Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

Stručný přehled omezení u CNG verze:

 

- obecně výbavy související s prostorem rezervy (rezervní kolo, sound system, mezipodlaha)

- tažné zařízení a příprava pro něho

- disky max 17 palců a nejdou jiné varianty podvozků

- digitální budíky (!) a tím pádem i Amundsen

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu více snahy by to chtělo - https://zdopravy.cz/skoda-auto-vyhrala-velkou-zakazku-na-auta-pro-ministerstvo-vnitra-doda-az-1441-vozu-vcetne-modelu-scala-39772/

 

A ještě lépe:

 

RD komercni auta cast_C_prilohy_anonym.pdf

 

Ovšem cenu kusu se stejně nedozvíš. Slevy byly natolik vysoké v minulosti, že to asi chtějí tutlat.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vůbec ne. To je totiž cena bez DPH. S daní je to cca 340 tis. Kč. Sleva plus minus kolem dvaceti procent. Škoda umístí na trh skoro 1500 ks ne zcela vytížených modelů, takže může být velmi spokojená. Tohle jsou levnější modely a konfigurace nejsou nic extra.

 

Scala Ambition 1.0/85kW se standardní metalízou, rezervou, zadním USB, prodlouženou zárukou na 150 tis. km/5 let a mobilitou plus - ceníková cena 430 200Kč

Fabia Combi Active 1.0/70kW se standardní metalízou, předníma mlhovkama, rezervou, prodlouženou zárukou na 150 tis. km/5 let a mobilitou plus - ceníková cena 365 000 Kč s tím, že pro Active standardně nejde doobjednat tempomat a zadní USB a jsou připočítány za ceny pro Ambition

Fabia Active 1.0/70kW s totožnou výbavou - ceníková cena 351 000Kč

 

Jsou k tomu ještě zimní sada kol, 10 litrů paliva, u velké většiny VRZ (v masce, magnetický na střechu plus destička a nápisem Policie na clonu) a serepetičky za pár korun jako autolékárnička, koberce a pojistné šrouby.

 

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není. Škoda dělá přesně to, co udělal Hyundai před lety. Nabídne nízkou pořizovací cenu a pak napálí servis o polovinu, aby se zahojila. Dělá to tak dlouhodobě. A ví, že ta auta k nim budou jezdit celou životnost - tj. klidně 350 tisíc km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cokoliv složitějšího není ale běžná údržba typu výměna žárovek, oleje, diagnostika. Třeba v Praze, Brně i jinde mají nejen karosáře, lakoše, čalouníky ale i myčky, stanice PHM atd. Venkovani možná mají takové podmínky jak u Hyundai, ale ne plošně jak naznačuje Sabiza.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už víte proč má SCALA takové problémy s kvalitou výroby a proč i zde řešíme její různé chyby a nedodělky ? Pokud ještě né, tak si prosím přečtěte  nový Svět motorů č. 2/2020 a jeho bazarovou rubriku o Škodě Kodiag !!! Ne nebojte se, opravdu jsem se nepřepsal v typech aut a vím, že je zde rubrika o Scale, ale u toho Kodiagu redaktor Vaculík přesně a podrobně  popisuje, proč nové modely Škodovek mají tolik zbytečných problémů a nedostatků a při logice srovnávání to přesně pasuje i na Scalu.

Odcituji jen jednu větu z článku, která je dosti vypovídající: " Výrobce by měl přehodnotit priority a vozy pouštět z továrny třeba později, třeba pomaleji, ale dodělané."

Vaculík ať je jaký chce (občas napíše i určité nepřesnosti), tak je asi jediný motoristický novinář v ČR, který se nebojí nazývat věci pravým jménem.

PS: Pokud máte někdo možnost ten článek sem dát v pdf., tak by to bylo dobré, já bohužel tu techniku na to nemám.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož základních modrých tolik nejezdí, dávám sem jednu modrou čistou Ambition - vypadá to docela OK. Špinavá vypadá hodně lowcost.

IMG_1815.thumb.jpg.7fa3f23c2cd8ad0de8f66ace085c9aee.jpgIMG_1814.thumb.jpg.78c505f6be6333d819bcb416958a16fb.jpg
Ještě jsem potkal Style v oranžovém polepu Pražských služeb a myslím, že pokud by udělali nějakou Race oranžovožlutou metalízu, vypadalo by to peckově.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nenašel jsem přímo tu informaci, kde říkali, že Scala má být alternativa ke Golfu 8, nějak mi po zhlédnutí videa ani nedává smysl toto prohlášení.

“Ide o úplne nový automobil, ktorý v triede stanovuje nové štandardy v oblasti technológii, bezpečnosti a dizajnu. Sme presvedčení, že Škoda Scala má najlepšie šance k tomu, aby pre značku definovala segment nižšej strednej triedy,” hovorí Berhnard Maier, predseda predstavenstva Škoda Auto.

Ano sice bude třeba o 100 tis dražší, ale Alexa, LED v základu, průvlak na lyže, dotyk. ovladač ...

https://www.televizeseznam.cz/video/autonovinky/vw-golf-8-nejlepe-jezdici-hatchback-na-trhu-64014646?dop_ab=0&dop_source_zone_id=1&dop_req_id=vM8a4ynYlaU-202001091939&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=_var

To je jak už někdo říkal - auto bylo od začátku mediálně špatně prezentováno ......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Jan R. napsal:

Zajímavé je ... o kolik kusů Kamiq předběhl Scalu a to se začal vyrábět o 3,4 měsíce později.

Netuším na kolika trzích se prodává, ale číslo je hodně malé.

 

Kamiq se nezačal vyrábět o 3 měsíce později. Kamiq už se prodává (jiný automobil) celý rok, v Číně.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...