Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

@csabac kdyby jsi jel,přes Moravu, stav se na kafe a držák Ti ukážu i s tím ostatním příslušenstvím??

Ještě jsem nestihl zjistit, ale jestli mà Scala v zadní loketní opěrce takový protikus, dá-li se držák"smartholder" zasunout i do loketní opěrky.

Je to pohodlnější než na sedadle? zjistím, napíšu?

 

@Jan R.

Jojo přesně jak píšeš, souhlasím?, navíc teď po zdražení je ta cena už dost na hraně?

Upřímně mohu říct, kdybychom nedostali opravdu výraznou slevu na skladovku v podstatě auto za nákupkum jak říkal prodejce, za ceníkovku bychom si Scalu nejspíš nekoupili a nejspíš bysme volili MB CLA v osekané výbavě oproti Scale a v benzínu, protože 1.6 a 2.0 tdi kupuje MB od rencků? a mít <|> na motoru fakt ne?  Údajně má být blízko našeho bydliště servis MB tak do 2 let. Pro mě je servis 50% rozhodující faktor pro koupi.

Tím zase reaguji na kolegu Csabac, který má chudák navíc servis Škoda daleko? ne to nevymyslíš?

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:-D :-D 

Jako já chápu, že máš radost z nového modelu a z nového auta, ale jediný koho tu teď vidím vytahovat téma "Rapid x Scala" jsi ty. Takže mi přijde, že spíš ty máš potřebu svou Scalou něco dokazovat, protože Rapida tu nikoho objahovat vůči Scale nevidím. Jediná reakce na tvůj příspěvek byla, že je naprosto normální a očekávané, že Scala je lepší auto než Rapid, který se začal prodávat v roce 2012 a bylo by něco špatně, kdyby tomu tak nebylo. Tak tu, prosím, nevyvolávej zbytečný rozruch vormíku. 

 

Ale abych tuto debatu zakončil nějak vesele, mám pro tebe radu: Sedni do auta, vypumpuj si sedačku úplně nahoru, ať se správně cítíš výš než majitelé Rapidů a vychutnej si ten pocit na vrcholu, protože jednou přijde model, kterému zase nebude Scala "sahat ani po kolena". (Nic ve zlém, pouze malá metafora na hýbající se sedačku).

 

 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scala je jen Rapid 2 ač se tomu kde kdo brání. Není důvod se až tak vytahovat, sama má svých problémů víc jak dost a neočekávaný neúspěch v prodeji po pompézním uvedení taky o něčem svědčí. Pro mě to bylo zklamání od začátku jak s výbavou tak s cenou a šel raději ještě do Rapida Style+. Nevylučuji, že si ji třeba koupím až bude končit jako Rapid a bude to i bezproblémové auto.

Už jen dodám, že každá liška chválí svůj ocas.

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V rapide som nesedel. Ale Scala je sedy priemer v zrovnani s konkurenciou v tej cene. Pisu technologie, ale co sa tam rata? Virtualny kokpit beriem, ze nema viacero z konkurentov, mozno bezdrotove dobijanie a co ine? Velky display, asistenti. Ved to je v dosledku poziadaviek EU. Ak Scala je taky pokrok, co si ja osobne nemyslim, tak rapid by sme mali zrovanavat s cim? Scala ma dobre i zle riesenia. Tazi s priestoru, ako kazda skodovka. Ale odhliadnuc od caciek tam nic take nie je, ze uu vaaav v porovnani s cenovo rovnakymi autami.Ak by bola kvalita lepsia, tak poviem, ze dobre auto za ten peniaz co som kupoval.  Stacilo by menej caciek v lepsej kvalite a hlavne s vecami co funguju. Vid ten connect co tu riesi viacero ludi. osobne som to zmazal a pride mi to ako ked dieta sa uci programovat a pride, ze pozri aku svetovu vec som spravil. Lebo pre neho to svetove je. Tak tak su prezentovane niektore veci v scale. Co je bezne inde, je to tu niekedy ako zazrak :) Inak som kriticky, no celkom som si tu scalu uz oblubil. Este ak budu take 2-3 mesiace, ze nemusim do servisu, tak to bude top vozidlo :D

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu odľahčím.

Su tu skvele veci ako dazdnik , sietkovy program, skrabka na vicku, nalievaci otvor na kvap. do ostrekovacov a ine ma nenapada :) 

dnes mi connect opat nefunguje a pise ze sa na odstraneni nedostatku pracuje. Tak snad to do kedy skonci vyroba Scal odstrania :)

Aj ja si ju pomali oblubujem

  • Líbí se mi 1
  • Díky 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož jsem s Rapidem, resp. Toledem najezdil 120tis. a pak přesedal do Scaly, tak vím o čem mluvím a nejsou to hspodský řeči a poměřování. Nadšení z novýho auta už nemám, je to nástroj na dopravu, liju jen benzín, žádná péče, žádný city. Utěšování majitelů Rapida, že se jedná o Rapid 2 je k smíchu, jednou provždy pochopte, že Scala je z gruntu jiný auto s lepšíma vlastnostma v naprosto všech směrech.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, vormen napsal:

Poukazoval jsem na pasáže z testu, aby se dokola nepletly hrušky s jabkama. Ale nemuselo k tomu dojít, kdyby do sekce Scala nechodili slintat majitelé Rapidů na tím o co přišli :D

Svoje slinty už neokecáš a o nic jsem zatím nepřišel jak u vás tady čtu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, DušanV napsal:

No to zas je a bude uraženejch.......

Cituji sám sebe, nemýlil jsem se,protože tohle je pomalu lepší jak četba Dikobrazu (starší vědí)....... 

Já třeba miloval a opečovával otcova Trabanta 601, předtím Škodu 445. Skoro každé auto ve své době je zpravidla dobré, vývoj nezastavíš, smiřme se s tím. Já třeba pomalu končím svůj motoristický život u své Fabie III a že bych měl být nasraný, že ty nové Fabie IV, V, VI, VII už mít nebudu, anebo poukazoval na někoho, že on s Fabií II má oproti mě méně hodnotné auto?

Nechte to usnout.......... a važte si každého dnešního auta, které máme. Až půjde dnešní mladá generace taktéž do toho motoristického důchodu, třeba za  30 let, tak bude ráda, že vůbec nějaké normální auto se spalovacím motorem bude mít. Vše bude na hromadě rzi, kromě veteránů a supersportovních ekologických elektromobilů.

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scala je jen Rapid 2 ač se tomu kde kdo brání. Není důvod se až tak vytahovat, sama má svých problémů víc jak dost a neočekávaný neúspěch v prodeji po pompézním uvedení taky o něčem svědčí. Pro mě to bylo zklamání od začátku jak s výbavou tak s cenou a šel raději ještě do Rapida Style+. Nevylučuji, že si ji třeba koupím až bude končit jako Rapid a bude to i bezproblémové auto.
Už jen dodám, že každá liška chválí svůj ocas.

Jj souhlasím. Rapid byl taky složený z více aut, Scala dostala měkčenou palubku, výplně dveří a moderní elekroniku, furt to bude podobné Rapidu.
Ale kdo se s tím sveze, segment C to není. S i30, Tipem to porovnávat, ale Golf, A3, BMW 1 to je o něčem jiném. Třeba Corrola s multilinkem jezdí daleko lépe, interiér Mazdy 3 je také jinde ....
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...