Jump to content
Sign in to follow this  
Filip V

Brzdová kapalina - teče

Recommended Posts

Dobrý den, obracím se na vás s žádostí o radu,

nedávno jsem pod autem zpozoroval mastný flek. Po otevření kapoty jsem zjistil, že je celý hlavní brzdový válec špinavý od brzdové kapaliny.

 

Došlo k následujícímu:

1. Kontrola nádobky zda neteče - neteče

2. Výměna hlavního brzdového válce

3. Výměna gumiček mezi nádobkou a hlavním brzdovým válcem

 

Po určitě době se problém začal znovu opakovat. Podezření bylo na to, že starý válec propouštěl dovnitř, je plný posilovač brzd a spojem při vybracích na nerovných silnicích kapalina uniká (stačí i málo a vyšší rychlost to rozprská po celém motoru).

 

Došlo k následujcímu:

1. Kontrola vnitřku posilovače (bohužel absolutně suchý a čistý

2. Opět kontrola nádobky

3. Kontrola hadičky ke spojce (zda třeba špatně netěsní)

4. Kontrola šroubení pro okruhy na brzdový válec

5. Přidání kovové sponky na hadičku ke spojce + stažení "paciček" na nádobce na kapalinu elektrikářskou páskou

 

Dnes po delší jízdě jsem kontroloval stav (zda uniká nebo neuniká) a k mému zděšení opět vše špinavé od brzdové kapaliny. Bohužel, hadička od spojky + šroubení pro brzdové okruhy absolutně čisté a suché, to stejné i nádobka na brzdovou kapalinu. Brzdová kapalina se nejčastěji nachází na spodku hlavního brzdového válce a poté pod spojením resp. v místě kde brzdový válec vstupuje do posilovače brz a odtud stéká dolů.

 

Poznatky:

1. Jedná se o 1.4 TSI r.v. 2012

2. Brzdová kapalina na spoední straně válce je celá špinavá. Jako by byla plná šmíru

3. Nádobka je suchá, čistá (občas se na ní objeví šmírové kapičky brzdové kapaliny jak to někde prosakuje)

4. Šroubení z válce (rozvod brzdovky do brzd) se zdá také suchý

5. Hadička do spojky je také suchá včetně spojů

6. Zkoušel jsem omotat vše hadrou a koukat, kde se prosakování objeví - neúspěšně

7. BRZDOVKA NIKDE NEMIZÍ! Je jí tam furt stejně (a ani jiné kapaliny)

 

Dokázal by prosím někdo poradit co s tím? Neměl někdo třeba stejný problém? Prosím. Zkoušel jsem volat do servisu, ale servisní technik nevěděl. Řekl, že jediné co tak dojde k výměně válce (ten je měněný) případně posilovače (ten je v pořádku) a uvidí se. Cena výměny válce je kolem 14 000 a posilovače prý 15-17 000 + práce (zjišťováno v Brně).

 

Děkuji moc za všechny odpovědi, Filip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By mondi445
      Zdravím, mám takový problém, ze jsem měnil na zadních brzdach O1 destičky a byl seklý třmen, tak jsem ho opatrně ve sveraku rozchodil, vše jsem zapojil jak se má, brzdovka nikama neteče, ale pedál se furt propadava, nějaké rady prosím?
    • By baampi
      Zdravím, včera během večera jsem se díval u Škoda YETI 2011 na chybové hlášky co hlásí palubák, díval jsem se na kódování apod. Zjistil jsem, že nefungujou zadní mlhovky ale to je nyní vedlejší. Přestal fungovat dálkový ovladač na zamykání / odemykání auta. Do nastavení dálky jsem se vůbec nehrabal. Klíč jsem zkoušel podle návodu strčit do zámku dveří stisknout libovolné tlačítko a otočit dle jejich popisu směrem odemknutí. Bohužel klíč stále nefunguje a nefunguje ani starší klíč, který byl uklizený ve skříni. Kontroloval jsem pojistky, žádná se nezdála špatná. Když jsem se chtěl podívat nakonec ještě znovu do jednotky centrální elektriky, tak už mě tam diagnostika nepustila - nemohla se spojit..  Každopádně auto jde normálně odemknout ručně klíče, stahovat okna také jdou apod.. Ještě zkusím dnes odpoledne vyměnit baterii v klíči, ale tomu moc nedávám jelikož oba klíče blikají.. Napadá někoho, čím by to mohlo být? Předem moc děkuji.
    • By mr.coumess
      Zdravim Vas. Na dvou tematech jsem psal i vystavil nahravku, ale asi tema je jiz mrtve bez odpovedi. Sam sem hledal v tematech odpoved, lec nejsem si jisty. Mam fII 1.2 44kw 2014, 88tis km. Pri kriticke brzde s koly otocene do prava zacal tento zvuk. Vtip je v tom, ze se ztrati a 40km nic. Pak se objevy, ale nevim, co je spoustec. Pak vas otravuje xx km. Zvysil jsem rychlost nad 100 a klepajici zvuk zmizel. Dle rychlosti zvuk se zvysuje nebo snizije, kdyz brzdim motorem. Je to pri rychlosti in bez ni. Volant, saltrpaka, pedaly jsou bez absolutni vibrace. Diky za info, mozna nekomu to delalo stejne a vyresil.
      012C2847-21F6-46AC-97DE-72F517BBD668.MOV D11F794E-6F3F-4196-94DA-CDC2FF754A6D.MOV
    • By mirokulda
      Ahojte. Při rychlosti pouze cca 5km/h jsem dupl na brzdu (křižovatka, auto zprava), rozsvítila se kontrolka Airbag a kontrolka Kontrola stability (ESC). Při dalším nastartování mi to mezi budíky napsalo Závada: kontrola stability (ESC). Po dalším nastartování už vše ok, stejně jako po dalších cca 5 startech.
      O pár dní později jsem musel opět trochu více šlápnout na brzdy (dojezd do kolony) a od té doby svítí Airbag, Žhavení, ESP a Elektronické servo. Víte někdo, co to může být? Díky za radu. Mirek.
    • By janstochl
      Zdravím,
      chtěl jsem poprosit o radu, motor v Oct II (2.0 FSI, r.v.2006) mi zastudena dělá takový zvláštní zvuk, vždz se jakoby na chvilku rozvibruje a zase to ustane. Po zahřátí na asi 75 stupňů to již nedělá. Pokusil jsem se to natočit na video (viz příloha). Pokud byste někdo tušil, co by to mohlo být, byl bych moc vděčen. Nechci něco podcenit.
       
      Byl jsem s tím v jednom servisu a tam moc nevěděli a v podstatě mi poradili, abych se zeptal zde:-)
       
      Za jakoukoliv radu a názor předem moc děkuji.
       
      Honza
      20190527_103547.mp4
×
×
  • Create New...