Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

Tak ono to tak má být, že různé rozměry disku v " na jednom modelu auta musí mít stejný vnější obvod. Tedy ikdyby na nějakém autě mohli být 14" i 20", tak vnější obvod musí zůstat stejný. Proto taky menší disky obouvají pneu s vyšším profilovým číslem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je v toleranci, myslím, že je tam rozptyl dokonce 5%. Proto je hovadina, proč na Scalu není alespoň alternativně stajdardnějších 225 na šířku hlavně u 18. Děkuji ušetřenému gramu CO2... ?

 

Jinak nedávno jsem měl možnost se s autem setkat zblízka a dokázal bych si to auto doma představit.

Editováno: , autor: Qual
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, Jan R. napsal:

Tady jí mají nově také. Na ní zase nesedí ta boční lišta.
4480a7e6c3e5bcdb346d56a835d9ae95.jpg77a248b26e8d296f130941520f7764d6.jpg

Ta lišta je vidět docela fest. Být to moje auto, tak to nepřevezmu. Koukám ale, že přírůstky na prodejnách hojně dokumentujete, tak se zeptám: Lepší se ty zadní světla nebo je to stále "schodovité"?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc lehká Scala zase není v porovnání třeba s Octavií. 

 

Základ Scala s 1.0Tsi man, MR2019. pohotovostní hmotnost bez řidiče (75kg) 1165kg

 

Základ Octavia s 1.0Tsi man,MR2019.

pohotovostní hmotnost bez řidiče (75kg)1193kg.

 

Základ Fabie s 1.0Tsi man, MR2019. 

Pohotovostní hmotnost bez řidiče 

(75kg) 1057kg

 

Oficiální hodnoty.

Rozdil 28kg mezi Scalou a Octavii ( to váží rezerva s příslušenstvím) 

Editováno: , autor: Joker 85
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na vikend jsem si vzal verzi STYLE s cernym stropem + Dynamic - 1.6 TDI 85 kw 6MT.

Ve zkratce: najeto 670km, zadny zavodnik to neni, naopak poskytne hodne luxusni spotrebu i na bezpecne a dynamicke zrychleni to v pohode je.

Podvozek je abslutne super, krasne to nadnaselo a filtrovalo nerovnosti, az  chvilkama jsem si pripadal jak v superbu, sedacky Dynamic exelentni, fakt prijemne posezeni.

Jinak je to ale dobre auto a verim, ze sve priznivce si rozhodne najde ;)

 

66171454_696134807501027_7934455568255680512_n.thumb.jpg.2a1b30abb8d95631dd285c9eb3f08e1f.jpg 66484419_492272598186519_2768282288297869312_n.thumb.jpg.54ef3210ebf0ac5a127ca5a66864fa86.jpg

Editováno: , autor: Lukason
  • Líbí se mi 2
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Píšete mi s dotazy jak to dopadlo s mou Scalou. Vrátili mi jí z Mladé Boleslavi po 3 týdnech s tím, že u dešťového senzoru proběhlo dodatečné nakódování a aerohluk byl způsoben chybějícím těsněním u zpětného zrcátka řidiče. 

Obojí vypadá, že je opravdu opraveno. 

Nicméně dnes ráno se mi na dálnici při jízdě na ACC ozvalo, že mám brzdit ačkoli široko daleko žádné auto nebylo. Po cca 2 vteřinách napsal "Závada: ACC" a začal intenzivně brzdit sám. Po zajetí na krajnici, vydýchání se, restart motoru se tváří jakoby nic a zbytek cesty ACC fungovalo. 25.7. jsem objednán do servisu na diagnostiku. Prý si aktuálně SA stahuje k sobě většinu Scal, vypadá to opět na minimálně 14 dní bez auta. 

Editováno: , autor: tomas.zmuda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, Joker 85 napsal:

Moc lehká Scala zase není v porovnání třeba s Octavií. 

 

Základ Scala s 1.0Tsi man, MR2019. pohotovostní hmotnost bez řidiče (75kg) 1165kg

 

Základ Octavia s 1.0Tsi man,MR2019.

pohotovostní hmotnost bez řidiče (75kg)1193kg.

 

 

No jsem z té hodnoty pro OIII jelen. Neuvědomil jsem si, že jsou velké rozdíly v hmotnosti u benzinu/dieselu. TDI 85kW má teď udávaných bez eurořidiče 1 288 kg a TSI o 100 kg míň. V roce 2015 mělo TDI udávaných 1 230 kg a 1.2TSI 1 155 kg. CNG 1 319kg udávaných a 1 380 kg změřeno.

 

U Scaly je teď v katalogu rozmezí, u litru 1 165 - 1 311 kg. TDI o zhruba 100 kg víc. Takže pokud bychom mohli srovnávat spodní hodnoty, tak má Scala hmotnost prakticky shodnou jako OIII.

 

Jenom pro srovnání - u Roomsteru jsem měl v papírech bez řidiče 1 175kg. Superb 1.6 TDI měl dle katalogu 1 390 kg (zváženo 1 490 kg). Teď má 2.0TDI podle 1465 kg, v roce 2016 1 410 kg. Kdo ví, jak to počítají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K objemu vyroby. Scala a Kamyk se vyrabi na lince s FIII. Doted se na ni vyrabelo zhruba 1100 kusu. Rapidu vcetne Toleda se jeste nedavno vyrabelo dohromady 360 ks. Byla oznamena denni produkce Kamyku po nabehu cca 400 ks. Scaly se ted vyrabi zhruba 250 ks, planovanou produkci jsem nikde nenasel.

 

Takze bud se jeste o neco zvedne vyroba a nebo poklesne pomerne vyrazne Fabia na ukor ostatnich modelu. Ta mela objem pred koncem Rapidu cca 760ks a nyni 860 ks.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...