ryzen Posted January 2 Share Posted January 2 Ahoj můžu se zeptat, na začátku tohoto vlákna jste psali, že Ferda umí nastavit - pozměnit inteligentní nabíjení, aby se auto nevybíjelo. Když se podívám na Ferdův profil, tak zde nebyl 1,5 roku online. Jste s ním tedy ještě ve styku, kdybych chtěl upravit nabíjení, nebo to dělá někdo jiný ? zatím jsem přečetl jen 6 stránek tohoto vlákna. Díky za odpověd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mira96 Posted January 3 Share Posted January 3 SZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryzen Posted January 3 Share Posted January 3 JJ díky už jsem si tady včera večer našel email a psal jsem mu a hned mi odpověděl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lubos_PM Posted January 15 Share Posted January 15 Mám SIII - viz podpis, parkuju v garáži. 30. 11. 2022 jsem do něj po cca dvou týdnech sednul a nenastartoval, že prý slabá baterie. Pomocí kabelů jsem nastartoval a odvezl auto do autorizáku, kde během dvou dnů baterii dobili a zkontrolovali, prý je v pořádku. Tehdy jsem to přičítal tomu, že celé dva týdny běžela v autě malá kamera. Dnes jsem potřeboval odjet, ale auto jsem ani neodemknul. Nejdřív jsem myslel, že odešla bez varování baterka v klíčku, došel jsem tedy pro druhý klíč a to samé. MyŠkoda se k autu taky nepřipojí. S autem jsem v poslední dny normálně denně jezdil po Plzni, ve čtvrtek České Budějovice a zpět, v pátek jen asi 50 po Plzni, včera nic. Kamerku po zaparkování do garáže poctivě vytahuju z napájení, auto je tak, jak vypadlo z výroby, tzn. zatím žádné kódování, kablík u baterie nevytažený... Takže zítra zase do servisu, jsem zvědavý, co se dozvím. Do září 2022 jsem jezdil Superbem III L&K 2.0 TDI 140 kW DSG, výroba únor 2015, úpravy taky žádné, v něm baterka odešla až po 5 letech, po její výměně až do prodeje auta bez problémů. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lubos_PM Posted January 18 Share Posted January 18 V pondělí jsem zajel fabčou do servisu, naložil servisáka s boostrem, že superba v garáži z něj nastartujeme a on si ho odveze, přes booster nastartovat nešel, napětí baterky 0 V, nakonec jsme nastartovali až přes kabely. V servisu pak zjistili, že příčina totálního vymlácení autobaterie byla (prý) následující: u krytky ovládání sedala byl pravděpodobně v důsledku nárazu vylomený levý spodní zámeček a krytka seděla křivě, takže seřizovací knoflík se nemohl volně pohybovat a po uvolnění se vrátit do středové polohy, motorek tak neustále dostával pokyn k posunu sedačky, až došlo k vybití akumulátoru.... Nejsem si vědomý toho, že by do těchto míst došlo k nějakému nárazu, který by mohl zámeček vylomit, na druhou stranu ve čtvrtek jsem poprvé od 1. září, kdy jsem tuto ojetinu koupil, k posunutí sedačky použil ovládání v opěradle, takže vylomený mohl být již dřív, než jsem auto koupil. Nicméně plánuju koupit nabíječku CTEK MSX 5.0 a akumulátor jednou za 3-4 týdny pro sichr v garáži dobíjet. Líbilo by se mi někam vytáhnout konektor tak, abych pro připojení nabíječky nemusel vždycky otevírat haubnu, vhodný pro to by asi byl konektor CTEK komfort panel 1,5m s indikací stavu baterie, jenže nevím, kam s ním. Neřešil jste to někdo? Video WhatsApp, 2023-01-18 v 14.36.06.mp4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petr Svetr Posted January 18 Share Posted January 18 Viděl jsem ho u jednoho známého u O III pod haubnou, leželo mu to pod převisem haubny nad plastem pod čelním sklem, jak přesně to měl napojeno nevím, auto už prodal, ale co říkal, že se nechal inspirovat někde na fóru, zda tady nebo jinde, to netuším. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eiben Posted January 19 Share Posted January 19 Myslim, ze CTEK prodava cosi, ze se to da nabijet i pres zastrcku (cigaretiovou) v kabine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e1. Posted January 24 Share Posted January 24 (edited) Ja na Fabii používam pripojovací kábel ktorý je priamo v balení k nabíjačke, takže otváram kapotu. Teoreticky je ešte možné nabíjať cez zapaľovač cigariet (https://www.alza.sk/auto/ctek-konektor-cig-plug-d4525443.htm), ale ak to aj bude fungovať, ja by som cez to radšej netlačil 5 A a nabíjal by som v režime motobatérie (0,8 A). Edited January 24 by e1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lubos_PM Posted January 24 Share Posted January 24 Včera se mi to připojení nabíječky tak nějak samo vyřešilo... Stavil jsem se v Praze na pokec ve spřátelené firmě, která mj. dováží autobaterie, zmínil jsem se, jaký jsem měl problém a že řeším nabíjení a za chvíli jsem držel v ruce nabíječku CTEK MXS 5.0 včetně zástrčky do zapalovače se třemi diodami. Známe se cca 20 let a nevěděl jsem, že jsou i přímým dovozcem výrobků CTEK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas_repsol Posted January 24 Share Posted January 24 Já mám CTEK 4.0 z roku 2011 a při nabíjení Superba bez odpojední vždy vyhodila chybu. Po odpojení kabelů od baterie nabíjela, ale baterie stejně dlouho nevydržela. Nakonec, po 6 letech, jsem koupil novou. Zajímalo by mě, jestli je nová nabíječka v něčem jiná, aby si poradila baterkou pro stop-start apod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plzeňáček Posted January 24 Share Posted January 24 Máš tam AGM režim? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas_repsol Posted January 24 Share Posted January 24 Přesněji je to model XS 4003. Je tam režim 14.7 / 4A, označený sněhovou vločkou. V popisu je "Režim 14.7V / 4A Tento režim je doporučován pro nabíjení akumulátorů při teplotách nižších než +5 °C. Doporučuje se rovněž pro většinu akumulátorů AGM. Tento režim se nedoporučuje pro udržovací (konzervační) dobíjení, pokud teplota občas překračuje +5 °C. Pro takové případy doporučujeme režim 14.4V / 4A nebo 14.4V / 0.8A." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goauld Posted January 27 Share Posted January 27 Já nabíjím AGM s CTEK MXS 5.0 v Superbu i BMW a žádné chyby to nevyhazuje. Díval jsem se na ten tvůj model nabíječky a je to spíš takové, že to AGM je tam jakoby "bonus" a né účel. Určitě bych si koupil raději novou nabíječku, třeba tu, co jsem poslal, protože je to přímo dělané na tyto "moderní" auta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSvoboda Posted January 27 Share Posted January 27 Parada... Moderni doba, majitel auta se bude starat o baterii o kterou se auto postarat neumi... To jsou vyhlidky. Porad mi vychazi lepsi upravit ci potlacit rekuperaci v aute nez saskovat s nabijeckama... Ale kdyz mame barak a garaze tak jako hobby proc ne :) 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSvoboda Posted Tuesday at 02:13 PM Share Posted Tuesday at 02:13 PM Doporucuji shlednout tuto recenzi. Je tam mnoho informaci a i ohledne kodovani baterii a proc je to tak problematicke a co se stane kdyz se nova baterie nezaregistruje a dalsi a dalsi dulezite informace. https://www.auto.cz/video-martin-vaculik-a-soucasna-skoda-superb-jako-ojetina-i-obrovsky-kufr-ma-svou-bolistku-146069 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.