Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

před 42 minutami, tomas.zmuda napsal:

Přihrádka na brýle na stropě chybí, je tam záslepka, která nelícuje, je vidět, že je tam dodělaná tak nějak dočasně a narychlo. Dle prodejce ještě neviděl, že by nějaká Scala ji měla.


Řekl k tomu prodejce něco dalšího? Třeba dodatečná montáž? To je jako: "Oficiálně tam má být přihrádka, ale dáme tam záslepku a pokud to nikdo nebude řešit, tak za nás OK :D "

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, tomas.zmuda napsal:

Tak jsem si včera vyzvedl Style Bílá Moon, pakety Extra a Komfort.

(...)

Pokud máte nějaké dotazy či chcete fotky detailů, ptejte se. ;-)

 

Cos měl doteď a jak se ti jezdí se Scalou? Jseš místní a nebo sis k Suchému pro auto dojel odjinud? Protože jsem ještě v provozu zákaznickou zatím neviděl. Já jsem byl dnes v Autodružstvu a Scalu jsem si prolezl, líbí se mně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 50 minutami, Michal Tvrdík napsal:


Řekl k tomu prodejce něco dalšího? Třeba dodatečná montáž? To je jako: "Oficiálně tam má být přihrádka, ale dáme tam záslepku a pokud to nikdo nebude řešit, tak za nás OK :D "

 

Byl překvapený, když jsem argumentoval, že na fóru jsem četl, že už někdo viděl Scalu s přihrádkou. Koukám do manuálu a podle něj tam má být. Tedy až pojedu s těma stěračema zatlačím na ně, že ji tam chci.  

 

před 12 minutami, bojler napsal:

 

Cos měl doteď a jak se ti jezdí se Scalou? Jseš místní a nebo sis k Suchému pro auto dojel odjinud? Protože jsem ještě v provozu zákaznickou zatím neviděl. Já jsem byl dnes v Autodružstvu a Scalu jsem si prolezl, líbí se mně.

 

Doteď jsem jezdil s O II FL 1.9 TDi 77kw, tedy se to nedá srovnat. Je to o několik generací novější auto, benzín, automat. Největší rozdíl je to ticho, což je logické s ohledem na to, jaká je naftová Oktávka traktor. :-) Dojel jsem si k Suchému z Prahy, nevím jak to udělal, ale tato výbava se shodně prodává za 571k, on ji měl za 534k. Má tam ještě 2 šedé předváděčky, ale říkal, že obě už jsou prodané. 

 

IMG_20190517_125803.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem se se Scalou potkal poprvé, jen na salonu. Takže hodnocení je jenom statické. Hned na začátek musím říct, že se mně dost líbí a cenový nárůst si u mě bez problému obhájí. Oproti Rapidu výrazně robustnější vzhled. Zaujal mě práh, který je vytažený o něco přes spodní hranu dveří. Zároveň jsem si všiml, že lemy blatníků nejsou podle všeho svislé, ale mají na okraji lemu hranu.

 

V interieru obrovský posun v materiálech a vzhledu. A nemyslím jen oproti Rapidu. Asi to řada lidí nezkousne, ale Scala se dostala minimálně na úroveň OIII. Výplně dveří daleko před ni. Sedadla oproti Rapidu nesrovnatelná. Pokud budu hodnotit "lepší variantu" sedaček, které jsou u Scaly už od Ambition a srovnám je se sedadly OIII pro Active a Ambition, beru všema deseti ta ze Scaly.

 

Prostor vevnitř vpředu pocitově mnohem lepší než u Rapidu. Tvarování výpní předních dveří a přístrojovky (resp. přesah výdechů) dělají u A sloupku dojem mnohem většího auta. Při pohledu vedle sebe už to tak slavné není. Vzadu je dvoumístná, na šířku se potvrzuje prakticky totožná šířka jako u Rapidu, opět velký posun u sedadel. Pro dva šířka ještě ok, ale prostřední sedadlo by bylo asi za trest.

 

Prolezl jsem si těsně po sobě s výjimkou OIII (kterou ale jezdím) všechny modely s výjimkou Superbu (který mám doma). Výsledek mě překvapil, protože rozdíl v prostoru mezi Kamýkem a Karokem bude reálně ve větší šířce a větším kufru. Podélně a dojmem z vnitřku mně to přijde srovnatelné, ostatně mají stejný rovzor. Oproti OIII tam ty čtyři centimetry podélně chybí a jde to poznat, ale sám se za sebe úplně bez problémů vejdu.

 

Kufr ok, asi by nám stačil, pokud by nebyl potřeba vozit kočárek.

 

Suma sumárum. Pokud nebudu hodnotit jízdní vlastnosti, které hodnotit zatím nemůžu, tak vidím Scalu ne jako přerostlou Fabiu, ale je mnohem blíž Octavii. Rozsahem výbavy je až na detaily prakticky shodná. Interiérem/materiály ji snad i překonává. Prostorem zaostává na šířku citelně vzadu, vpředu to není o tolik a pocitově ještě míň. Podélně má Octavia místa reálně nadbytek, rozdíl tam je, ale ve Scale to není mínus. Takže pokud by mě nepříjemně nepřekvapila jízdně, bral bych Scalu. Už se nedivím, že combi nebude, protože to by žralo Octaviu citelně.

  • Líbí se mi 4
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, tomas.zmuda napsal:

 

Byl překvapený, když jsem argumentoval, že na fóru jsem četl, že už někdo viděl Scalu s přihrádkou. Koukám do manuálu a podle něj tam má být. Tedy až pojedu s těma stěračema zatlačím na ně, že ji tam chci. 

 

Pozor, návod uvádí maximální výbavy. Každopádně v ceníku je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, Dixik2 napsal:

Tady je jedna ve Znojmě u Suchého.Ale cena je s výkupem:

 

https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBEK6NW0K3006656

 

Byla to cena pro Arval, online svítilo stejně jako u této 521k, na faktuře jsem poté viděl 534k. I tak oproti 571k je to zajímavá cena. ;-)

 

Dostal jsem k tomu certifikát, že na voze byla provedena rozšířená zkouška před expedicí z 7.3.2019 s tím, že závod opustila se 64 km, od prodejce jsem ji dostal se 71 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, tomas.zmuda napsal:

1.5 TSI DSG jede bez cukání, je tam na mě docela velká prodleva při podřazení. To mi naopak potom přijde dost agresivní, kdy podřadí ve 130 km/h ze sedmičky na čtyřku na 5 tis. otáček a pak za vteřinu dává pětku. To bude taky asi SW, ale zde nemám zkušenost s jinými DSG.

Bylo to v rezimu prevodovky S nebo D? A noha byla tezka nebo lehka :) ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, Michal Tvrdík napsal:

Bylo to v rezimu prevodovky S nebo D? A noha byla tezka nebo lehka :) ?

Děje se to v D (S jsem ještě nezkoušel). Jsme domluveni s kolegou co má týden starou O III se stejným motorem, že si na víkend auta prohodíme a vyzkoušíme. Noha je u mě standardně lehká, ale zde jsem potřeboval zrychlit, tedy šla dolů - bez kick-down - ten jsem ještě taky nezkusil. 

 

Jinak dotaz pro znalé, prodejce mi říkal, že pádly pod volantem mohu zasáhnout i do D režimu a má zůstat, mně ale automaticky přepne do M a zůstane. Ale tak to má i kolega, tak spíš chybná informace prodávajícího. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odhaduji to, že ten prvozávoz i skoro stejná cena je ta zaváděcí série výroby od února a schránky třeba ještě neměli. Teď kdo vystaví na showroom ,,svojí” konfiguraci schránky budou mít všechny. Toto byl litr za 480.

 

Z jiného fóra, v ceníku už by mohla být MonteCarlo

Snímek obrazovky 2019-05-21 v 8.54.40.png

Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odkaz. Už nějakou dobu přemýšlím co pořídit. Měl jsem možnost vyzkoušet Scalu 1.5 TSI s DSG a líbilo se mi jak to bylo pěkně sladěné.  Jelo to pěkně, kdežto u testovací jízdy s tím samým motorem a manuální převodovkou v Octavii jsem si říkal, že je to nějaké přidušené. No, ale takhle asi ještě budu chvíli přemýšlet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...