Koudelka Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 Žeby Škodovka ako taká, zostrojila soft a aplikovala ho v praxi ,po ktorom by bolo treba meniť diely v rámci garancie,to sa mi nezdá.Ale budiž.... u mňa zatiaľ bez problémov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 po úpravě SW je EGR "aktivnější", takže rychleji odchází. Pokud máš těch 210 tis. stále na jednom ventilu, tak je to celkem slušný výkon. Začínají odcházet už po 100 tis. Všechny součástky, které Škodovka v rámci garance nabízí, jsou právě úpravou nadměrně zatížené. Proto je automobilka nabízí - co ostatně může dělat jiného, když za celý problém může. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 To je jednoduchá matematika. Před DG odcházel EGR nejčastěji mezi 110K a 150K km záleželo na stylu jízdy. Důvod proč to odcházelo je, že spaliny které EGR vrací bere před DPF filtrem (u O3 už za filtrem proto problém s EGR skoro zmizel). Po DG tam jde toho kouře cca. 2X více a motor ještě má vyšší kouřivost, dá se očekávat životnost poloviční. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koudelka Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 před 5 minutami, 15degren napsal: Po DG tam jde toho kouře cca. 2X více a motor ještě má vyšší kouřivost, dá se očekávat životnost poloviční. Na budúci mesiac idem prvý krát na EK po uprage DG,tak som zvedavý akú dymivosť namerajú a potom to porovnám z predchádzajúcim protokolom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 (editace) ale tam vůbec nic nepoznáš, protože tu vyšší kouřivost si vyžere DPF filtr. Tam jde primárně o to že oni zvedli víc kouřivost kterou okem vidíš a filtr zachytí. Jinými slovy snížil účinnost motoru Editováno: 12. Květen 2019, autor: 15degren 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koudelka Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 Takže to znamená že do do DPF ide viac sadzí a tým pádom sa skracuje jeho životnosť,resp.skoršie čistenie.Ak to vôbec pomôže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 (editace) DPF sa musí častejšie vypaľovať.. Tým pádom aj spotreba ide vyššie... A máš pravdu.. Životnosť DPF klesá. Preto tí čo o tom vedia dávajú naspäť SW pred DG. Editováno: 12. Květen 2019, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 Jde do něj více sazí, ano ale tomu to zásadně nevadí, pokud motor funguje dobře a vypaluje filtr. EGR to odsrává mnohonásobně více. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 (editace) Bezplatná výmena EGR od Škodovky : http://www.skoda-auto.sk/ostatne/ea189-opatrenie-na-budovanie-dovery "Ktorých komponentov sa týka Opatrenie zamerané na budovanie dôvery? Opatrenie zamerané na budovanie dôvery zahŕňa 11 komponentov v rámci systému recirkulácie výfukových plynov EGR, systému vstrekovania paliva a systému následnej úpravy emisií: lambda sonda, snímač teploty, prepínací ventil EGR, ventil recirkulácie výfukových plynov EGR, snímač rozdielu tlaku recirkulácie výfukových plynov EGR, vstrekovač, vysokotlakové čerpadlo, palivová lišta, ventil regulácie tlaku, snímač tlaku a vysokotlakové potrubie." Samozrejme za určitých podmienok... :) " Opatrenie na podporu dôvery sa uplatní po dobu 24 mesiacov od okamihu, kedy boli na voze uskutočnené technické opatrenia, a výlučne pre vozidlá, ktoré majú najazdené menej ako 250 000 km v okamihu, kedy je opatrenie na podporu dôvery uplatnené (pričom rozhodujúca je tá skutočnosť, ktorá nastala skôr). Opatrenie na podporu dôvery sa taktiež vzťahuje na všetkých zákazníkov, na ktorých vozidlách už boli technické opatrenia vykonané." Odporúčam prejsť túto diskusiu : https://forum.skodahome.cz/topic/133595-dieselgate-kauza-dieselů-vw/ Editováno: 12. Květen 2019, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 (editace) v čr ti ho vymění ale na slovensku jsem slyšel že na to kálí. To nic nemění na tom že když ti záruka skončí nemá smysl tam ten SW mít. Editováno: 12. Květen 2019, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 (editace) Písal som tam v príspevku... Kamošovi na Yeti vymenili v partnerskom Škoda servise EGR a pýtali za výmenu a aj za ventil. Keď prišiel s tým webom od Škodovky, tak sa ospravedlňovali a vrátili peniaze... Editováno: 12. Květen 2019, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koudelka Vloženo 12. Květen 2019 Sdílet Vloženo 12. Květen 2019 Tak som mal smolu že som pristal na upgrade sw. A je veľa takých čo ich oklamali. Je pravda že som si to predtým nezisťoval čo to obnáša a takto som im dôveroval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 13. Květen 2019 Sdílet Vloženo 13. Květen 2019 Je veľa takých, čo po skúsenostiach s novým SW sa vrátili na starý SW... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 13. Květen 2019 Sdílet Vloženo 13. Květen 2019 u 2.0 TDi si dost lidí po přehrátí všimlo že motor není co býval. Skutečně ten DG SW u 2.0 hodně zhoršil projev motoru. To ale neplatí u 1.6 kde sice motor získal trochu víc traktoroví zvuk, ale za to přestal houpat v nižších otáčkách byl stabilnější a motor i lépe táhnul jen se mu zhoršila reákce na plyn. Nicméně zkrácení životnosti emisního systému je v obou případech markantní. Je třeba si uvědomit, že systém po úpravě odfiltruje 2.5x více NOx a protáhne podstatně více špinavějšího kouře z výfuku než před úpravou a to chtě nechtě prostě systému zásadně zkrátí životnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 Máte přehrání software nějak zapsané v servisní knize? Mám teď VW Passata s CFFA motorem, který byl jedním z postižených kousků a v servisní knížce není informace o tom, že by se cokoli přehrávalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 (editace) V servisce nemám, ale mám nálepku v kufru, někteří dostávali ještě dvě lejstra ze servisu. Každopádně od včerejška jsem majitelem downgrade DG opravy na 2.0 TDI (CR) 103 kW CFHC u www.motorpower.cz a zatím spokojenost. Motor má hlubší zvuk, lépe táhne odspodu, má kultivovanější projev a hlavne spotreba sla o litr dolu a regenerace DPF se zdvojnasobila. V databázích je moje VIN vedené jako po opravě, takže žádný stres. Původní verze softu byla 9979, nyní má 9015. Mě k downgradu přesvědčil tento článek Editováno: 19. Květen 2019, autor: Matrix 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 ta informace by měla být uvedená v servisní historii, což je dobře, protože to může mít nějaký vliv na záruku. K ničemu jinému ten údaj důležitý není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 17. Květen 2019 Sdílet Vloženo 17. Květen 2019 Myslím si, že mnohem důležitější je to, že to je uvedeno v jejich databázi, než v papírové knížečce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubki Vloženo 24. Květen 2019 Sdílet Vloženo 24. Květen 2019 (editace) V 17. 5. 2019 na 13:22, Matrix napsal: V servisce nemám, ale mám nálepku v kufru, někteří dostávali ještě dvě lejstra ze servisu. Každopádně od včerejška jsem majitelem downgrade DG opravy na 2.0 TDI (CR) 103 kW CFHC u www.motorpower.cz a zatím spokojenost. Motor má hlubší zvuk, lépe táhne odspodu, má kultivovanější projev a hlavne spotreba sla o litr dolu a regenerace DPF se zdvojnasobila. V databázích je moje VIN vedené jako po opravě, takže žádný stres. Původní verze softu byla 9979, nyní má 9015. Mě k downgradu přesvědčil tento článek Uvažuji o downgrade DG .Mám stejný motor 2.0 TDI (CR) CFHC sw 9977 (původní sw 7102) chip na 120kw .Nepřijdu úpravou o chip? Dík za odpověď Editováno: 24. Květen 2019, autor: lubki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 24. Květen 2019 Sdílet Vloženo 24. Květen 2019 (editace) Domníval bych se že třeba načipované auto bude mít už DG aferu vyřešenou a obejitou a tím že se tam nahraje originální soft, tak ti zase spadne výkon na původních 103 kW, pokud se použije tovární software. To by ti musel říct někdo kdo se tím zabývá, ideálně se ozvat přímo do uváděné firmy. Záleží jestli jsou v mapách upravovány i tyhle věci. Nemám tušení. Jinak pokud by někdo o firmě motorpower pochyboval, tak jsem teď našel článek ze Světa motorů a je to přesně ta dílna a ten chlapík, se kterým na článku spolupracují. Takže mě samotného překvapilo, kde jsem to byl :-) Editováno: 24. Květen 2019, autor: Matrix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 24. Květen 2019 Sdílet Vloženo 24. Květen 2019 Před hodinou, lubki napsal: Uvažuji o downgrade DG .Mám stejný motor 2.0 TDI (CR) CFHC sw 9977 (původní sw 7102) chip na 120kw .Nepřijdu úpravou o chip? Dík za odpověď Editováno před 59 minutami na lubki otázkou je, co tam reálně máš za soft. Pokud máš chip, tak je jasné, že je upravený a může být upravený včetně verze pod jakou se prezentuje. Tohle musíš řešit s tím, kdo úpravu dělal, přehráním SW o chip přijdeš. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 24. Květen 2019 Sdílet Vloženo 24. Květen 2019 Každým přehráním motorové jednotky se smázne původní obsah = rozhodně vždy přijdeš o čip. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubki Vloženo 25. Květen 2019 Sdílet Vloženo 25. Květen 2019 V 24. 5. 2019 na 9:12, Matrix napsal: Domníval bych se že třeba načipované auto bude mít už DG aferu vyřešenou a obejitou a tím že se tam nahraje originální soft, tak ti zase spadne výkon na původních 103 kW, pokud se použije tovární software. To by ti musel říct někdo kdo se tím zabývá, ideálně se ozvat přímo do uváděné firmy. Záleží jestli jsou v mapách upravovány i tyhle věci. Nemám tušení. Jinak pokud by někdo o firmě motorpower pochyboval, tak jsem teď našel článek ze Světa motorů a je to přesně ta dílna a ten chlapík, se kterým na článku spolupracují. Takže mě samotného překvapilo, kde jsem to byl :-) V době kdy jsem dával chip ještě nebyl downgrade DG :( -bohužel příjdu o chip,ale auto bude zase fungovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubki Vloženo 25. Květen 2019 Sdílet Vloženo 25. Květen 2019 před 22 hodinami, ferda25 napsal: Každým přehráním motorové jednotky se smázne původní obsah = rozhodně vždy přijdeš o čip. V době kdy jsem dával chip ještě nebyl downgrade DG :( -bohužel příjdu o chip,ale auto bude zase fungovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 25. Květen 2019 Sdílet Vloženo 25. Květen 2019 Samozřejmě, že byl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.