Přejít na obsah

hodnoty kompresního tlaku


Doporučené příspěvky

Ahoj, 

Závada - po studeném startu kolísají otáčky motoru. 

servis mi naměril u mé Fabie 1.6 TDI 55KW CAYA hodnoty na válcích. 

1. válec = 20.0 Bar

2. válce = 17.9 Bar

3. válec = 17.2 Bar

4. válec = 17.8 Bar

 

hodnoty to jsou špatné, vím. Otázka je zda má cenu dělat GO motoru a zda je to vůbec možné?

 

Děkuju,T.

Editováno: , autor: t0m3k87
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Přemýšlím zda do toho ještě jít? Nemám představu kolik to může stát a zda by ta oprava chvili vydržela? Auto má 310 tis.(origo, vůz od novoty) vše ostatní OK. Do teď se nic nekazilo. Starty zatím v pořádku a ani nepozoruji snížení výkonu. Auto se chová standardně tak jak jsem na něj zvyklí, jenom to kolísání otáček ráno při prvním startu. Další starty v průběhu dne už v pořádku. Původně jsem dával do servisu s představou, že se jedná o nějakou lehčí závadu s těmi otáčkami. Nenapadlo by mě, že tlaky budou tak v háji. 

Díky za názory. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tos koupil jetý nebo to jezdíš od nova? Že by to někdo uvařil? A jakej to mělo olejovej servis, dlouhý intervaly, hladina oleje tomu nikdy nepřibývala?

Ty tlaky jsou hodně špatný, měřili to opravdu manometrem přes vyndaný žhavič a nebo jen orientačně diagnostikou? Dřív taky platilo vyndat všechny žhaviče a pak měřit, tady už to nevyžadujou ... Jen pro info, stav novýho je 25-31bar, mez opotřebení 19bar, max.přípustný rozdíl mezi válci 5bar.

Víc Ti nikdo neřekne do tý doby, než se to otevře. Ale když jsou ostatní starty přes den v pořádku, čuju, že komprese budou ve skutečnosti jiné a servis si připravuje "kafku" ...

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u 1.6 Taky po 200K km nefungují drtivé většina dobře hydroštely, otázka jak měřily, ale tlak může unikat i přes ventily. Mě to cvaká dokud se motor neohřeje a komprese je do ohřátí motoru taky špatná a otáčky po startu poletují, nicméně dokud startuji tak mě to zas tak netankuje, víš co u auta co má 300K nemůžeš chtít při cold startu kultivovanost.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...