Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

Každý kopem za to svoje, já 18” nafta a nevidím v tom žádný problém. 
Ti co píšou 17”na hraně tak mate zkušenost s 18” a nebo 😎
Treba moje zkušenost 17” na Rapidu je asi jen dan za krásu a je cítit každá nerovnost. Scala 18” je ok. Ale samozřejmě nejde tyto dvě auta srovnávat díky podvozku. Tož můj názor. 🤓

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ten podvozok scaly na 18ku podľa mňa nie je. Áno, neskúšal som 18ky, aby som to napísal priamo, no pri nie zrovna najlepších cestách si to tie nápravy riadne odnášajú aj zo 17kami. Hlavne tá búchajúca - odskakujúca vlečná zadná.

Tiež mi je čudné, že prechádzaš zo supa na scalu, kde teda vieme viacerý, že kvalita teda nie je silná stránka. Ale tak to už ty vieš, že prečo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11. 5. 2022 na 7:27, Rapid1.0 napsal:

@Patrik1971 Z jakého důvodu přecházíš ze Superba na Scalu? 

No,nepotrebujem uz drzat tak velke auto,s dovolenkami sme skoncili,na dochadzanie do prace to je zbytocny luxus.Ale niesi prvy,kto sa to pyta:-)

O tych neduhoch Scaly tu citam,ale priznam sa,v MC verzii sa mi velmi paci a kompaktnejsie auto sa mi uz viac teraz hodi.Samo po Octavii a 2 Superboch to bude zmena,s tym ratam.

Ak by som mal ist uplne trendovo a iba cisto ekonomicky,presedlam na elektriku.Ale ja sa chcem aj zviest a nielen presuvat,tak preto Scala v MC.

Editováno: , autor: Patrik1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Patriku jsem na tom přesně jako ty (i ročník😀), taky už nepotřebuji větší auto. 

Navíc mám na scale čubu a v kolně káru. 

Měl jsem S2 1.8 tsi. 

Se scalou jsem max. spokojenej. 

Žere to polovinu, živé to je. 

Ano o 10 let novější auto nacpané vším možným. Pro mě ale +++.

Uvidíme jak na tom bude scala po 10 letech, ale neměnil bych. Maximálně za karoqa, ale to jen kvůli vzhledu. Velikost ovšem nevyužiji.

Už jsme zde o tom kecali, nikdo mi nevěří, že v mých očích je scala lepší než sub🤣🤣🤣Dvojkovej teda... 

Editováno: , autor: keras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
V 31. 8. 2018 na 12:55, Dixik2 napsal:

skoda-rapid-nova-generace-1.thumb.jpg.283e284e451e63f332947ba55e82c76c.jpg

 

skoda-rapid-nova-generace-2.thumb.jpg.d71368b4c97c2b284e2afa24e4d8d530.jpg

 

 

 

 

Zkusím připomenout první "únik" fotek před premiérou Scaly odkudsi z Číny. Tehdy jsem si říkal, proboha to snad ne 🙈! A ono jo 😳. Evropské verze mají mají přeci jen trochu jinak konfigurované výbavy, co vypadají trošku líp (jednu Style+ máme doma). 

 

Facelift hodnotím jako velice povedený 👌. Světla už nejsou do toho divného širokého klínu (což mi vadilo asi nejvíc), nový nárazník jak z původního Visionu je podstatně lepší stejně jako retuš spodního dílu toho zadního. Naopak za mě bezvadný tvar masky Scale vpodst. zůstal. Zde jsem se bál, aby to nemělo tu divnou beztvarou tlamu jako F4 nebo Enyaq. Otázka ještě co interiér, zde by myslím byl obrovský posun dopředu použití textilního čalounění s prošíváním na palubce jako to má třeba F4, namisto těch křaplavých plastových imitací jakoby rádoby kovů.

 

Ohledně motorů, výbavy a konektivity asi nic převratného nenastane...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 35 minutami, Dodi 15 napsal:

Za sebe říkám, moc hezké a povedené.

Kamarád ze škodovky mi obě auta popisoval a přesně takto jsem si je představil.

 

@slovacik Doporučuji ti jedno z tvých vzorů pořídit a netrápit se dál s tou hroznou Škodovkou! Napiš pak prosím kde budeš plakat potom, děkuji :-)

Neviem koľko majiteľov Scal je spokojných s kvalitou plastov a tabletom čo neustále má problém. Koľko majiteľov si musí meniť zadné brzdy po cca 25 tisíc km. Môj osobný názor je že spracovanie vnutra ceedu a i30 je ovela lepšie ako v scale. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 18. 7. 2023 na 12:53, slovacik napsal:

Neviem koľko majiteľov Scal je spokojných s kvalitou plastov a tabletom čo neustále má problém. Koľko majiteľov si musí meniť zadné brzdy po cca 25 tisíc km. Môj osobný názor je že spracovanie vnutra ceedu a i30 je ovela lepšie ako v scale. 

No tak já mám najeto 60k a brzdy naprosto ok, nic zatím neměněno. Tablet taky bez připomínek. Plasty jsou trochu problém, ale u mě jen v horkém počasí, když na to fouká klima, tak v tom praská a lupe na nerovnostech. Jinak o nich nevím. Takže to asi nebude takový problém ne? Já si teda více užil s tou padající sedačkou. Ale celkově jsem se skalou spokojený a za hnusnou i30 bych teda nikdy neměnil.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@boonno Tak tablet mi refrešli manuálne na najnovší software s terajších modelov. Tragikomédia pokračuje. Ochrana komponentov aktívna- denne hlási, čierny display detto. Proste je to odpad. Myslím si, že novšie modeli budú mať už celkovo iný tablet. Sedačka vodiča má už menené čalúnenie-páralo sa po tých opravách mechanizmu sedačky a 130k km. Už len verím, že nepadá znova, keďže sa rozoberal i mechanizmus a 3. deň neviem nájsť pohodlnú polohu. Radosť končí nasadnutím do auta za mňa... A myslím si, že slovacik má podobné skúsenosti. najdlhšia doba bez závady-servisu bolo cca 3/4 roka. Pre ľudí čo auto denne potrebujú k práci to vytvára ďalšie problémy.

Sumár:

1. rok.....cca 30dní v servise auto

2. rok.....cca 15dní v servise auto

3. rok.....cca 5dní v servise auto

4. rok..... zatiaľ 3 dni v servise auto

 

za 10 rokov som nemal všetky autá toľko krát v servise (rátam reklamáciu, či nejakú vadu), čo scala za tento rok.

A potom napíš niečo pozitívne k nej...jáááj, má výbornú spotrebu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...