Přejít na obsah

Červená kontrolka oleje


faee1337

Doporučené příspěvky

Zdravím,,

 

měl bych na Vás takový dotaz.

Jedná se o to, že se mi v autě z ničeho nic rozblikala červená kotrolka oleje. Z hrůzou jsem zastavil a překontroloval olej, načež jsem zjistíl, že oleje je tam dost (na MAX.)

Vím, že by se neměli pokračovat dále a měl bych to řešit odtahem.

 

Dorazil jsem do servisu a popsal co se stále. Říkal mi, že by to mohlo být čidlo, tak jsem tam auto nechal ať mi ho vymění. Zaplatil jsem 550,- za čidlo a vyrazil veselé dál, ale

po cca 10km se mi kotrolka rozsvitila zase. Říkal jsem si, že kdyby motor nemazal, tak už by byl dávno zadřeny.

Zas jsem dojel do servisu a bylo mi rečeno, že bude muset sundat vanu a zkotrolovat čerpadlo ?!

 

Máte někdo nějaké zkušenosti s tím co jsem nahoře popsal ? Co očekávat atd..

Olej měním každých 10tisíc km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 33 minutami, LiveBomb napsal:

A drát od čidla je OK? Čidlo ti dali originál? Sítko na sací trube je čisté?

Zatím došlo jen k výměně čidla (HELLA), snad se na drát mrknul taky.

Sítko prověří teď v servise

Editováno: , autor: faee1337
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, Jarda-k napsal:

Než se začne sundávat vana, chce to místo čidla namontovat tlakoměr a zjistí se hned jestli to maže nebo ne.

 

Já si myslím, že kdyby to nemazalo, tak už je to dávno zadřené. Najel jsem stím kolem 40 km. Nebo se snad mýlim ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To asi jo, ale pokud je tlak jen nižší, tak se to hned nezadře, ale stejně je to problém. Proto to chce před jakýmkoli zásahem fyzicky změřit tlak oleje. 

A to jak zastudena a pak při zahřátí na provozní teplotu. Pak má člověk vodítko po čem jít. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 18. 8. 2018 na 19:00, Jarda-k napsal:

To asi jo, ale pokud je tlak jen nižší, tak se to hned nezadře, ale stejně je to problém. Proto to chce před jakýmkoli zásahem fyzicky změřit tlak oleje. 

A to jak zastudena a pak při zahřátí na provozní teplotu. Pak má člověk vodítko po čem jít. 

A kdyby tam byl teoreticky nižší tlak než má být? Tak je potom postup jaký? Výměna čerpadla? Nebo nějaká netěsnost? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Ahoj lidi.

Mám ten samý problém.Po zahřátí motoru, asi deset kilometrů se mi rozbliká kontrolka červená mazání motoru, 1500tis. otáčkách přídám otáčky a v pohodě kontrolka zhasne.

první co mě napadlo čidlo. Vyměnil jsem  a stále svítí .Druhá věc změřený tlak olej při těch otáčkách kolem 1500tic. slabý tlak pří vyšších v pohodě tak se sundala olej. vana nějaká  nečistota tam byla, ale normě vyčistěno  sítko a závada neodstraněna od kámoše jsem sehnal olejové čerpadlo celý spodní segment (díl v pořádku) a závada ta samá už jsem v koncích nemá někdo radu jo olej plná syntetika dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...