Přejít na obsah

Špatný studený start


Petr Tomšů

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, mám prosbu.

Vlastním 2 měsíce Octavii 3 1.6 TDI Dsg, začínám pozorovat delší točení při prvním studeném startu, klidně i 5-7 sekund.

Jakmile to chytne, běží krásně, klidně a tiše. S dalšími starty není problém, jen ty první, studené.

Máte někdo nějaký tip, zkušenost, nebo radu?

Internet je plný tehle případů, ale zajímá mě, jestli to někdo a jak vyřešil.

Díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Mám stejný problém a startování mám tlačítkem. Když ho zmáčknu při studeném startu, tak je slyšet podávací  čerpadlo, ale než načerpá naftu tak startér už točí a start trvá tak 5sekund. Těd co se ochladilo tak se ještě spíná žhavení a start je trošku rychlejší. Jinak při zahřátém motoru je vše ok... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já od doby co je cca méně než 14 stupňů, startuju nadrb.. nechápu to. 

Nicméně, nehodlám to už asi řešit, vše je zkontrolované, ničemu nic není. Nechám to, dokud to nedojde do fáze nenastartovani, pak bude snazší najít vadu než teď.

Jinak jsem i prosistil soustavu, baterku dál novou a vypl SS.

Tankování Verva také nepomohlo, tak beru o hodně levnější+ dvojnásob vifu .

Kdyby někdo věděl po čem jít, budu rád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 11/2/2018 at 3:33 PM, CITA said:

Mám stejný problém a startování mám tlačítkem. Když ho zmáčknu při studeném startu, tak je slyšet podávací  čerpadlo, ale než načerpá naftu tak startér už točí a start trvá tak 5sekund. Těd co se ochladilo tak se ještě spíná žhavení a start je trošku rychlejší. Jinak při zahřátém motoru je vše ok... 

Co zkusit nejprve zmáčknout tlačítko Start bez vyšlápnuté spojky (udělá to, co s klíčkem na pozici I - zapne zapalování) a pak podruhé zmáčknout se spojkou pro start? Pokud potřebuješ načerpat, tohle by mělo fungovat. Sám mám tlačítko, takže vím, že to startuje ihned po zmáčknutí (benzín), čerpadlo je slyšet souběžně. Krom toho, čerpadlo chvíli jde i po otevření dvěří řidiče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Dobrý deň,

 

obraciam sa na Vás, odborníkov, s otázkou. 
 

Kúpil som Octaviu 1.6 TDI DSG 77kW 2014, 90000 km najazdených ( zo Slovenska, servisná história, servisované v Škode, ). 
 

Mám problém so štartovaním. Ako je počuť vo videách, motor točí dlho a problematicky kým chytí. Vždy sa to deje len ráno keď idem do prace ( 30 km denne ) resp. keď auto dlhšie stojí. Každý další štart počas dňa je OK a chytí na brnk. Batéria je pôvodná. Tankujem OMV alebo shell. Auto je po výmene všetkých filtrov aj oleja. 
 

Nejake myšlienky kde by mohla byt chyba ?  Ďakujem za každú radu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém se startem 1.6 TDI a 2.0 TDI řeší většina majitelů, studené motory někdy startují skutečně i 4-5-6 vteřin, než naskočí. Zatím nikdo tento problém nevyřešil, i přes reklamace, kdy se v ŠA měnila půl věcí co má něco společného se startem. I já tento motor měl a skutečně jeden z 20 startů byl takový, že jsem se modlil, jestli už naskočí nebo ne.. :) Ale vždy ano =D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahoj kamarádi. Možná vám pomůže zaměřit se na relé žhavení. Obdobný problém jsem měl s totožným motorem ve VW Touran a po dlouhém bádání a měnění dílů jsem zatím úspěšně skončil u tohoto relátka. Více se dočtete na tomto odkazu.

https://www.vw-club.cz/passat-b8-motory-diesel/zd-havejsi-start-a-chyba-start-stop-t348597-105.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
V 18. 8. 2020 na 20:33, Crash11 napsal:

Dobrý deň,

 

obraciam sa na Vás, odborníkov, s otázkou. 
 

Kúpil som Octaviu 1.6 TDI DSG 77kW 2014, 90000 km najazdených ( zo Slovenska, servisná história, servisované v Škode, ). 
 

Mám problém so štartovaním. Ako je počuť vo videách, motor točí dlho a problematicky kým chytí. Vždy sa to deje len ráno keď idem do prace ( 30 km denne ) resp. keď auto dlhšie stojí. Každý další štart počas dňa je OK a chytí na brnk. Batéria je pôvodná. Tankujem OMV alebo shell. Auto je po výmene všetkých filtrov aj oleja. 
 

Nejake myšlienky kde by mohla byt chyba ?  Ďakujem za každú radu.

 

 

Zdravím tě, aktuálně mě taky tohle trápí, očividně to dělá při teplotě řekměme 5-10°C. Dělalo mi to už v minulosti takže neřeším

Mám jen jeden poznatek, možná jsi už na to přišel, já reáguji jen na zveřejněné videa. Při startování nemusíš držet ten klíček, stačí jen otočit a pustit, auto samo začne startovat, je to stejné jako bys startoval tlačítkem, jen to tlačítko je v tomto případě klíček

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Ja som ho zamenil z auta ktoré s štartovaním nemalo problém a aj tak motor z času na čas potočil dlhšie a zas moje relé bolo položené do dárcoveho auta a za dva mesiace čo sme to mali zamenené nezaznamenal ani jeden zlý štart.Túto teoriu som vyčítal asi pred dvoma rokmi niekde na fore ale nejako ma nepresvedčila.Skôr si myslím že to ma niečo spoločné s poklesom napetia na akumulátore v zimnom období kedy sa tento problém prejavuje.

Editováno: , autor: marian.marcin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...