Přejít na obsah

Zrezivělá vnitřní strana předních kotoučů


Břéťa Čubík

Doporučené příspěvky

Krasnej den, prosim o radu. Jelikoz pri brzdeni ve vyssich rychlostech dochazi k vibracim na zadni naprave, pustil jsem se do mereni hazivosti kotoucu. Zadni i predni kotouce hazeji do 0,02mm. Cili jsou v pořádku. Ale zjistil jsem, ze ze vnitrni strany prednich kotoucu je disk podstatne vice zkorodovan. Z pohledove strany uplne ciste destickou opotrebovane. Mate to taky tak??? Viz foto...je to OK. Kotouce i desky meneny pred dvema roky a maji najeto zhruba 20tis.km. Znacka Ate Powerdisk a desticky take Ate. Dekuji

IMG_20180905_162823.jpg

IMG_20180905_162942.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to normální pokud se málo (nedůrazně) brzdí - třmen je u VW plovoucí s jedním válečkem = pouze jedna destička brzdí přímo, druhá se přimáčkne pasivně posunutím brzdiče. Pokud se toho chceš zbavit, tak vyčistit a namazat vodící čepy brzdičů, dát nové kotouče (případně je nechat přesoustružit), nové destičky a občas na to pořádně dupnout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, ale ona právě ta zadní destička je tlačena přímo válečkem.... ;-) Taky by mně to zajímalo proč je to tak (vnitřní strana rezavá a asi proto vnitřní destička víc opotřebovaná), ale je to "normální" a na všech autech.

Editováno: , autor: McMatej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vnitřní strana kotouče je více ostřikovaná vodou díky zamýšlenýmu chlazení (některý modely mívaly na ramenech dokonce spoilery směrující vzduch ke kolu) no a jak se málo brzdí, tak to destička nestačí stáhnout a konec kotouče je jen otázka času ... Jakmile koutouč začne reznout od hranky a dostatečně rychle se to neobrzdí, hluboká rez už se pak nezastaví a zažere se i do destičky ...

U těhle drážkovanejch nebo i vrtanejch kotoučích to při neježdění/nebrždění začíná rychle reznout i kolem těch drážek/děr na brzdných plochách kotouče.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě je důležité taky s autem trochu brzdit. Za tu dobu co auty jezdím jsem nikdy takový problém nezažil, ale je to tím, že občas třeba jedu svižnější jízdu a tím pádem musím razantněji brzdit...nikdy jsem neměl problém že by stihnul zatuhnout váleček, nebo reznout kotouče, protože to se děje hlavně při mírném brzdění, kdy ten tlak desky na kotouč není takový. Mírné brzdění je pro brzdy zlo, rádi pak takto rezavi a destičky se sjíždí také rychleji tímto způsobem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...