již takto slouží pár let. To, že Ti tvoje původní originální baterie přestává fungovat po pár letech jde pravděpodobně k tíži té "šetřící" obchodní politice výrobce aut a i výrobce baterií. Od znalého člověka ohledně výroby baterií bylo i  řečeno, že dnešní nové baterie se tzv. naformátují u výrobce za cca 8 hodin, oproti dřívějším 24 hodinám. Holt šetřit se musí všude, no a pak se to projeví u nás, u koncových zákazníků.

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky verim, ze se nejaka muze najit co se tam vleze vetsi nez 70Ah. Potreboval bych miry toho podstavce kam se baterka montuje. Nemuzu nikde najit. A demontovavat moji baterii nechci kvuli mereni. Proto se ptam zda to nekdo ma zmerene jaka se tam vleze max baterie. Jinak pekne napsano...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@JSvobodaNa co musíš vědět míry podstavce pro baterii? Šířky tzv. typických autobaterií jsou víceméně stejné (175 mm), výšku baterie asi řešit nemusíme, ta bývá zpravidla taky stejná (190mm) a tak je jen důležitá délka baterie ( u 70 Ah typicky 270-290mm u 80 Ah typicky 305-320 mm ), aby se ti vlezla mezi okolní  součásti v motorovém prostoru. Snad jen pokud by ten podstavec (základová deska) měl nějaké boční výstupky, které vyčnívají nad její rovinu a  které by tedy omezovaly tu délku baterie, ale to si snad seš schopen změřit i bez vyndávání baterie ne? Nebo tam je takový blbý přístup, že se tam nedá dostat rukama třeba se stáčecím, nebo ohebným krejčovským metrem a změřit to, kolem té baterie?

Asi nikdo z nás nemá někde uložené údaje o délce podkladových desek/základen pro baterie,  i když podle mne to je spíše o  tom prostoru na délku, kam se ta baterie má vejít. Holt je to na každém, aby si to změřil, když tedy to na něco potřebuje.  Nakonec pokud se to tedy změřit nedá  s tou baterií, tak ti asi nic jiného nezbyde, než tu baterii vyndat. 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to by mělo být ono, takže asi opravdu nezbyde, než sebrat si metr, nezvednout kapotu, odstranit případný dekl baterie, nebo i boční obal baterie, tedy pokud to tam máš (u někoho tam ani být nemusí), no a změřit délku toho podstavce mezi výstupky. Pokud se k tomu měření takhle nejseš schopen dostat, tak potom zbývá jen to vyndání baterie a až pak měření. 

Mezitím jsem tak trochu pátral na webu a pravděpodobně ten podstavec (konzola) je dělaná opravdu jen do rozměrů  baterie s kapacitou cca 70 Ah ( přesné rozměry nikde nejsou k sehnání), většinově autobaterie AGM i EFB s kapacitou cca 75-80 AH mají délku cca 315 mm, takže jak jsem již psal, ručně změřit, nic jiného ti nezbyde. Sám Superba nemám, ani nikdo v okolí, takže jinak neposloužím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Az to vyresim tak dam vedet. Zda se mi to jako celkem dulezita vec jaka max baterka jde do auta vhledem k tem problemum s vydrzi apodobne. A divom se ze to nikdo neresil a kdyz jo tak sem nenapsal...  Jelikoz s vyssi kapcitou si clovek muze dovolit vic veci napr. Treba pustit si nezavisle topeni pred jizdou a nebat se ze nenastartuje.

Editováno: , autor: JSvoboda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Baterie majú štandardné veľkosti, a tá čo sa vojde do Superbu má na 99,9% maximálny rozmer 278x175x190. To obmedzuje v prípade AGM batérie maximálnu kapacitu na tých cca. 70 Ah. V prípade bežnej olovenej batérie sa dá dostať v tejto veľkosti na kapacitu 77 Ah, ale neviem či by som do toho išiel. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...